Mám problém, když startuju studený motor, tak mi naběhne a drží otáčky okolo odhadem 4000 a až teprve po prošlápnutí pedálu mi běží sytič správně, cca 2000 ot. (podle teploty), čím to může být?
_________________ Favorit 136L 46kW (1989)
23.2.08, 17:01
Reklama
Reklama
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
nezasekává se klapka druhýho stupně
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
23.2.08, 17:45
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
Sadra17 píše:
nezasekává se klapka druhýho stupně
na fáčku asi ne, tam je ladění přívěry vzduchu a vysvětlit to nedokážu miloš
23.2.08, 19:30
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
Tak zvýšené otáčky řeší šroub zvýšených volnoběžných otáček který je součástí segmentu škrtící klapky... ten dosedá na stupňovitou vačku která je řízená bimetalem... je to tak že při nastartování studeného motoru se šroub zvýšených otáček dotýká nejvyššího stupně vačky na kterém motor točí zhruba 2200-2400 otáček... po prošlápnutí plynu se díky objemovému ovladači a termoventilu (velké černé ufo se dvěma hadičkami a malé ufo s jednou hadičkou a konektorem) otáčky sníží na 1200 - 1500 a pootevře se vzduchová přívěra... pak dál už je to záležitost jen bimetalu který postupně otevírá vzduchovou přívěru a natáčí stupňovitou vačku až jí při dosažení provozní teploty motoru vyřadí. Pro kontrolu postav při teplém motoru šroub na druhý nejvyšší stupeň vačky a na otáčkoměru musíš mít 2200-2400 jestli ne tak se seřídí šroubem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru