Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 18:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 GO karburatora 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek GO karburatora
kde co ako? :D
alebo este lepsie: kto? :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.3.08, 21:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: GO karburatora
deekay píše:
kde co ako? :D
alebo este lepsie: kto? :lol:


:shock:

to nazmákneš aj sám :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.3.08, 21:50
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak hovor: :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.3.08, 21:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto :lol:

Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.08, 21:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
Neboj sa ... ja LEKR rozebral do sroubku a je to v poho ... doufam teda este sem ho nedal na auto :lol:

Taky rozeber a co jde dej nove ... jako tesneni pod viko, membranu akceleracni pumpicky a tak. Vse procistit, profouknout ... :)

aby mi vela srobkov nezostalo :shock:
co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.3.08, 22:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
deekay píše:
aby mi vela srobkov nezostalo :shock:
co a cim vycistit? mam aj taky spray, cistic karburatora ale "za jazdy", mate skusenosti?


No ja nedavno repasoval motorek na strerace a zustal mi takovej malej plech - plisek a nevim zaboha kam s nim :lol: To je normalni ... No cisteni sprejem za jizdy je uciny asi jako vosk Horsta Fuchse proti holubimu trusu a projektilum ze vzduchovky :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.08, 22:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu.


Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně.


31.3.08, 22:20
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Vít píše:
Že něco zbude je normální. v každém zařízení je totiž něco navíc. Říká se tomu k u r v í t k o. A je to tam proto, že normálně se ta věc nemůže pokazit, a tak se tam něco přidá, nějaký šmejd nejlíp, propojí se to s tím a když se to pokazí, tak zařízení bude zkurvené. Proto to má odborný název k u r v í t k o. No a chudák co tomu nerozumí jde buď koupit novou věc, nebo nechá k u r v í t k o za těžké prachy opravit v servisu.


Ale k Lekru, to bych nedělal doma, jsou na to potřeba věci na měření a nastavování, které doma skoro nikdo nemá, a bez nich to nenastavíš nikdy pořádně.

ale kde? :( dnes tomu uz v servisoch prd rozumeju, vies ako to je: ked sa spytas ci vedia tak ti neodpovedia ze nie :(
chcelo by to nejakeho profika ale na slovensku nikoho nepoznam

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.3.08, 22:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
co som pozeral v andrtovi tak nastavit LEKR je masaker, radsej sa toho ani nedotknem....

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.3.08, 23:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, tady za rohem na to mám jednoho pána...
http://www.sweb.cz/karburatory/

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.3.08, 23:24
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
No, tady za rohem na to mám jednoho pána...
http://www.sweb.cz/karburatory/

jasne, toho poznam, ale na slovensku by bolo ovela lepsie, nemienim si posielat karburator do ciech, to sa mi zda zbytocne :D
ozaj, ty si mu daval spravit karbec ze? nejaky vysledok? :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.3.08, 23:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Ani ne :)
ale brzo k němu půjdu dát toho pierburga, tak uvidíme, zkusím ho strčit k sobě do auta, jestli se něco změní s tím klepáním.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.3.08, 23:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď...

a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.4.08, 10:59
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
u teba to bude zrejme problém, karbec ako taký je bezporuchové zariadenie, nerátam výmenu membrán a tesnení, k tomu aj obohacovač, každý karb je stavaný na plnenie určitého motora, u škodovky je to KP, vačka a najdôležitejšie je objem, ďalej pracovné otáčky atď...

a tebe by nepomohla ani séria karb 136X tá je stavaná na KP 9,7/1 a vačku myslím (zelenú), a hlavne na širšie sacie kanály aj v saní, nielen v hlave...

aha :( pytal som sa na nejake webre ale tie su mastne drahe...
ja mam kp asi 10,1 ku 1 myslim,sacie kanaly su rozsirene aj v hlave aj na sani.
musim najprv skusit prerobit ten rozdelovac, myslim tze 136x bude mat vhodnejsi pirebeh pre moj motor, alebo sa mylim?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.4.08, 14:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Já bych to nijak dramaticky neviděl. Mimo sestavy toho automatického sytiče, na LEKRU nic zákeřného a moc složitého není. Pokud si někdy rozebíral a dobře složil např. karburátor ze š120, tak si myslím, že se v klidu můžeš, s troškou šikovnosti, pustit i do tohoto.Sundej víčko, včetně sestavy sytiče, profoukej kanaly, trysky, dej nové těsnění, gumičku na šroub bohatosti, obohacovač, vyčisti difuzor, promazej klapky a klapku sytiče….vyzkoušej a promazej odpojovač volnoběhu.Jen bych doporučil, pokud ti sytič, tak nějak funguje, tak to jen promazej, ale zbytečně sestavu nerozebírej. Samotné nastavení volnoběhu a směsi, se dá taky zvládnout v amatérských podmínkách.


1.4.08, 17:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz