Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Problém Š120L (benzin/LPG) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 123
Příspěvek Problém Š120L (benzin/LPG)
Dobrý den
Kamarád se Š120L má problém s chodem motoru na benzin (většinou provozuje auto na LPG). Při přepnutí z LPG mu při akceleraci vůz "cuká" a při volnoběhu "chcípá" motor. Při provozu na LPG zcela OK- jede jak má a volnoběh je také v pořádku. Včera jsme rozdělávali karburátor ( typ EDSR) a uvnitř je krásně čistý, také kontrola stavu zap. svíček- také OK (najeto na nich necelých 10000 km). Dále kontrola nastavení bohatosti směsi paliva na karburátoru pomocí nastavovacího šroubku (vzláštní je, že ať je úplně dotažený a nebo úplně povolený, změna se nikde neprojevuje!!!). Kontrolovali jsme i fci. palivového čerpadla- také OK a jako poslední proběhlo odkalení palivové nádrže- vytékající benzin byl bez sebemenších nečistot.
Prosím, co může špatný chod na benzin způsobovat?

Děkuji- Vlastik


30.3.08, 09:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Problém Š120L (benzin/LPG)
Vlastik píše:
Dobrý den
Kamarád se Š120L má problém s chodem motoru na benzin (většinou provozuje auto na LPG). Při přepnutí z LPG mu při akceleraci vůz "cuká" a při volnoběhu "chcípá" motor. Při provozu na LPG zcela OK- jede jak má a volnoběh je také v pořádku. Včera jsme rozdělávali karburátor ( typ EDSR) a uvnitř je krásně čistý, také kontrola stavu zap. svíček- také OK (najeto na nich necelých 10000 km). Dále kontrola nastavení bohatosti směsi paliva na karburátoru pomocí nastavovacího šroubku (vzláštní je, že ať je úplně dotažený a nebo úplně povolený, změna se nikde neprojevuje!!!). Kontrolovali jsme i fci. palivového čerpadla- také OK a jako poslední proběhlo odkalení palivové nádrže- vytékající benzin byl bez sebemenších nečistot.
Prosím, co může špatný chod na benzin způsobovat?

Děkuji- Vlastik


vlastiku to bude zas tím válečkem, jedná se o dopojovač volnoběhu elektromagnet, nejde do něj 12V je odpojený nebo necvaká když zapneš klíček a přikládáš a sděláváš konektor, musíš zas otevřít motor :shock: zjistit a pak napiš miloš


30.3.08, 10:46
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Děkuju Miloši za radu...zkusíme s kámošem a dám vědět.

Vlastik


30.3.08, 11:05
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Dobrý den
Po delší době píši reakci na svůj dotaz. Dle kamarádových slov na svém karburátoru odpojovač volnoběhu nemá :shock: !!! Neměl ho ani na starém karburátoru, který minulý rok vyměnil za současný repasovaný. Problém se "škubáním" a otáčkami na volnoběh při přepnutí na benzin tedy přetrvávají. Trochu pomohlo vyměnit zapalovací svíčky, ale mám obavy, že je to jen subjektivní pocit.

Děkuji předem za kamaráda za jakoukoliv radu


6.4.08, 13:07
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Vlastik píše:
Dobrý den
Po delší době píši reakci na svůj dotaz. Dle kamarádových slov na svém karburátoru odpojovač volnoběhu nemá :shock: !!! Neměl ho ani na starém karburátoru, který minulý rok vyměnil za současný repasovaný. Problém se "škubáním" a otáčkami na volnoběh při přepnutí na benzin tedy přetrvávají. Trochu pomohlo vyměnit zapalovací svíčky, ale mám obavy, že je to jen subjektivní pocit.

Děkuji předem za kamaráda za jakoukoliv radu

Nema treba vadny ventil na benzin? Se mi stalo ze otviral spatne.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


6.4.08, 16:14
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ale kdyz nereaguje na povolovani sroubu? kterym ste tocili? malym zesikma vpredu nebo velkym zboku? zasroubuj oba uplne, malej povol o 1,5 otacky a velkej o 2 otacky a nejak to jet musi... potom uz jenom malym doladis tah, kdyz pri ubrani plynu z otacek bude strilet, je moc chudej, musis ho povolit..potom uz jen dodelej velkym sroubem otacky a hotovo..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


7.4.08, 11:26
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
co o kroužky na šroubkách, potom špatný osky, nastavení klapek

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


9.4.08, 20:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz