Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 15:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Volnobezne otacky Favorit BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Xxenon píše:
Ondras83 píše:
Ondras83 píše:
takže sem to pochopil tak, že když na celej večer odpojim ŘJ a ráno přijdu, tak by na ní mělo bejt základní nastavení ???

JO ?????? :oops: :lol: :roll: :cry: :cry: :( :( :(


Základní nastavení ne, ale vymazány adaptační hodnoty.

K druhému dotazu.

Ano, dá se říci že je to normální. Nemůžeš to porovnávat s karburátorem. Je to o prioritách. Zatímco u karburátoru byla pro požadavek okamžitého zvýšení otáček zavedena akcelerační pumpička u vstřikování tomu tak není. Má sice něco jako elektronické prodloužení nástřiků při akceleraci ale prioritou pro systém není Tvůj požadavek na okamžité zvýšení otáček nýbrž splnění exhalací. Navíc tento efekt prodlevy umocňuje mechanické ovládání klapky a elektronické řízení nástřiků. Mechanika se s elektronikou nemají moc rádi. Proto se také začal do vozů montovat „EGAS“.

takže s tim už prostě nemám nic dělat ??....tak jo no :cry:
ještě bych se chtěl zeptat, motor předtim bral trošku olej, takže sme to udělali no a teď je to OK, mám ještě odpojit ŘJ nebo se nic nezlepší ??...nebo se to srovná podle lambdy samo ???

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


3.2.08, 13:24
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Xxenon píše:
Ondras83 píše:
Ondras83 píše:
takže sem to pochopil tak, že když na celej večer odpojim ŘJ a ráno přijdu, tak by na ní mělo bejt základní nastavení ???

JO ?????? :oops: :lol: :roll: :cry: :cry: :( :( :(


Základní nastavení ne, ale vymazány adaptační hodnoty.

K druhému dotazu.

Ano, dá se říci že je to normální. Nemůžeš to porovnávat s karburátorem. Je to o prioritách. Zatímco u karburátoru byla pro požadavek okamžitého zvýšení otáček zavedena akcelerační pumpička u vstřikování tomu tak není. Má sice něco jako elektronické prodloužení nástřiků při akceleraci ale prioritou pro systém není Tvůj požadavek na okamžité zvýšení otáček nýbrž splnění exhalací. Navíc tento efekt prodlevy umocňuje mechanické ovládání klapky a elektronické řízení nástřiků. Mechanika se s elektronikou nemají moc rádi. Proto se také začal do vozů montovat „EGAS“.

takže s tim už prostě nemám nic dělat ??....tak jo no :cry:
ještě bych se chtěl zeptat, motor předtim bral trošku olej, takže sme to udělali no a teď je to OK, mám ještě odpojit ŘJ nebo se nic nezlepší ??...nebo se to srovná podle lambdy samo ???


nevím to přesně co tam píšeš, ale pokud se BMM při přidání dusí tak tlak čerpadla je slabý a podud je tam lovato LPG tak je hodně přitažená páčka druhého stupně i u BRC pokud je tam dvojí štelování tak je to ten štelovák na imbus moc přitažený miloš


3.2.08, 14:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
Xxenon píše:
Ondras83 píše:
Ondras83 píše:
takže sem to pochopil tak, že když na celej večer odpojim ŘJ a ráno přijdu, tak by na ní mělo bejt základní nastavení ???

JO ?????? :oops: :lol: :roll: :cry: :cry: :( :( :(


Základní nastavení ne, ale vymazány adaptační hodnoty.

K druhému dotazu.

Ano, dá se říci že je to normální. Nemůžeš to porovnávat s karburátorem. Je to o prioritách. Zatímco u karburátoru byla pro požadavek okamžitého zvýšení otáček zavedena akcelerační pumpička u vstřikování tomu tak není. Má sice něco jako elektronické prodloužení nástřiků při akceleraci ale prioritou pro systém není Tvůj požadavek na okamžité zvýšení otáček nýbrž splnění exhalací. Navíc tento efekt prodlevy umocňuje mechanické ovládání klapky a elektronické řízení nástřiků. Mechanika se s elektronikou nemají moc rádi. Proto se také začal do vozů montovat „EGAS“.

takže s tim už prostě nemám nic dělat ??....tak jo no :cry:
ještě bych se chtěl zeptat, motor předtim bral trošku olej, takže sme to udělali no a teď je to OK, mám ještě odpojit ŘJ nebo se nic nezlepší ??...nebo se to srovná podle lambdy samo ???


nevím to přesně co tam píšeš, ale pokud se BMM při přidání dusí tak tlak čerpadla je slabý a podud je tam lovato LPG tak je hodně přitažená páčka druhého stupně i u BRC pokud je tam dvojí štelování tak je to ten štelovák na imbus moc přitažený miloš

prostě....
ohřeju motor, stojim před dílnou, šlápnu na plnej a udělá to hu-hééééééééééééén
:D:D:D:D...asi tak, prostě se to zadusí a hned to vyletí do otáček...
jo, a dělá to i když sme tam dali jinou klapku a úplně vyřadili LPG....čim změřim tlak čerpadla ???

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


3.2.08, 20:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
může mě někdo odpovědět....teď to je bez LPG a dělá to porád

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.08, 19:41
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz