Drobnější karosářské práce
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Drobnější karosářské práce
No já myslel nějakou barvu, třeba i syntetiku co možná nejvíce natřít. Nechat jen tečky na sváry. Nebo tedy stačí více vrstev základovky a hned po vyvaření to vystříkat voskem na dutiny?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 2.4.18, 10:22, celkově upraveno 1
|
16.7.14, 20:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Drobnější karosářské práce
Tomu co chceš se říká provařitelný základ, dělá to například Wurth ve spreji (jenomze 400ml sprej stojí kolem 600kč maloobchodně ) Ale jinak je to fajn věc, nastříkáš si plochy které budeš bodovat a barva se spálí opravdu jenom v místě svaru a okolo je neporušená. A navíc (aspoň teda ten wurťácký) je vodivý, takže můžeš svařovat přímo na tu barvu - nesmíš jí mít moc velkou vrstvu to pak prská ale u normální vrstvy při svařování nevíš, že tam je
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
17.7.14, 00:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Drobnější karosářské práce
No na netu jsem taky něco viděl, ale cena byla taky kolem 500,- kč za sprej. To je docela pálka. No a jak to tedy běžným způsobem ošetřit, aby to co nejdéle vydrželo gut? Nechat to tedy jen tím základem více vrstev, potom vystříkat pořádně dutiny, nebo to natřít i vrchní barvou, třeba syntetikou? Když to natírám jen základem, tak to nepoznám, zvenku to ošetřím pořádně, tak to nerezne. Ale nevím jestli jen ta základovka je dost
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.7.14, 15:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Přijde mi jako nesmysl dávat více vrstev základovky. Ta má pouze funkci jaksi spojovací. A tím, že obyčejná syntetická základovka má povrch "porézní", saje ještě více vodu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.7.14, 21:40 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Drobnější karosářské práce
Souhlas, základovka má skutečně porézní povrch. Takže je lepší to natřít ještě vrchní barvou, ale ještě jsem neviděl, že by to uvnitř prahu někdo dělal. Většinou to vezmou rezistinem a hotovo.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
18.7.14, 05:12 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Drobnější karosářské práce
než jsem měnil prahy na GLS, tak jsem je z vnitřní strany natřel základovkou, až bylo auto hotové komplet, vystříkaly se i dutiny
|
18.7.14, 10:24 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Drobnější karosářské práce
Já bych osobně měl trošku strach to natírat klasickýma barvama, aspoň teda v místech svařování a tam kde se to zahřeje, protože klasická barva se spálí a udělá bubliny a pak už ani dutiny v těch místech nenastříkáš, protože nastříkáš bublinu a pod ní je holý plech který může hnít z vesela
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
18.7.14, 11:19 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Drobnější karosářské práce
musel jsem to trošku v některých místech zbrousit , bo kámoš pak nadával, že to špatně boduje, nicméně spodní vrchní část prahu se stejně nejdříve provrtala menším vrtákem a pak teprve bodovala. a do nedávna to drželo ...
|
18.7.14, 11:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Drobnější karosářské práce
Ano, však když se podíváte, když natřete něco základem a necháte to déle jen tak, za chvíli to chytí lišku více, než kdyby jste to nechali tak. A nebo mě napadlo, jak se to dělává třeba u předních blatníků, tak to zevnitř natřít třeba černým nebo stříbrným tlumexem a místa svarů nechat kolečka obroušené na čístý kov a po vyvaření co nejdříve vystříkat dutiny?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 2.4.18, 10:25, celkově upraveno 1
|
19.7.14, 19:30 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: Drobnější karosářské práce
Buď to natři i zevnitř, pak vyvař a vystřikej dutiny (namichej si nějakou fajnou sracku). Nebo to zevnitr pekne obrus a pak udelej dutiny.
Jinak na dutiny si osobne micham koktejl, starej rezistin (skoro jak med), konkor 101, konkor 500. Pred strikanim to trochu zahreju, krasne to vsude zatece, ale nesteka. Navic po vychlednutí k500 trosku zaschne.
Jen ten smrad
_________________ Ex^2-Škoda 120 Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl. (__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo
|
22.7.14, 10:05 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Drobnější karosářské práce
Děkuji za tip, ale není to blbost nechat zevnitř holý plech?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.7.14, 14:17 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Drobnější karosářské práce
kdysi jsem po vyvaření prahy vylil vrchní barvou - přes "provařitelný základ". Dost blbě a dlouho to schlo, pak resistin atd... ale na to dneska nikdo nemá čas, zapere se to voskem na dutiny a předpokládá se, že by to mělo stačit...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.7.14, 14:41 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: Drobnější karosářské práce
Tak holej plech je blbje, ale stim se toho nejak moc delat neda.
Ja treba si to vcechno zatrel, vetsinou byl i dobry pristup do prahu tak to vystrikal barvou (zaklad) a pak koktejlem, ale to ti udela takhle malokdo
_________________ Ex^2-Škoda 120 Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl. (__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo
|
22.7.14, 19:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Drobnější karosářské práce
Však jsem psal, že budu vyvařovat svoje autí, tak ať to něco vydrží a za rok to nemusím dělat znova. Potřebuji aby to vydrželo alespoň 3 roky. A samozřejmě čím déle tím lépe. Dám tam tedy jen základ a pořádně vystříkat zevnitř nějakým voskem. Děkuji za rady
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.7.14, 03:59 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: Drobnější karosářské práce
Jeslti je pristup do prahu tak to zatri treba jen dva cm od mist kde budes svarovat a potom to prolej barvou a pak koktejlem Na zaklad se koktejl taky dobre strika, silne na nem ulpiva a ta barva jej i nasaje
_________________ Ex^2-Škoda 120 Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl. (__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo
|
23.7.14, 18:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|