Autor |
Zpráva |
Alonso
Příspěvky: 30 Bydliště: Zilina
|
MECHANIICKY SYTIC
MAM TAKY PROBLEM KED ZAPNEM SYTIC TAK SA MI ROZBEHNE DOBRE ALE POTOM SA ZACNE DUSIT AZ TO SKAPE!NEVVIETE CO STYM JE?
|
15.2.08, 17:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: MECHANIICKY SYTIC
Alonso píše: MAM TAKY PROBLEM KED ZAPNEM SYTIC TAK SA MI ROZBEHNE DOBRE ALE POTOM SA ZACNE DUSIT AZ TO SKAPE!NEVVIETE CO STYM JE?
Typ vozidla?
Nejradsi to delaly 105ky.
Obvykle to byva tim ze se motor uchlasta. Tzn. bud dava karburator moc paliva, malo vzduchu nebo tak neco. Kdyby ti auto vseobecne moc zralo, tak by to mohl bejt ucpanej vzduchovej filtr.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.2.08, 18:20 |
|
|
Alonso
Příspěvky: 30 Bydliště: Zilina
|
sytic
favo 91
|
15.2.08, 19:44 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: sytic
Hmm.. tak to nejsem schopen moc radit, ale kazdopadne bych problem hledal nekde bud v karburatoru nebo ve vzduchovym filtru.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.2.08, 20:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: sytic
Viky píše: Hmm.. tak to nejsem schopen moc radit, ale kazdopadne bych problem hledal nekde bud v karburatoru nebo ve vzduchovym filtru.
vyhoď ten manuál, nastav automat a nemusíš sa o to vôbec starať, akurát pri výmene oleja premazať ten mechanizmus....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.2.08, 20:26 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Nebo ho k sobě netahej nadoraz ale tak na tři čtvrtiny....A pak se to nebude uchcávat a nebudou ti lítat brikety z vejfuku...Nebo dej jak říká Michalkatka a nemusíš se starat...Snad možná jen o to,jak ho nastavit ....protože to lanko je proti tomu procházka růžovou zahradou
|
16.2.08, 01:27 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
no když je to favo 91 aby to náhodou nebyl Ecotronic.
|
16.2.08, 10:21 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Milan Koukal píše: no když je to favo 91 aby to náhodou nebyl Ecotronic.
Nemožný tam je vzduchová přívěra ovládaná přes momentový motor respektive elektrikou takže předělání na manuál by šlo jen horko těžko
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
16.2.08, 11:32 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Jinak souhlas s michalkatkou... dej si do pořádku automatiku a máš po starostech.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
16.2.08, 11:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
To bude asi tím že buď to neumí pořádně používat nebo je to špatně udělané. Jednou jsem viděl, že ten automat byl uplně odstraněný a manual ovládal přímo přívěru. To bylo ale řešení na dvě věci. Automat totiž po sešlápnutí plyn pedálu úplně zavře přívěru ale po chviliče ji objemový ovladač trošičku pootevře. Když se manuálem zavře přívěra pořád je zavřená a tudíž se motor po chvíli uchlastá. Opravdu je lepší dát dohromady automat a je po starostech. Ten manuál stejně nemá v podstatě žádný význam. Když je automat v pořádku, tak studený motor má to co potřebuje. Když manuálem vypnete sytič, tak se motor většinou trápí, protože nemá více obohacený volnoběh a pořád chcípá. U automatu se navíc trošku pootevře škrtící klapka, a to je jakoby jste přidaly trošku plynu.
|
16.2.08, 11:57 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Tak tak jak píše varok... do zahřátí motoru na provozní teplotu musí motor překonávat zvýšené odpory a proto musí mít zvýšený volnoběh který zajišťuje stupňovitá vačka ...pokud má někdo sytič vybrakovaný úplně tak pak ať se nedivý. U originálního manuálu se sytič jen vypíná, ale automat zůstane zachovaný.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
16.2.08, 12:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|