Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 22:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Karbec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ferrari píše:
Pre Peter 50kW: ja viem, že Š110LS má ostrejšiu vačku...lenže s tým SEDRom a EDSRom to už zďaleka tak dobre netočilo...stále ale lepšie ako akýkoľvek iný typ motora Š (Š110LS bol podľa mňa najvydarenejší motor škoda do r.v.88 - až fávo motory sú hádam lepšie). A čo sa týak spotreby, myslím, že je veľký rozdiel vymeniť vačku a vymeniť karbec - ale uvidíme...
Pre Handy - pokiaľ máš Š110LS v dobrom stave, mala by ísť lepšie ako Š120 - Š110LS výkon 39kW, Š120 po r.v. 86 37kW; krúťák myslím rovnaký, ale Š110LS má stály prevod 4,44 voči 4,22 pri Š120...na druhú stranu Š110 má vetrák chladenia, kt. stále bere výkon...minimálne š110LS má športovejšie srdce...motor má úplne inú charakteristiku ako Š120...a to by bolo nadlho...keby si mal ten DDSR, zmena je brutálne rozdielna...v celom spektre otáčok...ozaj som ale nemeral spotrebu...


Ale Š120 měla výkon 36.7kW před i po roce 1986...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


22.8.06, 06:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Šemik píše:
ferrari píše:
Pre Peter 50kW: ja viem, že Š110LS má ostrejšiu vačku...lenže s tým SEDRom a EDSRom to už zďaleka tak dobre netočilo...stále ale lepšie ako akýkoľvek iný typ motora Š (Š110LS bol podľa mňa najvydarenejší motor škoda do r.v.88 - až fávo motory sú hádam lepšie). A čo sa týak spotreby, myslím, že je veľký rozdiel vymeniť vačku a vymeniť karbec - ale uvidíme...
Pre Handy - pokiaľ máš Š110LS v dobrom stave, mala by ísť lepšie ako Š120 - Š110LS výkon 39kW, Š120 po r.v. 86 37kW; krúťák myslím rovnaký, ale Š110LS má stály prevod 4,44 voči 4,22 pri Š120...na druhú stranu Š110 má vetrák chladenia, kt. stále bere výkon...minimálne š110LS má športovejšie srdce...motor má úplne inú charakteristiku ako Š120...a to by bolo nadlho...keby si mal ten DDSR, zmena je brutálne rozdielna...v celom spektre otáčok...ozaj som ale nemeral spotrebu...


Ale Š120 měla výkon 36.7kW před i po roce 1986...


K diskuzi o vykonu: domnivam se, ze zatimco tolerance jmenoviteho vykonu u S110LS byla 0/-10%, tak u S105/120 je +/-5%. Takze pokud by to byla pravda (100% jisty si nejsem), tak srovnavate hrusky s jabkama.

Nicmene z moji zkusenosti: Osvobodte 110LS od vetraku a mate Porsche. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


22.8.06, 07:38
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Pre Septima - myslím, že prvé škodovice Š120 mali udávaný výkon 38,3kW (Andrt) - ale pozor podľa ČSN +-10%, Mká 36,7 kW podľa ISO+5%....

Pre Vikyho:
- pokiaľ by išlo iba o odlišné tolerancie, ako východisko sa berie stred a teda nemyslím, žeby sa porvnávali hrušky s jablkami (jednoducho to treba porovnať bez tolerancií)
- skôr neviem, či je rovanko ponímaný max. výkon podľa ČSN a podľa ISO (tu sa totiž predpis pre 110LS, starú Š120 a novú š120 rôznili....
- jednoznačne sa stotožňujem s tým mechanickým vetrákom chladiča - odpojte a uvidíte...motor sa dá omnoho lepšie točiť, rovanko DDSR - malý drak - ale musí byť v dobrom stave (a to často vzhľadom na roky nebýva...)

Pre Peter50kW - fú, tej spotrebe sa mi nejak nechce veriť...6-6,5l/100 pri vačke 110ls a 130 karbec (a bol ten karbec normálne otryskovaný - akoˇpre Š130?)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.8.06, 18:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Karbec S130 som mal tak ako prisiel z obchodu.
Skusal som tam dat mensie trysky, ale tym sa stracal vykon, motor sa zakuckaval, tak som nechal vsetko origos.
Tiez ma strasili, ze to bude vela zrat.
http://sweb.cz/petercermak/
a otvor file Skoda120auto.xls
Vzdy som bral plnu nadrz, vyssie cisla zodpovedaju jazde po meste, nizsie mimo mesta.


22.8.06, 21:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
To ferrari:
mas pravdu co sa tyka vysky vykonu motora u prvych S a neskor. Bolo to ale zapricinene vies cim? Tlacili ich emisie a spotreba ciastocne. Takze zmensili trysky-lepsia spot-emisie-nizsi vykon. Aj preto vznikol SEDR karb. Inak SEDR bol v mnohych veciach lepsi, co sa tyka nastavovania, sytica a pod. Ja som boll s nim spokojny. Myslim ze boli mozno lepsie ako LEKR. S LEKR nie som spokojny. V ramci vyvojja a planov mal byt Fa ovela uspornejsi. A niekedy zerie Skuda menej ako Fa. Pritom Fa ma 5q a vselico novsie. Ten Pierburg neni buh vi co...
Mam casopis STOP 73/74/84/85 rocniky a z toho sa vselico dozvies aj knihu Ch.+F. Muller - Automobilove karburatory a tam je vstko o motore a karburatoroch... Super kniha.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


23.8.06, 07:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
septim píše:
To ferrari:
mas pravdu co sa tyka vysky vykonu motora u prvych S a neskor. Bolo to ale zapricinene vies cim? Tlacili ich emisie a spotreba ciastocne. Takze zmensili trysky-lepsia spot-emisie-nizsi vykon. Aj preto vznikol SEDR karb. Inak SEDR bol v mnohych veciach lepsi, co sa tyka nastavovania, sytica a pod. Ja som boll s nim spokojny. Myslim ze boli mozno lepsie ako LEKR. S LEKR nie som spokojny. V ramci vyvojja a planov mal byt Fa ovela uspornejsi. A niekedy zerie Skuda menej ako Fa. Pritom Fa ma 5q a vselico novsie. Ten Pierburg neni buh vi co...
Mam casopis STOP 73/74/84/85 rocniky a z toho sa vselico dozvies aj knihu Ch.+F. Muller - Automobilove karburatory a tam je vstko o motore a karburatoroch... Super kniha.


Neviem, ja som nepocítil výhodu SEDRu. Motor omnoho horšie ťahá, spotreba nie je tak rozdielna...

Inak, najazdil som 342 km s karbecom Š130, spotreba 7,2 l/100km (predtým som mal 6,5-6,66 l/100 na SEDR Š120). Musím povedať, že som sa snažil nevyužívať lepšie jazdné vlastnosti 130 tkového karbecu, ale nie vždy to išlo...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.8.06, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ja si tu takto budem dopisovať...hi-hi...
zasa som najazdil nejaké kilometre (235km), karburátor stále š130. Spotreba - rovných 7 l. Keď si vezmem do úvahy, že motor omnoho lepšie ťahá, aj jazdím dynamickejšie (snažím sa ale nevyužívať lepši eparametre, cez to všetko jazdím jemne dynamickejšie...) spotreba vyšši atk o 0,3-0,4 l/100km, je to super...treba ale veľmi citlivo jazdiť v nízkych otáčkach (to ten väší difúzor).

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.9.06, 21:31
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Hmmmmm :)
Ja sem od vymeny prozatim upustil, stejne tak od tlumice tlumice vyfuku :oops: (tlumice je tam 2x schvalne), musel sem delat rozvody na 120L :oops:
Az bude cas a nalada vylestim saci potrubi, bude asi i GO karbecu :) , no a potom se uvidi :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


5.9.06, 19:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak, najazdil som nových 670 km s SEDR 130, spapalo 41,8l = 6,24l/100 km. Musím povedať, že takáto spotreba bola hlavne v dôsledku 4 x jazda 130 km trasu...ale zasa fúkal silný vietor. Ostatných 150 km som jazdil dosť divoko, takže beriem to tak, že s karbecom Š130 sa dá jazdiť na dlhších trasách okolo 6l/100 km, v zmiešanej prevádzke tak 7l/100 km.

Včera som len tak pre srandu do prázdnej nádrže natankoval už niekoľko krát spomínaný V Pover 95 - podľa mňa žiaden rozdiel voči 95 UNI...

Dnes som osadil EDSR zo Š120 (r.v.80) a ide to o dosť lepšie ako SEDR 130...len cítim problémy s držaním voľnobehu, pretože karbec bol mimo prevádzky tak 1,5 roka...možno zoxidovali kanáliky...ozaj neviete ako sa to dá prečistiť?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.9.06, 12:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz