Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Výšková adaptace BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Výšková adaptace BMM
Jakým způsobeZajímalo by mě jak je u Favorita BMM řešená výšková adaptace, případně zda vůbec, vzhledem k tomu že se pokud vím snímá jenom teplota vzduchu....teď jsem byl s mojím Formanem na dovolené na horách, nad 1000m naprosto brutální úbytek výkonu a k 1500m n.m. jsem měl problémy se rozjet a i do menšího kopce jedině na 2ku, což mi připadá že je něco špatně, už kvůli tomu že kdosi se starým Fávem karbec mě předjel jak nic.


17.3.08, 14:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já si myslím jestli to nedělá ten snímač vzduchu. Nevím jestli má i fávo váhu vzduchu, ale jestli ano tak to dělá ona. Na horách je jinačí složení vzduchu, proto si řídící jednotka přenastaví režim. Ale jet by to mělo pořád stejně ne? Možná trošku lépe nebo hůře ale určitě ne s takovým rozdílem s jakým popisujete.


17.3.08, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Já si myslím jestli to nedělá ten snímač vzduchu. Nevím jestli má i fávo váhu vzduchu, ale jestli ano tak to dělá ona. Na horách je jinačí složení vzduchu, proto si řídící jednotka přenastaví režim. Ale jet by to mělo pořád stejně ne? Možná trošku lépe nebo hůře ale určitě ne s takovým rozdílem s jakým popisujete.


BMM nemá snímač váhy, iba teploty a tú reguluje podtlakovým ventilom... najhlavnejšia regulácia BMM je lambáda...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.3.08, 19:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
No, co som s Cyzom v rovine absolutnej teorie vydumal, je to, ze sa RJ BMM uci a ked je dlho v prostredi, kde sa pri beznom rezime zmes velmi obohacuje (riedsi vzduch pri rovnakom otvoreni klapky sposobi menej vzduchu natlaceneho do piestov a pri beznom nastreku extremne obohatenu zmes) a je nizka teplota vzduchu, tak po par desiatkach km zacne viac otvarat klapku. Ale samozrejme to je len teoria. Prakticky to nie je nicim podlozene :)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.3.08, 19:09
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Čím vyšší nadmořská výška tím nižší tlak vzduchu a tím bohatější směs u karburátoru... takže bych se zase tolik nedivil že tě karburátorové favo předjelo jako nic :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


17.3.08, 19:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Právě.....karbec neochuzuje směs v zájmu zachování euro-čistých výfukových plynů. Jak funguje ten podtlakový ventil? Nemohla by být chyba v něm?

VentYl: To co jsme vykoumali by bylo možné teoreticky, ale prakticky asi ne právě kvůli euro-emisím.


17.3.08, 19:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
cyz píše:
Právě.....karbec neochuzuje směs v zájmu zachování euro-čistých výfukových plynů. Jak funguje ten podtlakový ventil? Nemohla by být chyba v něm?

VentYl: To co jsme vykoumali by bylo možné teoreticky, ale prakticky asi ne právě kvůli euro-emisím.


máš to v pošte, ale dám to pre všetkých:

v priestore airboxu je taký červený ventil do ktorého idú 2 hadičky, jedna ide nad sanie zo zadu, tam je podtlak a druhá ide na membránu kde je klapka ktorá smeruje nasávanie vzduchy buď od výcuckového kolena (teplého), alebo od predu s pri blatníku (to je ten nátrubok).
podľa teploty toho červeného ventilu prepúšťa, alebo neprepúšťa podtlak od sania smerom k tej klapke a tým tou klapkou reguluje teplotu nasávaného vzduchu

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.3.08, 20:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz