Autor |
Zpráva |
Alonso
Příspěvky: 30 Bydliště: Zilina
|
sytic
mam taky problem rano ked mi ide auto na sytic tak mam velmi male otacky az mi to zdochne!tym padom ked je vecsi mraz taky mi to chytne az na 3krat!poradte prosim ako zvysit otacky na sytici !podotykam ze mam mechanicky sytic!
|
14.3.08, 16:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
A jake mas auto? Favorit, 120ka ... ???
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
14.3.08, 18:18 |
|
|
Alonso
Příspěvky: 30 Bydliště: Zilina
|
Favo 91
|
14.3.08, 18:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
musíš nejlépe sundat celej plastovej filtrbox z karbce, na jedné straně na karbci je ta kolíbka na plyn a ve směru od topení dopředu je na karbci šroub na štelování volnoběhu tak tenhle samej šroubek hledej skoro proti tomuhle šroubku, je prostě ve směru zepředu dozadu na karburátoru na stejné straně pod tělesem sytiče, auto nastartuj nech zahřát na provozní teplotu až se ohřeje tak vytáhni za chodu pomalu sytič až se někam zvednou otáčky a tímhle šroubkem pod sytičem nastav 1800-2000 otáček na teplým motoru se zapnutým sytičem a mělo by to být hotové.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.08, 19:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Víš co, já sem hodím fotku
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.08, 19:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.08, 19:31 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Když se podíváš na segment škrtící klapky uvidíš že jeho součástí je šroub... tenhle šroub má za úkol držet zvýšené otáčky na volnoběh a to tak že se opírá o stupňovitou vačku.. je to takový oblouček nebo kolíbka jak píše Kristensen s několika stupínky... pro seřízení postav šroub zvýšených otáček při teplém motoru na druhý nejvyšší stupeň vačky a otáčky musí být 2200-2400 jestli nebudou tak je seřiď tímhle šroubem... to je celé
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.3.08, 19:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
těch 2200 až 2400 je zbytečně moc, to udával výrobce ale myslím že dokonce od 93 to měly taky snížený
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.08, 19:35 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Kristensen píše: těch 2200 až 2400 je zbytečně moc, to udával výrobce ale myslím že dokonce od 93 to měly taky snížený
věř že neměly Těch 2200-2400 je jen pro start... po prošlápnutí plynu u automatiky to spadne na 1200 - 1500.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.3.08, 19:37 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To já vím jak to chodí, on má stejně ruční tak mu nic nespadne, ale přece jen je zbytečný aby to hned po startu letělo do těch toček
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.08, 19:40 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Kristensen píše: To já vím jak to chodí, on má stejně ruční tak mu nic nespadne, ale přece jen je zbytečný aby to hned po startu letělo do těch toček
to jo vzhledem k tomu že tam má manuál tak tam může dát míň to je fakt...
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
14.3.08, 19:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
14.3.08, 20:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|