|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Problem cuka zrazu
Mam taky problem. Moje auto v popise islo doteraz bez problemov. teraz mi menili gufera na ventiloch a dal sa sportovy vyfuk, len zadny diel. Odvtedy mi to zacalo cukat - vynechavat v nizsich otackach a ciastocnom zatazeni dost silne. Na benzin to ziadny problem nerobi. Odpojili mi i bateriu asi na 1 den, takze to asi vymazalo pamät adaptacnych hodnot. Moze byt problem v tom, ze sa vynulovala RJ, alebo koncovy tlmic znizil natolko spätne tlaky, ze motor vynechava? Kde moze byt problem? Hovorim, doteraz nic, islo pekne hladko a po instalaci vyfuku trha. Aj ine feldy maju vyfuky a netrha to...
Toz v cem to vězí? Pri ustalenej rychlosti to ide bez problemov, spotrebu neviem, lebo som len dnes po instalacii vufuka najazdil 100km
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
28.5.08, 10:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Problem cuka zrazu
septim píše: Mam taky problem. Moje auto v popise islo doteraz bez problemov. teraz mi menili gufera na ventiloch a dal sa sportovy vyfuk, len zadny diel. Odvtedy mi to zacalo cukat - vynechavat v nizsich otackach a ciastocnom zatazeni dost silne. Na benzin to ziadny problem nerobi. Odpojili mi i bateriu asi na 1 den, takze to asi vymazalo pamät adaptacnych hodnot. Moze byt problem v tom, ze sa vynulovala RJ, alebo koncovy tlmic znizil natolko spätne tlaky, ze motor vynechava? Kde moze byt problem? Hovorim, doteraz nic, islo pekne hladko a po instalaci vyfuku trha. Aj ine feldy maju vyfuky a netrha to... Toz v cem to vězí? Pri ustalenej rychlosti to ide bez problemov, spotrebu neviem, lebo som len dnes po instalacii vufuka najazdil 100km
odtrhy na svíčce máš kolik?, prohlédni si dobře izolátory svíček jestli ti je při montáži nepolámali, závada je ve vysokém napětí miloš
|
28.5.08, 10:05 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Odtrhy som nechal origo BRISK DR 15 YS 0.7mm, a isli pekne, len co som bral auto zo servisu zacalo cukat, hlavu nedavali dole pri vymene gufier. Myslel som ze nieco s plynom... Pojdem prezriet zapalovanie do garaze a uvidim.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
28.5.08, 10:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
septim píše: Odtrhy som nechal origo BRISK DR 15 YS 0.7mm, a isli pekne, len co som bral auto zo servisu zacalo cukat, hlavu nedavali dole pri vymene gufier. Myslel som ze nieco s plynom... Pojdem prezriet zapalovanie do garaze a uvidim.
plyn necuká, odtrhy musíš mít 0.5 mm a přejdi ty izolátory je to dost častá závada u svíček na klíč 16 jak jdeš trocvhu dostrany praskne miloš
|
28.5.08, 10:12 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: septim píše: Odtrhy som nechal origo BRISK DR 15 YS 0.7mm, a isli pekne, len co som bral auto zo servisu zacalo cukat, hlavu nedavali dole pri vymene gufier. Myslel som ze nieco s plynom... Pojdem prezriet zapalovanie do garaze a uvidim. plyn necuká, odtrhy musíš mít 0.5 mm a přejdi ty izolátory je to dost častá závada u svíček na klíč 16 jak jdeš trocvhu dostrany praskne miloš
Jo to se mě stalo několikrát, vždycky teda naštěstí za účelem výměny svíček ale někdy mě tzo přijde že už musela být nějak naklepnutá protože to třeba stačí jen nasazovat klíč ještě nijak nezabrat a najednou lup a je v háji
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.5.08, 10:44 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Tak Milos mal pravdu. Zavada asi na 99% opravena, nemal som cas skusat. Prekontroloval som sviecky a jedna vyzerala inac. Vyberiem a pozeram NGR R PFRN 6N medzi mojimi briskami a odtrh vyse 1,5mm!!!!
Takze mi v servise zlomili novu sviecku a nic nepovedali a dali tam tento shit vyjazdeny. Tak myslim ze by to malo byt ono a mal by byt pokoj. Dufam. Dal som tam provizorne jednu DR 17 YS a pojdem kupit potom DR 15 YS. Vsetky sviecky som nastavil odtrh na 0.5mm. Dakujem za radu Milosi
Ako casto menite VN kable? Ja som nemenil kedze doteraz necukalo, ale neviem ake su stare. Zatial som najazdil 5500km bez problemov na nich, len sviecky su nove. Akurat kontakty na hlave valcov sa trochu opaluju, ale neviem zmerat odpory, nemam merac. Pouzivate znacku tesla?
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
28.5.08, 10:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kup si multimetr a podle odporů se mění miloš
|
28.5.08, 10:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|