|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
stržený závit v bloku 120
Autor |
Zpráva |
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
co takhle udělat železnou vložku, do bloku vyříznout větší závit, poblit to locktitem zašroubovat vložku a dát tam zpátky šroub, locktite ten něco vydrží
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
21.2.08, 21:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale co vydrží ta vložka, bude mít málo ve stěnách.. abys ji nestrhnul
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.08, 21:42 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
žděba píše: co takhle udělat železnou vložku, do bloku vyříznout větší závit, poblit to locktitem zašroubovat vložku a dát tam zpátky šroub, locktite ten něco vydrží Obávám se,že vlastně chceš udělat obdobu Heli....Ale ti to mají o jednu velikost závitu... za to ty min o dvě,abys jí měl soudržnou....A teď?V bloku je ocelová závitová zatavená vložka....která je omezená průměrem...Abys v tom bloku to nezeslabil natolik,že to vytrhneš s hliníku...To bys asi musel koupit jiný blok....A železo bylo v době železný a je základ pro výrobu oceli.....Kdyby byli auta ze železa,tak by sotva držely pohromadě....
|
21.2.08, 21:46 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
no a co ten šteft? logicky mě napadá že musí mít větší závit, teda i průměr jak původní šroub, potom ale zas neprojde hlavou (nebo jo?), to by se pak měl osustružit a dělat na něj závit. je to takhle, nebo si to myslím špatně?
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
21.2.08, 21:48 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
žděba píše: no a co ten šteft? logicky mě napadá že musí mít větší závit, teda i průměr jak původní šroub, potom ale zas neprojde hlavou (nebo jo?), to by se pak měl osustružit a dělat na něj závit. je to takhle, nebo si to myslím špatně?
Svorník ano....
|
21.2.08, 21:52 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Když jsem spravoval zalomený šroub v bloku Favorita, očekával jsem, že se závit nepodaří zachránit. Vymyslel jsem tedy ďábelský plán: provrtat díru níž, vyřezat tam nový závit, použít nový delší šroub. Nakonec to část závitu přežila, takže plán zůstal u ledu.
|
21.2.08, 21:57 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
to patrik-hp:no tak jasný že ocel, že né nějaký bláto.... [/quote]
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
21.2.08, 21:58 |
|
|
Xxenon
Příspěvky: 53 Bydliště: cz
|
HC vložka byla běžnou opravárenskou technologii už při výrobě motoru nebo převodovek na Favoritech. Některé z vašich autíček jí tam mají od počátku, ani o tom nemáte tušení a fungují do dnes. Kdysi, když se stavěly „ostré“ motory do závodních favoritů montovaly se HC vložky do bloku jako prevence proti vytržení už do předu. Vložka tam nedrží sama o sobě, ocelová vložka je v hliníku zalepená specielním lepidlem a navíc má větší průměr závitu takže odolnější proti přetažení
_________________ Xxenon
|
21.2.08, 22:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|