Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ale zaujímavé je že motor ide rovnomerne a voľnobeh nekolíše, aj tak si myslím že musí ťahať piesty von, takže dole hlava aj vaňa...
pozri sviečky ak bude jedna ináč spálená tak aspoň vieš v ktorom valci/pieste to máš hľadať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.08, 06:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
tak zavada odhalena
nastesti to nebylo nic na vymenu motoru, ale spis zahada
vypadly jedna tycka
foto:
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
Naposledy upravil Dr Meduza dne 8.3.08, 09:02, celkově upraveno 1
|
8.3.08, 08:58 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Dr Meduza píše: tak zavada odhalena nastesti to nebylo nic na vymenu motoru, ale spis zahada vypadly jedna tycka
No, prosimtě, jakou jsi měl vůli ventilů?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
8.3.08, 08:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Bukaj píše: No, prosimtě, jakou jsi měl vůli ventilů?
možno aj to, ale skôr by som to videl na unavené ventilové pružiny, pri 6t/min by mala pružina ventil stihnúť vrátiť nazad...
alebo vybehané vodítka ventilov, ventil sa vo vodítku skrížil a nevrátil sa dostatočne rýchlo nazad, pre istotu si premeraj aj tlaky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.08, 09:05 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: Dr Meduza píše: tak zavada odhalena nastesti to nebylo nic na vymenu motoru, ale spis zahada vypadly jedna tycka No, prosimtě, jakou jsi měl vůli ventilů?
normalni, ale tady se to nak povolilo to fakt nechapu toto
tam sou snad skritci co chodej povolovat srouby, po vymene hlavy se uvolnil jeden z tech sroubu co drzi vahadla a ted toto
ale hlavne ze uz to zase jede
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
8.3.08, 09:05 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, podle toho obrázku soudím, že někdo nedotáhl pořádně pojistnou matici stavěcího šroubu vahadla ventilu...
Ten šroub je dost povolenej...
Než to dáš dokupy, raději překontroluj závit toho šroubu a závit ve vahadle, jestli není v háji... - že se to stalo tak najednou...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
8.3.08, 09:10 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
no ten sroub byl vysroubovanej az co to slo, vic uz nesel
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
8.3.08, 09:13 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
8.3.08, 10:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale tak stane se že jo.. Nikdo nejsme neomylný
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.3.08, 11:32 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Šemik píše: Ale tak stane se že jo.. Nikdo nejsme neomylný
Máš recht....
|
8.3.08, 11:50 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
no ja to mam nastesti na koho svest, ja sem nebyl ten co naposled delal ventily
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
8.3.08, 17:44 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
deekay píše: este by bolo dost dobre vediet kde si mal polozeny mikrofon ked si to nahraval?
ak si ho dal bezprostredne ku veku ventilov, pokojne to moze zniet takto aj ked mas vsetko v poriadku. ak si mal mikrofon aspon meter od auta a takto to znie tak plati co vravia ostatni... to umiestnenie je ale kriticke! je to velmi dolezite
Myslím že v tomto případě už nezáleží na tom kde měl mikrofon při opravě těsnění chtěl šetřit tak se mu to tímto vytočením otáček povedlo ted alespon ušetří za benzín a bude si moct koupit kolo protože mu stejně nic jiného do ruky nepatří
|
8.3.08, 20:55 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Beda píše: deekay píše: este by bolo dost dobre vediet kde si mal polozeny mikrofon ked si to nahraval?
ak si ho dal bezprostredne ku veku ventilov, pokojne to moze zniet takto aj ked mas vsetko v poriadku. ak si mal mikrofon aspon meter od auta a takto to znie tak plati co vravia ostatni... to umiestnenie je ale kriticke! je to velmi dolezite Myslím že v tomto případě už nezáleží na tom kde měl mikrofon při opravě těsnění chtěl šetřit tak se mu to tímto vytočením otáček povedlo ted alespon ušetří za benzín a bude si moct koupit kolo protože mu stejně nic jiného do ruky nepatří
To by mě zajímalo proč, ty jsi snad nikdy žádnou chybu neudělal
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.3.08, 21:03 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Beda píše: Myslím že v tomto případě už nezáleží na tom kde měl mikrofon při opravě těsnění chtěl šetřit tak se mu to tímto vytočením otáček povedlo ted alespon ušetří za benzín a bude si moct koupit kolo protože mu stejně nic jiného do ruky nepatří
treba citat dokonca...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
8.3.08, 21:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|