Martin 007 píše:
Chlapi víte někdo ty rozteče kastle ??? Jesi má užovka stejný šířky jako Mko ???
Vsechno je stejny (nebo aspon zamenitelny), krome vybrani v tunelu, uzovka do r. 1983 nema vybrani pro 5Q na 100%. Potom je to jak kterej den vyroby, az Mka od r.85 to snad maji vzdycky.
Popisu je vsude spousta.
Na uzovku se hodi prevodovka 5Q se 120L/LS do r. 87, do ni jdou namontovat klidne i kratky poloosy. Pozdejc byla priruba motoru stejna jako ma Favo a uz se musi malinko ladit se steftama na motoru aby to sedlo (puvodni jsou kratky), ale jde to.
Vymenit se musi toto:
Nadrz, hrdlo nadrze, trubka chlazeni, radici tyc a samozrejme prevodovka.
Uprava tunelu spociva ve vyriznuti diry do nosniku a navareni takovyho vyztuznyho plechu, kterej se odrizne z nejaky Mkovy kastle.
Neni to uplne snadny, ale da se to.
Jina moznost je sehnat 4Q 120LE, kterej ma delsi kvalty, takze Favomotoru to dobre sedi, je ovsem pomerne vzacna, ale je to bez prace.