Autor |
Zpráva |
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Re: Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží
cyz píše: Blbost - nejdříve zkus jestli to dělá jenom s tím větrákem. Já dám ruku do ohně za to že je to ono. To co tady všichni popisujete se projevují tak že to po zdechnutí klíčku ještě tak 3x-4x blafne, ne že to běží dál.
Pletes se.Muze to blafnout jen 4 krat,ale nekdy to muze blafat i 2-3 minuty.Zalezi v jakym je to stavu
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
29.5.08, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží
Tak to už jsou ale naprosté extrémy
|
29.5.08, 17:26 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Re: Po vypnutí klíčku motor ještě chvilku běží
cyz píše: Tak to už jsou ale naprosté extrémy
No neni to tak extremni,nebo vyjimecny. Extremni je,kdyz je leto,chces jezdit na svy masine,ale nemuzes-mas podezreni na spatny relatko...koupis teda novy...a zavada porad stejna...to si pak lames hlavu,nespis...a zavada? Bylo spatny relatko..a to novy origo z prodejny? Jako na potvoru bylo vadny. To je pak extrem
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
29.5.08, 18:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.5.08, 20:29 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Šemik píše: Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.
Souhlasím. Ikdyž to jsou někdy tak neuvěřitelné závady.... mě to dělaly samozapaly ale to blaflo tak 2x aa dost.
|
29.5.08, 20:35 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené.
Asi jsi nečetl pozorně, Kostříku. Větrák to utáhne pár sekund, ale samozápaly dokáží udržet motor v chodu i pár minut. Co se týče zapojení větráku, záleží na autě. U stodvácy větrák s cívkou propojený je, pokud mě paměť neklame.
|
30.5.08, 06:44 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
fatal píše: Asi jsi nečetl pozorně, Kostříku. Větrák to utáhne pár sekund, ale samozápaly dokáží udržet motor v chodu i pár minut. Co se týče zapojení větráku, záleží na autě. U stodvácy větrák s cívkou propojený je, pokud mě paměť neklame.
Asi jak u které, mě (120L 87M) když zapne ventilátor, tak jede furt, dokud ho termospínač nevypne , to znamená i když vypnu klíček, klidně si ještě pět minut dochlazuje...k tomu ale došlo jenom párkrát, přírodní koupaliště, dva kilometry k němu po otřesné polňačce krokem a 30˚ vedro...sepnul při 95, pak už to vejš nevylezlo...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
30.5.08, 07:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
fatal píše: Šemik píše: Tedy zajímalo by mě jak může větrák chladiče svou setrvačností vyrábět dostatek elektřiny 2-3 minuty pro cívku To je absolutní blbost. Pak ještě jedna věc, cívka a větrák NEJSOU po vypnutí klíčku nijak vzájemně propojené. Asi jsi nečetl pozorně, Kostříku. Větrák to utáhne pár sekund, ale samozápaly dokáží udržet motor v chodu i pár minut. Co se týče zapojení větráku, záleží na autě. U stodvácy větrák s cívkou propojený je, pokud mě paměť neklame.
Jak?
Sériově to je, že větrák je stále pod proudem, cívka jen př zapnutém zapalování.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.5.08, 13:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: Sériově to je, že větrák je stále pod proudem, cívka jen př zapnutém zapalování.
Ty si ještě pamatuješ, jak to bylo zapojené z výroby?
|
31.5.08, 19:47 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
jo, protože silovou část větráku chladiče mám víceméně stejnou jak z AZNP
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.5.08, 19:48 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Možná si to pletu s fávem, tam se větrák netočil při vypnutém zapalování. Na stodvacítce to mám taky tak, ale tam už je to upravované, takže to nemusí být origo. Holt platí co jsem napsal dříve, záleží na autu.
|
31.5.08, 20:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já mám takový dojem že fávo se točí bez klíčku, ale 100% si tím jist nejsem.
Originálně je motor větráku chladiče napájen z 1.pojistky přes termospínač bez relé
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.5.08, 20:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Já mám takový dojem že fávo se točí bez klíčku, ale 100% si tím jist nejsem.
Originálně je motor větráku chladiče napájen z 1.pojistky přes termospínač bez relé
na Fave sa vetrák netočí, na Felicicach už áno...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.5.08, 20:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|