|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
Autor |
Zpráva |
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
zdravim zaujimalo by ma čo poviete na toto auticko rozmyslam nad nim Co by som cca chcel je ŠKODA OCTAVIA COMBI II 1.9 TDI 77kw 2005-2007 najlepšie bez dpf/fap , manualna klima .... Vase skusenosti, na co si davat pozor ? Danke
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
28.8.17, 22:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
pokud chceš stočenku co ti pak ukradnou... Jaký kód motoru máš na mysli, BXE? Máš rád přetržené ojniční šrouby?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.8.17, 23:32 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
tuto nepriemnost som uz zachytil. neni to dufam kazda
( Motory vyrobené v rokoch 2007 – 2008 s označení BXE a BLS po väčšom nájazde kilometrov môže postihnúť fatálna porucha, prasknutie kľukového hriadeľa v dôsledku výrobnej poruchy.)
Stočenka a najkradnutejsie to ano. pravdu vravis
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
29.8.17, 09:30 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
každá to sice neni ale je to loterie třeba do kamaráda sem hučel rok aby si ty ojniční pánve a šrouby nechal vyměnit neposlech a stálo ho to 50000kč auto pokud bude slušný si klidně pořid ale hned po koupi si to nech vyměnit neb ti nikdo neni schopnej říct jestli to vydrží či ne počti at víš do čeho deš : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=ojnice
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
30.8.17, 09:55 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
ak by prisla domov aj tak sa bude najprv rozoberat,kontrolovat a cistit. egr,sanie von ,olejovavana dole atd to je zaklad pre dlhodobejsiu spolupracu risknut rocnik okolo 2005 alebo s pdf ? a kapitola sama o sebe DSG ae 2005-2006 s najazdom okolo 300 000 ? brat ci báť sa ??
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
30.8.17, 20:18 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
To dsg nevím co tam dávali, ale pokud má suchý spojky ruky pryč! Ty spojky se nemají jak chladit, a při pomalým popojíždění v koloně hoří jak papír! Nic se nevyrovná hydroměniču, a když už tento doppelnesmysl, tak aspoň se spojkama v oleji, kdy mají šanci se uchladit... Pokud do toho opravdu hodláš jít, připrav se na to, že jen vybrat a koupit dobrý kus bude neskutečně psychycky náročný běh na dlouhou trať, a jestli z po deseti bouranejch a dalších deseti stočenejch narazíš na jednu nestočenou, která není po skoro fatální bouračce (s dvojnásobnejma kilometrama), bude v holobytu, a ty budeš bouchat šampus, že to sice není výbava kterou jsi chtěl, ale lepší už asi neseženeš... Zkusil bych se podívat spíš po Mondeu (ale je mě jasný, že to nemá cenu, infekce a postižení koncernem jsou těžko léčitelný ) Co se týče volby jestli starší model bez filtru nebo novější s DPF, je to jedno, ty motory nestály za nic tak jako tak. Ona totiž škodovka dostala po první oktávě pojeb od markeťáků, to auto je noční můra markeťáka, protože je moc spolehlivý. Takže ode zdi ke zdi OII (i FII) jsou patřičně optimalizované (i kvalita materiálů atd atd...). Oproti první generaci je to fakt sračka.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.8.17, 07:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
Tomáš1280 píše: ak by prisla domov aj tak sa bude najprv rozoberat,kontrolovat a cistit. egr,sanie von ,olejovavana dole atd to je zaklad pre dlhodobejsiu spolupracu risknut rocnik okolo 2005 alebo s pdf ? a kapitola sama o sebe DSG ae 2005-2006 s najazdom okolo 300 000 ? brat ci báť sa ?? tam si nevybereš, dpf de odpojit a dál ok, vydřená hlava to dodnes nevím kdo todělá, vstřik vyměníš, můj osobní názor pd vymyslel kokot a debil v tom skončí
|
31.8.17, 22:21 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
Kdyz uz ten zazrak potrebujes tak bez dpf, abys neopravoval, co nepotrebujes.
Taky nejlepe nejalou hnusnou odrenou a bez vybavy, aby ti to neukradli.
Problem šroubů neni tak hrozny, proste se vymeni
Olitane dsg vubec.
K zamysleni:
Podle popisu se bavime o aute mozna ani ne za 100 tisic korun. Je si tauatel vedom toho, ze oprava za 20% porizovaci ceny neni nic zvlastniho a neni to ani jednorazovy ukon na pristich nekolik let? To totiž casto lidi netusi, ale musi se s tim pocitat.
|
1.9.17, 20:00 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
hlavne plus tohto auta vidim v dostupnosti dielov. to ma zas druhu stranu ,ze su kradnute. holt clovek si nevyberie celkom sa mi to pozdava. chcel by som vyskusat automata konecne ale jak pisete : nepozeram auto za viac ako 100 000kc skor nieco take comu sa zo zaciatku povenujem a potom "spolahlivo" jazdim. nemam problem vymenit srobi,naplne,vycistit sanie s egr,vytepovat no zas nie uplnu plecku nech mi do toho sadne aj pipina chcel by som sa vyhnut aj elektrickej rucnej jak maju vw a automat klime,pdf a kur****am celkovo ...... Ak mate nejake vlastne skusenosti a rady co ano co nie sem s nimi. som otvoreny aj inym moznostiam typu Kia Cee'd SW 1.6 CRDi
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
5.9.17, 19:22 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6586 Bydliště: Kosice
|
Re: ŠKODA OCTAVIA II 1.9 TDI 77kw 2005
Neviem, co za mytus o dostupnosti nahradnych dielov myslis. Je na toto auto dostupnych viac nahradnych dielov ako na ine 10-15 rokov stare auta? Nemyslim si. Su diely na toto auto *podstatne* lacnejsie ako diely na ine podobne stare, podobne poruchove auto z rovnakeho zdroja? (t.j. nebudes porovnavat cenu dielu z polskeho Aukra s cenou obdobneho dielu na ine auto od autorizovaneho dealera) Nemyslim si.
Este by sa dalo ist dalej. Nejdem tvrdit, ze vyjma niektorych chronicky zlyhavajucich komponentov je Octavia II nejake zasadne zle auto, ale minimalne v ramci koncernu a v nasej geografickej polohe ma z koncernu asi najhorsi pomer "bang for buck". Za rovnake peniaze dostanes v Octavii asi najmensiu vybavu z porovnatelnych (a sem-tam aj neporovnatelnych koncernovych modelov).
Ked sa chces niecom vyhybat, tak poriadne studuj, pretoze mam pocit, ze od cias jednotkovej Fabie uz su u koncernu vsetky klimatizacie pseudo-automaticke a nieco, co neobsahuje ziadnu elektroniku uz nenajdes. Myslim, ze aj v "manualnej" klime uz od neskorsich rocnikov Fabie RJ aktivne riadi kompresor.
A len mala poznamka na zaver: tvoj rozpocet 100 000 CZK, teda zhruba 2700 E ta s dvojkovou Octavkou umiestnuje na spodny okraj cenoveho spektra ponukanych aut (vid vyssie o bang for buck) dvojkovych Octavii. Obavam sa, ze si nebudes vyberat ani vybavu ani stav (ak teda planujes nakupovat na Slovensku, ak nie, tak tento odstavec mozes viac-menej ignorovat) a navyse sa spravidla bude jednat o "vylietanu plecku" s 300+ tisic km, alebo motorom tesne pred/po smrti. Obavam sa, ze ak mermo mocne chces dizel cca rok 2005-2007, tak budes bud musiet zlavit aspon z O2 na O1, alebo zlavit z koncernu uplne prec. Pri zbeznej prehliadke autobazar.eu som zistil, ze v tom veku s dizlom a klimou zacinaju ako-tak seriozne auta niekde na 1800E a koncernove az tesne pod 3000.
Pri tom roku, dizli a klime by som asi siel do Mazdy 6. Tie sa daju zohnat za psuky s velmi slusnou vybavou, problem je v tom, ze typicky uz byvaju hrdzave. Pokial sa ale k nim clovek nespraval ako hovado, byvaju 100% funkcne. Potom je len na tebe, ci si ochotny s hrdzou bojovat, resp. ako dlho auto chces prevadzkovat. Alternativne mozes skusit Opla, ale tie som videl asi len 2. Tam si ale nie som isty vydrzou motorov. Predpokladam ale, ze vsetka zbytocna elektronika uz bude pokazena a to podstatne bude fungovat bez problemov.
Ak by som mal ten rozpocet, tak by som na tvojom mieste zlavil z roku vyroby a siel po o par rokov starsich mensich Audinach. Bud A3 alebo A4 sa da z konca 90. rokov zohnat zjavne v celkom slusnom vizualnom stave za 2000+ Eur a vyber je lepsi, takze je sanca, ze sa najde nieco, co nebude uplna vrazda. Spravidla dostanes aj lepsiu vybavu ako u Skodovky. Co ti zvysi mozes (budes musiet) vrazit do servisu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.9.17, 08:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|