Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 hliníkové rozvodové tyčky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
když to funguje naprosto spolehlivě v BMM a MPI, tak proč ne v karbecu ????????????? :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.3.08, 22:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
jak jsem psal hliníkový na karburátoru už mám tři roky a je to bez problému... vůle se seřizují normálně jako s ocelovými tj. po 10 tis. km.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


15.3.08, 08:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ktery motory to teda mely..ty hlinikovy tycky...a kde se to da sehnat...ja mam z mpi motor ale tycky ocelove......a prave me tam vadi ten zvuk....tak jestli to pomuze....???a bude to tissi..tak beru..pokud nekdo ma...to je vsech 8..tycek...?


15.3.08, 20:31
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jiri píše:
ktery motory to teda mely..ty hlinikovy tycky...a kde se to da sehnat...ja mam z mpi motor ale tycky ocelove......a prave me tam vadi ten zvuk....tak jestli to pomuze....???a bude to tissi..tak beru..pokud nekdo ma...to je vsech 8..tycek...?


jestli máš motor z MPi tak by jsi je tam měl mít protože na MPi byly už z výroby stejně tak jako na BMM ...a dávají se jen na sací ventily... tzn. že jen 4 tyčky.. cena je tak kolem 300 Kč.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


15.3.08, 21:03
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
proč vlastně není z hliníku všech 8 ?


15.3.08, 21:09
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Vít píše:
proč vlastně není z hliníku všech 8 ?


mrkni na tenhle článek http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007020501 a všechno se dozvíš... :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


15.3.08, 21:19
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
no tak některý tyčky hliníkový jsou kratší potom je drobek problém se štelováním

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.3.08, 21:30
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Neex: díky, na tom webu si občas něco pročtu, tenhle článek mi tedy unikl, ale teď už to vím. Pěkně napsaný, a ta perla v závěru
D-FENS píše:
Popsaná úprava je tím zvláštní, že stojí málo peněz, je zcela jednoduchá až stupidní, může ji provést i absolvent humanitní VŠ, aniž by se poranil a efekt je přitom znatelný.


to nemá chybu


15.3.08, 22:59
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vít píše:
D-FENS píše:
Popsaná úprava je tím zvláštní, že stojí málo peněz, je zcela jednoduchá až stupidní, může ji provést i absolvent humanitní VŠ, aniž by se poranil a efekt je přitom znatelný.


to nemá chybu


Dobry no :lol:
Ale o tom bych se hadal ... uz vidim jak ten debil co nas ucil na stredni obcanskou sracku vymenuje rozvodovy tycky :lol: Pro nej je problem vzit matku a nasroubovat ji na sroub :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


15.3.08, 23:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ty vole :D..D-fens mě ždycky dostane :D
- co si člověk neudělá na autě sám, to za něj v servisu odflákne někdo jiný.

Nejsnazší cesta je zajít na vrakoviště, pochválit z*rdovi jeho krásné tepláky a on vám je nechá z nějakého dead motoru vyndat.

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.3.08, 23:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Aha takze jen ctyri a i ty ctyri snizi hlucnost...takze tam stejne teda cvakaji jen saci jak sem to pochopil...jinak motor sem privezl rozebrany a tycky tam nebyli takze sem dal klasicke ocelove


16.3.08, 20:42
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tie tycky som teraz nasadil aj ja a musim povedat ze to menej cvaka

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.3.08, 20:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek 
deekay píše:
tie tycky som teraz nasadil aj ja a musim povedat ze to menej cvaka

Takže jsi dal jen 4 ks a to sací?


17.3.08, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
kozina píše:
deekay píše:
tie tycky som teraz nasadil aj ja a musim povedat ze to menej cvaka

Takže jsi dal jen 4 ks a to sací?


ano, 4 ks na sacie......na vyfukovych zostavaju ocelove

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


17.3.08, 20:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz