|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
škoda Octavia 1100 nejede
Autor |
Zpráva |
tony.rs
Příspěvky: 4
|
škoda Octavia 1100 nejede
Tak jsem dneska jednomu kámošovi dělal na starý oktávce těsnění pod hlavou, po zkompletování ale motor nejde natočit (to auto před tím půl roku nejelo). Při roztahování jenom párkrát zaprskal a nic. Mám takové lehké podezdření na karburátor, protože z něj někudy z boku stříká benzín. Neví někdo čím by to mohlo být ???
|
9.3.08, 20:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: škoda Octavia 1100 nejede
tony.rs píše: Tak jsem dneska jednomu kámošovi dělal na starý oktávce těsnění pod hlavou, po zkompletování ale motor nejde natočit (to auto před tím půl roku nejelo). Při roztahování jenom párkrát zaprskal a nic. Mám takové lehké podezdření na karburátor, protože z něj někudy z boku stříká benzín. Neví někdo čím by to mohlo být ???
to kde stříká benzín musíš zjistit ty a taky se podívěj na kabely VN jestli jste to nepřehodily miloš
|
9.3.08, 20:17 |
|
|
tony.rs
Příspěvky: 4
|
Kabely jsou ok, svíčky taky, jiskru to hází. Připadalo mi to, že ten benzín teče zpod víčka toho karbecu. Napadlo mě že by mohl být zaseklý ten jehlový ventil nebo plovák.
|
9.3.08, 22:55 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Zdarec.V první řadě se podívej,jestli je v pořádku předstih.Podle dílenský příručky by měl bejt 1 stupeň před HÚ,ale s dnešním benzínem to chce spíš stupeň po HÚ.Když jsem byl ještě s Oktávkou zelenáč,tak jsem šteloval podle příručky,ale v létě jsem furt jezdil na hranici teploty motoru a když jsem nedej bože musel klikovat(baterka je někdy svině),tak mi kopala zpátky jako blbá.Pak mi jeden starej škodovák poradil dát ji po HÚ a od tý doby(cca 2 roky) jsem v létě přes 80 snad nešel a když klikuju,tak je to absolutně v poho.
Mohl by bejt,jak říkáš zaseklej jehlovej ventil.Mě už se to taky stalo i když na 1221ccm.Jak ten ventil vždycky nezavřel,tak pupma furt tlačila až to začalo přetýkat.Ale co se týče chytání,tak by snad měla chytnout dobře,páč sání je od tohodle oddělený a uchlastat by se tim neměla.Spíš by přicházela v úvahu varianta,že je ventil stále zavřenej a AC pumpa ať dělá co dělá,prostě netlačí.
Zkus se podívat,když sundáš filtr sání a přidáš rukou na karboši plyn,jestli tam do sání vůbec tryská benzín.Měla by tam bejt trubička,ze který by to mělo lítat.Proud by to měl bejt asi jako když vezmeš injekční stříkačku s jehlou a budeš z ní chtít něco vystříknout.Když tam pude málo,tak je problém někde na cestě.V tom případě by to mohlo bejt několik věcí.Mohla by bejt vadná AC pumpa.Stahni přívodní hadici z karburátoru a zkuste pumpovat AC pumpou,nebo točit motorem,jestli vůbec dává benzín.A bacha na chladící "vrtuli".Jestli pumpa dává,sundejte víčko karburátoru a podívejte se na výšku hladiny paliva.Nevim přesně z hlavy kolik benzínu by tam mělo bejt,ale tak nějak rozumně
A jestli pumpa dává a hladina je tak nějak dobrá,bude průser někde jinde.Tak karbik vyndej a vyčisti všechno co jde.Trysky nevyjímaje.
Jestli teče karburátor,mohlo by to bejt ještě tim,že u některý z trysek co tam sou je v čudu těsnění.Je to většinou z fíbru a nevydrží věčnost.Bohužel.
Dej pak vědět,jak si dopad.
|
10.3.08, 17:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Hawk 75 píše: Zdarec.V první řadě se podívej,jestli je v pořádku předstih.Podle dílenský příručky by měl bejt 1 stupeň před HÚ,ale s dnešním benzínem to chce spíš stupeň po HÚ.Když jsem byl ještě s Oktávkou zelenáč,tak jsem šteloval podle příručky,ale v létě jsem furt jezdil na hranici teploty motoru a když jsem nedej bože musel klikovat(baterka je někdy svině),tak mi kopala zpátky jako blbá.Pak mi jeden starej škodovák poradil dát ji po HÚ a od tý doby(cca 2 roky) jsem v létě přes 80 snad nešel a když klikuju,tak je to absolutně v poho. Mohl by bejt,jak říkáš zaseklej jehlovej ventil.Mě už se to taky stalo i když na 1221ccm.Jak ten ventil vždycky nezavřel,tak pupma furt tlačila až to začalo přetýkat.Ale co se týče chytání,tak by snad měla chytnout dobře,páč sání je od tohodle oddělený a uchlastat by se tim neměla.Spíš by přicházela v úvahu varianta,že je ventil stále zavřenej a AC pumpa ať dělá co dělá,prostě netlačí. Zkus se podívat,když sundáš filtr sání a přidáš rukou na karboši plyn,jestli tam do sání vůbec tryská benzín.Měla by tam bejt trubička,ze který by to mělo lítat.Proud by to měl bejt asi jako když vezmeš injekční stříkačku s jehlou a budeš z ní chtít něco vystříknout.Když tam pude málo,tak je problém někde na cestě.V tom případě by to mohlo bejt několik věcí.Mohla by bejt vadná AC pumpa.Stahni přívodní hadici z karburátoru a zkuste pumpovat AC pumpou,nebo točit motorem,jestli vůbec dává benzín.A bacha na chladící "vrtuli".Jestli pumpa dává,sundejte víčko karburátoru a podívejte se na výšku hladiny paliva.Nevim přesně z hlavy kolik benzínu by tam mělo bejt,ale tak nějak rozumně A jestli pumpa dává a hladina je tak nějak dobrá,bude průser někde jinde.Tak karbik vyndej a vyčisti všechno co jde.Trysky nevyjí Jestli teče karburátor,mohlo by to bejt ještě tim,že u některý z trysek co tam sou je v čudu těsnění.Je to většinou z fíbru a nevydrží věčnost.Bohužel. Dej pak vědět,jak si dopad.
klikovat o jsem neslyšel dvacet let, měl jsem spartaka a vyměnil za narexu vrtačku, ještě před pár lety jsem klikoval zetor super 30 celkem fuška ale jak zavrzaly vstřiky tak na šup miloš
|
10.3.08, 18:59 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Jakpa sem rád,že tu kliku mam.Dneska to nikdo nedocení,dokud někde nezůstane viset s vybitou baterkou.Pak si možná vzpomene,jak byly Oktávky dobře vybavený
|
10.3.08, 19:49 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Hawk 75 píše: Zdarec.V první řadě se podívej,jestli je v pořádku předstih.Podle dílenský příručky by měl bejt 1 stupeň před HÚ,ale s dnešním benzínem to chce spíš stupeň po HÚ.Když jsem byl ještě s Oktávkou zelenáč,tak jsem šteloval podle příručky,ale v létě jsem furt jezdil na hranici teploty motoru a když jsem nedej bože musel klikovat(baterka je někdy svině),tak mi kopala zpátky jako blbá.Pak mi jeden starej škodovák poradil dát ji po HÚ a od tý doby(cca 2 roky) jsem v létě přes 80 snad nešel a když klikuju,tak je to absolutně v poho.
nejsme si jistej ale na oktávkách byl rozdělovač přidělanej na takovým pléšku a na starty ruční se povolil šroubeček a podle stupnice se posunul aby se zmenčil předstih aby tě to nekopalo při klikování a jak to chytlo taks ho prostě zase povolil kousek a podle stupnice dal an to místo na kterýs to mněl seštelovaný
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
10.3.08, 19:58 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Jo,taky to tak de.Nikomu nic nechci cpát,ale prostě je to s tim "postihem" mnohem lepší,nejen při klikování.
A mimochodem tůze nerad šaham na rozdělovač když nemusim
|
10.3.08, 21:00 |
|
|
tony.rs
Příspěvky: 4
|
Tak a je to vyřešeno. Teď si asi všichni budete myslet jaká jsem lama, ono totiž bylo nasazený obráceně víčko na rozdělovači. Já jsem za to ale nemohl jelikož jsem přišel k již odstrojenému motoru. Kdybych to rozebíral celý já, tak bych si toho určitě všimnul.
|
17.3.08, 10:11 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Taky dobrý .Hlavně že už jede.
|
17.3.08, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|