|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
GO karburatora
kde co ako?
alebo este lepsie: kto?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.08, 21:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: GO karburatora
deekay píše: kde co ako? alebo este lepsie: kto?
to nazmákneš aj sám
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.08, 21:50 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak hovor:
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.08, 21:52 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto
Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.08, 21:59 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Matthes píše: Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ...
aby mi vela srobkov nezostalo
co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.08, 22:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
deekay píše: aby mi vela srobkov nezostalo co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti?
No ja nedavno repasoval motorek na strerace a zustal mi takovej malej plech - plisek a nevim zaboha kam s nim To je normalni ... No cisteni sprejem za jizdy je uciny asi jako vosk Horsta Fuchse proti holubimu trusu a projektilum ze vzduchovky
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.08, 22:12 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu.
Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně.
|
31.3.08, 22:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu.
Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně.
ale kde? dnes tomu uz v servisoch prd rozumeju, vies ako to je: ked sa spytas ci vedia tak ti neodpovedia ze nie
chcelo by to nejakeho profika ale na slovensku nikoho nepoznam
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.08, 22:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
co som pozeral v andrtovi tak nastavit LEKR je masaker, radsej sa toho ani nedotknem....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.08, 23:15 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, tady za rohem na to mám jednoho pána...
http://www.sweb.cz/karburatory/
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.3.08, 23:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jasne, toho poznam, ale na slovensku by bolo ovela lepsie, nemienim si posielat karburator do ciech, to sa mi zda zbytocne
ozaj, ty si mu daval spravit karbec ze? nejaky vysledok?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.08, 23:43 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ani ne
ale brzo k němu půjdu dát toho pierburga, tak uvidíme, zkusím ho strčit k sobě do auta, jestli se něco změní s tím klepáním.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
31.3.08, 23:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď...
a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.4.08, 10:59 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď...
a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave...
aha pytal som sa na nejake webre ale tie su mastne drahe...
ja mam kp asi 10,1 ku 1 myslim,sacie kanaly su rozsirene aj v hlave aj na sani.
musim najprv skusit prerobit ten rozdelovac, myslim tze 136x bude mat vhodnejsi pirebeh pre moj motor, alebo sa mylim?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.4.08, 14:15 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Já bych to nijak dramaticky neviděl. Mimo sestavy toho automatického sytiče, na LEKRU nic zákeřného a moc složitého není. Pokud si někdy rozebíral a dobře složil např. karburátor ze š120, tak si myslím, že se v klidu můžeš, s troškou šikovnosti, pustit i do tohoto.Sundej víčko, včetně sestavy sytiče, profoukej kanaly, trysky, dej nové těsnění, gumičku na šroub bohatosti, obohacovač, vyčisti difuzor, promazej klapky a klapku sytiče….vyzkoušej a promazej odpojovač volnoběhu.Jen bych doporučil, pokud ti sytič, tak nějak funguje, tak to jen promazej, ale zbytečně sestavu nerozebírej. Samotné nastavení volnoběhu a směsi, se dá taky zvládnout v amatérských podmínkách.
|
1.4.08, 17:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|