|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Volnoběžné otáčky Fel 1,6
Autor |
Zpráva |
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Volnoběžné otáčky Fel 1,6
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat, jaké mají být volnoběžné otáčky u Fel 1,6 při motoru zahřátém na provozní teplotu.
Díky Vlastik
|
19.3.08, 09:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Volnoběžné otáčky Fel 1,6
Vlastik píše: Dobrý den Chtěl bych se zeptat, jaké mají být volnoběžné otáčky u Fel 1,6 při motoru zahřátém na provozní teplotu.
Díky Vlastik
asi 756 miloš
|
19.3.08, 10:40 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Děkuji Miloši
Mám takový problém- při zahřátém motoru u Fel 1,6 se mi otáčky pohybují cca 500 - 550 ot./min. Dají se nějak upravit na správnou hodnotu?
Vlastik
|
20.3.08, 10:00 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vlastik píše: Děkuji Miloši Mám takový problém- při zahřátém motoru u Fel 1,6 se mi otáčky pohybují cca 500 - 550 ot./min. Dají se nějak upravit na správnou hodnotu?
Vlastik
to je těžko těch příčin je moc, nejprve vyšroubuj klapku a vyčisti ji musí být stříbrná a zlatá pak napiš miloš
|
20.3.08, 10:30 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Ak máš starší typ riadiacej jednotky s označením 032906030 M alebo L , tak s tým moc neurobíš. Tieto jednotky mali voľnobeh len nejakých 600-640 ot./min. Až u novších verzií s označením AG, AF alebo AJ bol voľnobeh zdvihnutý na 750-820 ot./min.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
21.3.08, 01:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
MAJO píše: Ak máš starší typ riadiacej jednotky s označením 032906030 M alebo L , tak s tým moc neurobíš. Tieto jednotky mali voľnobeh len nejakých 600-640 ot./min. Až u novších verzií s označením AG, AF alebo AJ bol voľnobeh zdvihnutý na 750-820 ot./min.
kdyby měla 1.6 otáčky 820 tak při měření emisí ti to hodí závadu, aby to prošlo tak se musí zařadit jednička a motor při počátku měření mírně přibrzdit miloš
|
21.3.08, 12:04 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
slovacek.milos píše: MAJO píše: Ak máš starší typ riadiacej jednotky s označením 032906030 M alebo L , tak s tým moc neurobíš. Tieto jednotky mali voľnobeh len nejakých 600-640 ot./min. Až u novších verzií s označením AG, AF alebo AJ bol voľnobeh zdvihnutý na 750-820 ot./min. kdyby měla 1.6 otáčky 820 tak při měření emisí ti to hodí závadu, aby to prošlo tak se musí zařadit jednička a motor při počátku měření mírně přibrzdit miloš
Neviem, ja som som to takto vyčítal z manuálu Magneti Marelli. Ale niečo na tom bude, lebo sestrina felda 1.6 mala so starou jednotkou otáčky okolo 600 ot./min a keď som ju vymenil za novú s koncovými písmenami AJ , voľnobežné otáčky stúpli na nejakých 750 ot./min.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
21.3.08, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|