kozina píše:
Kristensen píše:
no pokud máš na něm po obvodu šroubky tak to problem není ale pokud je to to zalisovaný tak už to problem je. přesněji řečeno mám dojem že to ani u toho zalisovanýho nejde.
musím to oddělat od bloku motoru nebo jen povolit těch 8 nebo kolik šroubků a vyměnit - díval jsem se ta membrana by měla stát jen 60 kč
rozhodně se to líp dělá na stole než na autě, takže pokud máš tu starší s těma šroubkama tak ji vyndej, oddělej šroubky sundej víčko a na střed membrány trochu zatlač a otoč s ní o 90 stupňů a měla by vyskočit ven, až ji budeš dávat zpět tak ji zase zacvakneš otočením a pak tu pumpovací páku stlačíš tak aby ta membrána byla ani ne ponořená a ani nečuměla vejš a nasadíš a dotáhneš víčko, bacha jsou to myslím že M5 šroubky a lehce se to dá v tom hliníku strhnout.