Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 15:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 hlava 130 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Gemini píše:
KP treba zmerat a potom zvazit aspekty.....zatial tam nemusi menit piesty, nie je dovod......moze znizit o 0.6-1mm s tym ze sa upravia spalovaky a urobi sa vacsi bombirung, antidetonacne strbiny......

MATESS : KP 11.5 bol doporuceny na tovarnu vacku 320/300 , vacku ktora zacina tahat pri 5000 otackach.......


No jo, mas pravdu ... ja prve spatne promyslel zmenu kompresniho pomeru ... spocital sem jen prostor nad pistem pri HU ... ale zapomel sem ze se zmeni i prostor pri DU :oops: Takze by se KP tolik nemenil, uvidim, radeji promerim primo na motoru, pocitani je napikacu :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.2.08, 12:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz