Já nevím co se naměří,ale vim jistě že né každej motor z fabriky měl stejnej výkon a to už odjakživa...Prostě se povede a nepovede....Je to starý jako zeměkoule...Vždy když se jezdily závody a motory byly brány z linky,vždy se braly ty,co měli výkon největší...Ale o koně,snad max.. 5 koní měli rozdíl ale o deset kilowat to je nějak hodně né brzdaři?A v tý době přesností už silně nepravděpodobný ...
A pokud je to uváděno na syrovim motoru pak je to ale lež zákazníkům.A nemyslíš náhodou,že když by tam byl takovej výkon,že by se to neprodalo lépe,ty koumes?....To za A...Za B.... Motor se brzdí sirovej ale píše zajetej ...pak už je to o tom jak s nim kdo zachází....ale výkon ježděním určitě půjde jen dolů,nikoliv nahoru od udané hranice výrobce....tak že to cos slyšlel je dobrý....A jestli si jel s 60kW tak věř že 50 kW je rozdíl už dost velkej,ale těžko někomu vysvětlovat, když si nechává motor udělat.
Ale jedno je jistý...fantazii se meze nekladou a je možný,že ve fabrice jsou lháři a ani nevědí kdy měřit správně výkon na motoru....Prostě na něj šli hned a udali to do análů prodejně....Zavolej jim,že uměj ho**o,že to měřili krejčovskym metrem a ještě v nepravou chvíli,v době kdy z toho lítali ještě špony,zbytky od obrábění