Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 08:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 prehrivani motoru pri pomale jizde 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Bydliště: Brno, Frýdek Místek
Příspěvek prehrivani motoru pri pomale jizde
Zdravim vsechny,
mam feldu 1,3 mpi a mam problemy s teplotou motoru. Pri ceste po dalnici, nebo pri plynule jizde po okrskach je vse v pohode a teplota drzi presne jak ma. Ale jakmile vjedu do mesta a treba stojim na semaforech nebo popojizdim v kolone, tak mi teplota vyleti na 100 az 110...voda zabubla... potom to na chvili klesne ale pak vyleti znova. Pripada mi jako by pozde spinal ventilator na chladicu. A dela mi to i kdyz je venku treba jen 10 stupnu :(
Menil jsem i termostat, i cidlo teploty co je na chladicu a nic nepomohlo... nevite co by to mohlo jeste byt?


24.4.08, 14:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: prehrivani motoru pri pomale jizde
Vampiros píše:
Zdravim vsechny,
mam feldu 1,3 mpi a mam problemy s teplotou motoru. Pri ceste po dalnici, nebo pri plynule jizde po okrskach je vse v pohode a teplota drzi presne jak ma. Ale jakmile vjedu do mesta a treba stojim na semaforech nebo popojizdim v kolone, tak mi teplota vyleti na 100 az 110...voda zabubla... potom to na chvili klesne ale pak vyleti znova. Pripada mi jako by pozde spinal ventilator na chladicu. A dela mi to i kdyz je venku treba jen 10 stupnu :(
Menil jsem i termostat, i cidlo teploty co je na chladicu a nic nepomohlo... nevite co by to mohlo jeste byt?


a co přetlaková zátka na expansce? a podívej se do expansky :shock: bubliny třeba začíná těsnění pod hlavou KO, chladič KO, správná funkce je asi taková přijedeš domů a stojíš na místě teplota se zvedne a sepne ventilátor a tak pořád dokola a nesmí být pod autem ani kapka miloš


24.4.08, 14:13
Profil

Příspěvky: 7
Bydliště: Brno, Frýdek Místek
Příspěvek Re: prehrivani motoru pri pomale jizde
Jo uplne jsem zapomel.... chladic jsem taky menil asi pred pul rokem. Mrknu na tu expansku, akorat nevim jestli poznam ze neni v poradku... ani nevim jak vypada :oops:


24.4.08, 14:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: prehrivani motoru pri pomale jizde
Vampiros píše:
Jo uplne jsem zapomel.... chladic jsem taky menil asi pred pul rokem. Mrknu na tu expansku, akorat nevim jestli poznam ze neni v poradku... ani nevim jak vypada :oops:


tak si kup zrovna tu přetlakovou zátku novou miloš


24.4.08, 14:23
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Přetlaková zátka toto dle mého názoru nedělá. Zkontroloval bych nejprve správnost spínání větráku.


24.4.08, 14:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Zdravim
Osobně si myslím, že všichni hledáme problém kde není! Chlapi- tohle je přeci úplně normální průběh, že se auto při popojíždění v koloně začně "ohřívat" a pak teplota stoupá a klesá v závislosti na spínání větráku na chladiči. Mám Fel 1,6 a toto mi dělá už od začátku- samozřejmě že pod autem není ani kapička vody. Systém chlazení je zcela těsný! Problém by byl, kdyby větrák motor "neuchladil" a nebo spínal jinak než má. Potom má cenu začít hledat chybu.

Vlatik


24.4.08, 15:27
Profil

Příspěvky: 100
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
me to dela u favorita uplne stejne...jak to po te kolone trochu rozjedu tak to zas klesne a pohoda...taky je potreba si uvedomit ze v te kolone za nejakym autem je dost vedro uz jenom kvuli tomu ze s vyfuku pred tebou to fouka rovnou tobe do chladice :lol:


24.4.08, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
david 136 píše:
me to dela u favorita uplne stejne...jak to po te kolone trochu rozjedu tak to zas klesne a pohoda...taky je potreba si uvedomit ze v te kolone za nejakym autem je dost vedro uz jenom kvuli tomu ze s vyfuku pred tebou to fouka rovnou tobe do chladice :lol:
tak si kup kilo nebo litr ty maj chladič vzadu:D

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


24.4.08, 19:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
pokud ti nevyletí voda ven z nádobky tak to vůbec neřeš je to normální, pokud popojíždíš v koloně tak běžně teplota leze na 100 a víc stupňů, spínač ventilátoru pro naše podmínky má spínání při 97 stupních což je na chladiči, a čidlo teploty je na hlavě kde může být už dávno klidně 105-110 stupňů

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.4.08, 20:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
A co se týče 1,6 feldy tak to ani nemluvím, ta má i vyšší provozní teplotu a ventilátor běží snad každý dvě minuty ani nemusíš popojíždět v koloně stačí aby venku bylo 25 stupňů a už za chvíli běží.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.4.08, 20:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz