|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
motor 781.136E do favorita 90rok
Autor |
Zpráva |
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
motor 781.136E do favorita 90rok
Dobrý den,
prosím vás, podle vyjádření škoda auto a.s. je blok motoru 781.136 a 781.136E záměný, spadá do toho i jednostka a vstřikovací zařízení, nebo se musí na motor E osadit zpátky karburátor? A ještě, je rozdím mezi motory škoda 136 felicia bmm a fa bmm rozdil, co by někomu mohl vadit? diky
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
1.6.08, 16:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: motor 781.136E do favorita 90rok
krf píše: Dobrý den, prosím vás, podle vyjádření škoda auto a.s. je blok motoru 781.136 a 781.136E záměný, spadá do toho i jednostka a vstřikovací zařízení, nebo se musí na motor E osadit zpátky karburátor? A ještě, je rozdím mezi motory škoda 136 felicia bmm a fa bmm rozdil, co by někomu mohl vadit? diky
Mam taky dojem ze sa pytas na hovadinu
lebo:
1, Motor 781.136E sa pokial viem nikdy nevyrabal. Iba 135E.
2, Vsimni si rozdiel medzi 135 a 135E. Oba su karburatorove. O vstrekovani ani zmienka. Motory osadene vstrekovanim maju pismenko B
3, felicia nema vyrezany otvor pre cerpadlo a narezane zavity na reakcnu vzperu (preco by aj mala mat? )
Inak su identicke
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.6.08, 16:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky to vidím jako blbost raději řekni jaký máš problém a jak ho chceš řešit miloš
|
1.6.08, 17:08 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
viz hore bylo pouze 781.135e
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
1.6.08, 19:56 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
spartra píše: viz hore bylo pouze 781.135e tak si přečtete povolené přestavby od škodovek (tady na webu) a tak je 781.136E uváděna. Muj problem je v tom, jestli muzu z favorita s karburátorem celej agregát hodit do kopřiv a dát tam 781.136E felicie komplet se stříkačkou, jednotkou a jelikož škoda a.s. uvádí že 781.136 blok je záměnný se 781.136E tak jestli to znamená, že mužu nacpat legálně felicii do favoritu a zachovat bmm, pieburg nechci
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
1.6.08, 21:50 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
krf píše: spartra píše: viz hore bylo pouze 781.135e tak si přečtete povolené přestavby od škodovek (tady na webu) a tak je 781.136E uváděna. Muj problem je v tom, jestli muzu z favorita s karburátorem celej agregát hodit do kopřiv a dát tam 781.136E felicie komplet se stříkačkou, jednotkou a jelikož škoda a.s. uvádí že 781.136 blok je záměnný se 781.136E tak jestli to znamená, že mužu nacpat legálně felicii do favoritu a zachovat bmm, pieburg nechci
Felicie je 791, nevim jak motor. Predpokladam ze 791.135 nebo 791.136.
Felicie se strikackou je B a ne E. Strikacka neni to samy jako elektronicky rizenej karbec.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
1.6.08, 21:57 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
omlouvam se, zamotal jsem se do toho sam vic než dost...
napíšu to tedy jinak, lze udelat legální přestavbu favorita z karburace na jednobod a jako motor použít jednobod z felicie?
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
2.6.08, 05:09 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
ne, přestavby na tyto starý auta už MB nezajímají. A kort motor z feliny by stejně neprošel
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
2.6.08, 05:54 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Nie je to mozné, pretoze to je zmena typu motora. felicia motory su takto znacene:
781.135/136B - BMM
781.135/136M - MPI
a 781. 135/136 - E je tusim favo karb.
oficiaalne nemozes menit ani BMM na MPI takze urcite nie vstrek za karbec. Niekde na to maju vyhlasenie, ze to nie je povolene. Eventuelne by sa dalo spravit BMM do fataka a dat karbec a zapalovanie klasika, ale to je to iste co mas teraz. Inak ti budu pindat ze podla cisla motora na bloku mas iny typ ako je schvaleny...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
2.6.08, 07:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
motor z felicie do fáčka v pohodě záleží na deklaraci blok je záměnný, takže nikoliuv výměna motoru ale bloku, karbec, stříkačka, ekotronik, nelze na STK je to zásah do konstrukce motoru, a pokud jde jen o ty kolečka na značce stačí na pár hodin svěřit auto borcovi co umí STk miloš
|
2.6.08, 07:16 |
|
|
krf
Příspěvky: 126 Bydliště: Jaromer
|
slovacek.milos píše: motor z felicie do fáčka v pohodě záleží na deklaraci blok je záměnný, takže nikoliuv výměna motoru ale bloku, karbec, stříkačka, ekotronik, nelze na STK je to zásah do konstrukce motoru, a pokud jde jen o ty kolečka na značce stačí na pár hodin svěřit auto borcovi co umí STk miloš
A jde udelat přestavbu na jednobod favorit? me celkem laká stříkačka kvuli jednoduchosti a kvuli inteligentnějšímu sitiči
_________________ brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl
|
2.6.08, 15:44 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ne, směs musíš připravovat pořád stejně
|
2.6.08, 15:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Zaměnit to asi nelze. Kamarád to dělal, ale nemá to legálně. To znamená že STK dělá na černo, jinak by neprošel. Zaměnil jenom BMM motor do staršího Fáčka s karburátorem. Nevím co je jednoduššího na BMM motoru. Je tam spoustu čidel a různých blbůstek kolem. Jak se něco posere, tak trvá dlouho než se příjde na to, co vůbec odešlo. Kdysy jsem měl starší Fávo s karburátorem, teď mám poslední model se vstřikováním Solitaire, tak vím o čem mluvím. Ale pokud je motor se vstřikováním v dobrém stavu, tak není problém.
|
3.6.08, 16:04 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
varok píše: Zaměnit to asi nelze. Kamarád to dělal, ale nemá to legálně. To znamená že STK dělá na černo, jinak by neprošel. Zaměnil jenom BMM motor do staršího Fáčka s karburátorem. Nevím co je jednoduššího na BMM motoru. Je tam spoustu čidel a různých blbůstek kolem. Jak se něco posere, tak trvá dlouho než se příjde na to, co vůbec odešlo. Kdysy jsem měl starší Fávo s karburátorem, teď mám poslední model se vstřikováním Solitaire, tak vím o čem mluvím. Ale pokud je motor se vstřikováním v dobrém stavu, tak není problém.
BMM je lepší když máš v autě LPG. ŘJ je učenlivej pašák oproti karburátoru a předstihu nastavenému v podstatě na pevno a regulovanému pouze podtlakem motoru.
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
4.6.08, 13:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|