Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Problem cuka zrazu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek Problem cuka zrazu
Mam taky problem. Moje auto v popise islo doteraz bez problemov. teraz mi menili gufera na ventiloch a dal sa sportovy vyfuk, len zadny diel. Odvtedy mi to zacalo cukat - vynechavat v nizsich otackach a ciastocnom zatazeni dost silne. Na benzin to ziadny problem nerobi. Odpojili mi i bateriu asi na 1 den, takze to asi vymazalo pamät adaptacnych hodnot. Moze byt problem v tom, ze sa vynulovala RJ, alebo koncovy tlmic znizil natolko spätne tlaky, ze motor vynechava? Kde moze byt problem? Hovorim, doteraz nic, islo pekne hladko a po instalaci vyfuku trha. Aj ine feldy maju vyfuky a netrha to...
Toz v cem to vězí? Pri ustalenej rychlosti to ide bez problemov, spotrebu neviem, lebo som len dnes po instalacii vufuka najazdil 100km :(

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


28.5.08, 10:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Problem cuka zrazu
septim píše:
Mam taky problem. Moje auto v popise islo doteraz bez problemov. teraz mi menili gufera na ventiloch a dal sa sportovy vyfuk, len zadny diel. Odvtedy mi to zacalo cukat - vynechavat v nizsich otackach a ciastocnom zatazeni dost silne. Na benzin to ziadny problem nerobi. Odpojili mi i bateriu asi na 1 den, takze to asi vymazalo pamät adaptacnych hodnot. Moze byt problem v tom, ze sa vynulovala RJ, alebo koncovy tlmic znizil natolko spätne tlaky, ze motor vynechava? Kde moze byt problem? Hovorim, doteraz nic, islo pekne hladko a po instalaci vyfuku trha. Aj ine feldy maju vyfuky a netrha to...
Toz v cem to vězí? Pri ustalenej rychlosti to ide bez problemov, spotrebu neviem, lebo som len dnes po instalacii vufuka najazdil 100km :(


odtrhy na svíčce máš kolik?, prohlédni si dobře izolátory svíček jestli ti je při montáži nepolámali, závada je ve vysokém napětí miloš


28.5.08, 10:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Odtrhy som nechal origo BRISK DR 15 YS 0.7mm, a isli pekne, len co som bral auto zo servisu zacalo cukat, hlavu nedavali dole pri vymene gufier. Myslel som ze nieco s plynom... Pojdem prezriet zapalovanie do garaze a uvidim.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


28.5.08, 10:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
septim píše:
Odtrhy som nechal origo BRISK DR 15 YS 0.7mm, a isli pekne, len co som bral auto zo servisu zacalo cukat, hlavu nedavali dole pri vymene gufier. Myslel som ze nieco s plynom... Pojdem prezriet zapalovanie do garaze a uvidim.


plyn necuká, odtrhy musíš mít 0.5 mm a přejdi ty izolátory je to dost častá závada u svíček na klíč 16 jak jdeš trocvhu dostrany praskne miloš


28.5.08, 10:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
septim píše:
Odtrhy som nechal origo BRISK DR 15 YS 0.7mm, a isli pekne, len co som bral auto zo servisu zacalo cukat, hlavu nedavali dole pri vymene gufier. Myslel som ze nieco s plynom... Pojdem prezriet zapalovanie do garaze a uvidim.


plyn necuká, odtrhy musíš mít 0.5 mm a přejdi ty izolátory je to dost častá závada u svíček na klíč 16 jak jdeš trocvhu dostrany praskne miloš


Jo to se mě stalo několikrát, vždycky teda naštěstí za účelem výměny svíček ale někdy mě tzo přijde že už musela být nějak naklepnutá protože to třeba stačí jen nasazovat klíč ještě nijak nezabrat a najednou lup a je v háji

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.5.08, 10:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Tak Milos mal pravdu. Zavada asi na 99% opravena, nemal som cas skusat. Prekontroloval som sviecky a jedna vyzerala inac. Vyberiem a pozeram NGR R PFRN 6N medzi mojimi briskami a odtrh vyse 1,5mm!!!!
Takze mi v servise zlomili novu sviecku a nic nepovedali a dali tam tento shit vyjazdeny. Tak myslim ze by to malo byt ono a mal by byt pokoj. Dufam. Dal som tam provizorne jednu DR 17 YS a pojdem kupit potom DR 15 YS. Vsetky sviecky som nastavil odtrh na 0.5mm. Dakujem za radu Milosi :P
Ako casto menite VN kable? Ja som nemenil kedze doteraz necukalo, ale neviem ake su stare. Zatial som najazdil 5500km bez problemov na nich, len sviecky su nove. Akurat kontakty na hlave valcov sa trochu opaluju, ale neviem zmerat odpory, nemam merac. Pouzivate znacku tesla?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


28.5.08, 10:48
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kup si multimetr a podle odporů se mění miloš


28.5.08, 10:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz