Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 gufera ventilů Fávo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek gufera ventilů Fávo
Existuje nějaký způsob jak vyměnit gufera ventilů bez demontáže hlavy? (třeba přidržet si ventily pístem aby se nepropadly do válce :D) nebo něco takového? Motor se mi jaksi rozchlastal na oleji (ne moc, ale olej ubývá a připalují se svíčky). Nechce se mi sundávat hlavu, jednak moc práce a jednak je tam těsnění ještě z fabriky originální tak je mi líto ho vyhazovat a dávat tam náhradu.


23.4.08, 07:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Ja sem nikdy takovou gynekologii neprovadel, radeji sem hlavu motoru sundaval dolu. Ono kdyz uz sem delal gufera, tak sem rovnou dekarbonizoval spalovaci prostor,
obhlidl stav ventilu, voditek, zmeril pripadne netesnosti ventilu, zabrousil ventily atd. Proste kdyz uz tak poradne.

Samozrejme te chapu proc se ti do toho nechce. Nak


23.4.08, 09:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nakadah píše:
Ja sem nikdy takovou gynekologii neprovadel, radeji sem hlavu motoru sundaval dolu. Ono kdyz uz sem delal gufera, tak sem rovnou dekarbonizoval spalovaci prostor,
obhlidl stav ventilu, voditek, zmeril pripadne netesnosti ventilu, zabrousil ventily atd. Proste kdyz uz tak poradne.

Samozrejme te chapu proc se ti do toho nechce. Nak


JJ


23.4.08, 10:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Vyndat svíčky, a kompresorem spalovák tlakovat. Prý tak lze udělat :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.4.08, 10:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Šemik píše:
Vyndat svíčky, a kompresorem spalovák tlakovat. Prý tak lze udělat :wink:


tak to bych chtel videt nerikam ze to nejde al ejkdyz sjem sundaval pera ventilu tak to byla docela makacka!!!a pchybuju ze to tkal ve spalovaku udrzi


23.4.08, 10:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Aby ti to neotocilo celym motorem ten natlakovanej spalovak...milos kdesi psal ze normalne maticku na dratek, ventil podlozil a je to...ale sam sem to nedelal, gufirka neprovozuju...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


23.4.08, 10:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
fert.j píše:
Šemik píše:
Vyndat svíčky, a kompresorem spalovák tlakovat. Prý tak lze udělat :wink:


tak to bych chtel videt nerikam ze to nejde al ejkdyz sjem sundaval pera ventilu tak to byla docela makacka!!!a pchybuju ze to tkal ve spalovaku udrzi


udrží v pohodě po tom talířku musíš klepnout jinak to skoro někdy nejde slačit, já jsem ten přípravek někde prošustroval, normálně jsem vykochal svíčku mosazí navařil ventilek a jak hustíš gumy tak jsem napích kompresor mám 8 atm, taky to jde tak ze si dáš na drátek pětku matku a zasuneš pod výfukový a dorazíš pístem a pak pod sací miloš


23.4.08, 11:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ide to aj bez demontáže hlavy, piest musíš mať hore, vtedy ventil neprepadne....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.4.08, 16:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
fert.j píše:
Šemik píše:
Vyndat svíčky, a kompresorem spalovák tlakovat. Prý tak lze udělat :wink:


tak to bych chtel videt nerikam ze to nejde al ejkdyz sjem sundaval pera ventilu tak to byla docela makacka!!!a pchybuju ze to tkal ve spalovaku udrzi


udrží v pohodě po tom talířku musíš klepnout jinak to skoro někdy nejde slačit, já jsem ten přípravek někde prošustroval, normálně jsem vykochal svíčku mosazí navařil ventilek a jak hustíš gumy tak jsem napích kompresor mám 8 atm, taky to jde tak ze si dáš na drátek pětku matku a zasuneš pod výfukový a dorazíš pístem a pak pod sací miloš


Hej, hej, ide to takto, ide...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.4.08, 13:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz