Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 motor 781.136E do favorita 90rok 
Autor Zpráva

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek motor 781.136E do favorita 90rok
Dobrý den,
prosím vás, podle vyjádření škoda auto a.s. je blok motoru 781.136 a 781.136E záměný, spadá do toho i jednostka a vstřikovací zařízení, nebo se musí na motor E osadit zpátky karburátor? A ještě, je rozdím mezi motory škoda 136 felicia bmm a fa bmm rozdil, co by někomu mohl vadit? diky

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


1.6.08, 16:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: motor 781.136E do favorita 90rok
krf píše:
Dobrý den,
prosím vás, podle vyjádření škoda auto a.s. je blok motoru 781.136 a 781.136E záměný, spadá do toho i jednostka a vstřikovací zařízení, nebo se musí na motor E osadit zpátky karburátor? A ještě, je rozdím mezi motory škoda 136 felicia bmm a fa bmm rozdil, co by někomu mohl vadit? diky


Mam taky dojem ze sa pytas na hovadinu :lol:
lebo:
1, Motor 781.136E sa pokial viem nikdy nevyrabal. Iba 135E.
2, Vsimni si rozdiel medzi 135 a 135E. Oba su karburatorove. O vstrekovani ani zmienka. Motory osadene vstrekovanim maju pismenko B
3, felicia nema vyrezany otvor pre cerpadlo a narezane zavity na reakcnu vzperu (preco by aj mala mat? 8) )
Inak su identicke :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.6.08, 16:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky to vidím jako blbost raději řekni jaký máš problém a jak ho chceš řešit miloš


1.6.08, 17:08
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
viz hore bylo pouze 781.135e

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


1.6.08, 19:56
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
spartra píše:
viz hore bylo pouze 781.135e
tak si přečtete povolené přestavby od škodovek (tady na webu) a tak je 781.136E uváděna. Muj problem je v tom, jestli muzu z favorita s karburátorem celej agregát hodit do kopřiv a dát tam 781.136E felicie komplet se stříkačkou, jednotkou a jelikož škoda a.s. uvádí že 781.136 blok je záměnný se 781.136E tak jestli to znamená, že mužu nacpat legálně felicii do favoritu a zachovat bmm, pieburg nechci

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


1.6.08, 21:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
krf píše:
spartra píše:
viz hore bylo pouze 781.135e
tak si přečtete povolené přestavby od škodovek (tady na webu) a tak je 781.136E uváděna. Muj problem je v tom, jestli muzu z favorita s karburátorem celej agregát hodit do kopřiv a dát tam 781.136E felicie komplet se stříkačkou, jednotkou a jelikož škoda a.s. uvádí že 781.136 blok je záměnný se 781.136E tak jestli to znamená, že mužu nacpat legálně felicii do favoritu a zachovat bmm, pieburg nechci


Felicie je 791, nevim jak motor. Predpokladam ze 791.135 nebo 791.136.
Felicie se strikackou je B a ne E. Strikacka neni to samy jako elektronicky rizenej karbec.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.6.08, 21:57
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
omlouvam se, zamotal jsem se do toho sam vic než dost...
napíšu to tedy jinak, lze udelat legální přestavbu favorita z karburace na jednobod a jako motor použít jednobod z felicie?

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


2.6.08, 05:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
ne, přestavby na tyto starý auta už MB nezajímají. A kort motor z feliny by stejně neprošel

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


2.6.08, 05:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Nie je to mozné, pretoze to je zmena typu motora. felicia motory su takto znacene:
781.135/136B - BMM
781.135/136M - MPI
a 781. 135/136 - E je tusim favo karb.
oficiaalne nemozes menit ani BMM na MPI takze urcite nie vstrek za karbec. Niekde na to maju vyhlasenie, ze to nie je povolene. Eventuelne by sa dalo spravit BMM do fataka a dat karbec a zapalovanie klasika, ale to je to iste co mas teraz. Inak ti budu pindat ze podla cisla motora na bloku mas iny typ ako je schvaleny...

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


2.6.08, 07:05
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
motor z felicie do fáčka v pohodě záleží na deklaraci blok je záměnný, takže nikoliuv výměna motoru ale bloku, karbec, stříkačka, ekotronik, nelze na STK je to zásah do konstrukce motoru, a pokud jde jen o ty kolečka na značce stačí na pár hodin svěřit auto borcovi co umí STk miloš


2.6.08, 07:16
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
motor z felicie do fáčka v pohodě záleží na deklaraci blok je záměnný, takže nikoliuv výměna motoru ale bloku, karbec, stříkačka, ekotronik, nelze na STK je to zásah do konstrukce motoru, a pokud jde jen o ty kolečka na značce stačí na pár hodin svěřit auto borcovi co umí STk miloš

A jde udelat přestavbu na jednobod favorit? me celkem laká stříkačka kvuli jednoduchosti a kvuli inteligentnějšímu sitiči

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


2.6.08, 15:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ne, směs musíš připravovat pořád stejně


2.6.08, 15:52
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Zaměnit to asi nelze. Kamarád to dělal, ale nemá to legálně. To znamená že STK dělá na černo, jinak by neprošel. Zaměnil jenom BMM motor do staršího Fáčka s karburátorem. Nevím co je jednoduššího na BMM motoru. Je tam spoustu čidel a různých blbůstek kolem. Jak se něco posere, tak trvá dlouho než se příjde na to, co vůbec odešlo. Kdysy jsem měl starší Fávo s karburátorem, teď mám poslední model se vstřikováním Solitaire, tak vím o čem mluvím. Ale pokud je motor se vstřikováním v dobrém stavu, tak není problém.


3.6.08, 16:04
Profil

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
varok píše:
Zaměnit to asi nelze. Kamarád to dělal, ale nemá to legálně. To znamená že STK dělá na černo, jinak by neprošel. Zaměnil jenom BMM motor do staršího Fáčka s karburátorem. Nevím co je jednoduššího na BMM motoru. Je tam spoustu čidel a různých blbůstek kolem. Jak se něco posere, tak trvá dlouho než se příjde na to, co vůbec odešlo. Kdysy jsem měl starší Fávo s karburátorem, teď mám poslední model se vstřikováním Solitaire, tak vím o čem mluvím. Ale pokud je motor se vstřikováním v dobrém stavu, tak není problém.


BMM je lepší když máš v autě LPG. ŘJ je učenlivej pašák oproti karburátoru a předstihu nastavenému v podstatě na pevno a regulovanému pouze podtlakem motoru.

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


4.6.08, 13:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz