Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 15:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 MECHANIICKY SYTIC 
Autor Zpráva

Příspěvky: 30
Bydliště: Zilina
Příspěvek MECHANIICKY SYTIC
MAM TAKY PROBLEM KED ZAPNEM SYTIC TAK SA MI ROZBEHNE DOBRE ALE POTOM SA ZACNE DUSIT AZ TO SKAPE!NEVVIETE CO STYM JE?


15.2.08, 17:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: MECHANIICKY SYTIC
Alonso píše:
MAM TAKY PROBLEM KED ZAPNEM SYTIC TAK SA MI ROZBEHNE DOBRE ALE POTOM SA ZACNE DUSIT AZ TO SKAPE!NEVVIETE CO STYM JE?

Typ vozidla?
Nejradsi to delaly 105ky.
Obvykle to byva tim ze se motor uchlasta. Tzn. bud dava karburator moc paliva, malo vzduchu nebo tak neco. Kdyby ti auto vseobecne moc zralo, tak by to mohl bejt ucpanej vzduchovej filtr.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


15.2.08, 18:20
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 30
Bydliště: Zilina
Příspěvek sytic
favo 91


15.2.08, 19:44
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: sytic
Alonso píše:
favo 91


Hmm.. tak to nejsem schopen moc radit, ale kazdopadne bych problem hledal nekde bud v karburatoru nebo ve vzduchovym filtru.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


15.2.08, 20:09
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: sytic
Viky píše:
Alonso píše:
favo 91


Hmm.. tak to nejsem schopen moc radit, ale kazdopadne bych problem hledal nekde bud v karburatoru nebo ve vzduchovym filtru.


vyhoď ten manuál, nastav automat a nemusíš sa o to vôbec starať, akurát pri výmene oleja premazať ten mechanizmus....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.2.08, 20:26
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nebo ho k sobě netahej nadoraz ale tak na tři čtvrtiny....A pak se to nebude uchcávat a nebudou ti lítat brikety z vejfuku...Nebo dej jak říká Michalkatka a nemusíš se starat...Snad možná jen o to,jak ho nastavit :lol: ....protože to lanko je proti tomu procházka růžovou zahradou :D :wink:


16.2.08, 01:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
no když je to favo 91 aby to náhodou nebyl Ecotronic.


16.2.08, 10:21
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Milan Koukal píše:
no když je to favo 91 aby to náhodou nebyl Ecotronic.


Nemožný tam je vzduchová přívěra ovládaná přes momentový motor respektive elektrikou takže předělání na manuál by šlo jen horko těžko :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


16.2.08, 11:32
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jinak souhlas s michalkatkou... dej si do pořádku automatiku a máš po starostech.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


16.2.08, 11:33
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
To bude asi tím že buď to neumí pořádně používat nebo je to špatně udělané. Jednou jsem viděl, že ten automat byl uplně odstraněný a manual ovládal přímo přívěru. To bylo ale řešení na dvě věci. Automat totiž po sešlápnutí plyn pedálu úplně zavře přívěru ale po chviliče ji objemový ovladač trošičku pootevře. Když se manuálem zavře přívěra pořád je zavřená a tudíž se motor po chvíli uchlastá. Opravdu je lepší dát dohromady automat a je po starostech. Ten manuál stejně nemá v podstatě žádný význam. Když je automat v pořádku, tak studený motor má to co potřebuje. Když manuálem vypnete sytič, tak se motor většinou trápí, protože nemá více obohacený volnoběh a pořád chcípá. U automatu se navíc trošku pootevře škrtící klapka, a to je jakoby jste přidaly trošku plynu.


16.2.08, 11:57
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Tak tak jak píše varok... do zahřátí motoru na provozní teplotu musí motor překonávat zvýšené odpory a proto musí mít zvýšený volnoběh který zajišťuje stupňovitá vačka ...pokud má někdo sytič vybrakovaný úplně tak pak ať se nedivý. U originálního manuálu se sytič jen vypíná, ale automat zůstane zachovaný.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


16.2.08, 12:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz