Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.08, 22:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
jak jsem psal hliníkový na karburátoru už mám tři roky a je to bez problému... vůle se seřizují normálně jako s ocelovými tj. po 10 tis. km.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.3.08, 08:03 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ktery motory to teda mely..ty hlinikovy tycky...a kde se to da sehnat...ja mam z mpi motor ale tycky ocelove......a prave me tam vadi ten zvuk....tak jestli to pomuze....???a bude to tissi..tak beru..pokud nekdo ma...to je vsech 8..tycek...?
|
15.3.08, 20:31 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Jiri píše: ktery motory to teda mely..ty hlinikovy tycky...a kde se to da sehnat...ja mam z mpi motor ale tycky ocelove......a prave me tam vadi ten zvuk....tak jestli to pomuze....???a bude to tissi..tak beru..pokud nekdo ma...to je vsech 8..tycek...?
jestli máš motor z MPi tak by jsi je tam měl mít protože na MPi byly už z výroby stejně tak jako na BMM ...a dávají se jen na sací ventily... tzn. že jen 4 tyčky.. cena je tak kolem 300 Kč.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.3.08, 21:03 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
proč vlastně není z hliníku všech 8 ?
|
15.3.08, 21:09 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Vít píše: proč vlastně není z hliníku všech 8 ?
mrkni na tenhle článek http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 a všechno se dozvíš...
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
15.3.08, 21:19 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
no tak některý tyčky hliníkový jsou kratší potom je drobek problém se štelováním
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
15.3.08, 21:30 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Neex: díky, na tom webu si občas něco pročtu, tenhle článek mi tedy unikl, ale teď už to vím. Pěkně napsaný, a ta perla v závěru D-FENS píše: Popsaná úprava je tím zvláštní, že stojí málo peněz, je zcela jednoduchá až stupidní, může ji provést i absolvent humanitní VŠ, aniž by se poranil a efekt je přitom znatelný.
to nemá chybu
|
15.3.08, 22:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vít píše: D-FENS píše: Popsaná úprava je tím zvláštní, že stojí málo peněz, je zcela jednoduchá až stupidní, může ji provést i absolvent humanitní VŠ, aniž by se poranil a efekt je přitom znatelný. to nemá chybu
Dobry no
Ale o tom bych se hadal ... uz vidim jak ten debil co nas ucil na stredni obcanskou sracku vymenuje rozvodovy tycky Pro nej je problem vzit matku a nasroubovat ji na sroub
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.3.08, 23:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ty vole ..D-fens mě ždycky dostane
- co si člověk neudělá na autě sám, to za něj v servisu odflákne někdo jiný.
Nejsnazší cesta je zajít na vrakoviště, pochválit z*rdovi jeho krásné tepláky a on vám je nechá z nějakého dead motoru vyndat.
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.3.08, 23:33 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Aha takze jen ctyri a i ty ctyri snizi hlucnost...takze tam stejne teda cvakaji jen saci jak sem to pochopil...jinak motor sem privezl rozebrany a tycky tam nebyli takze sem dal klasicke ocelove
|
16.3.08, 20:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tie tycky som teraz nasadil aj ja a musim povedat ze to menej cvaka
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.3.08, 20:46 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
deekay píše: tie tycky som teraz nasadil aj ja a musim povedat ze to menej cvaka
Takže jsi dal jen 4 ks a to sací?
|
17.3.08, 19:18 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
kozina píše: deekay píše: tie tycky som teraz nasadil aj ja a musim povedat ze to menej cvaka Takže jsi dal jen 4 ks a to sací?
ano, 4 ks na sacie......na vyfukovych zostavaju ocelove
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
17.3.08, 20:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|