Autor |
Zpráva |
Lp640
Příspěvky: 91
|
Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc
|
10.6.08, 18:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nejdřív GO a pak ladit.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.6.08, 19:16 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
Lp640 píše: Ahoj mam doma 135 favorita a chci se zeptat jaký úpravy můžnu a tomto motoru udělat aby mi neodešel po pár kilometrech prostě aby chvilku vydržel zajímalo by mě taky o kolik můžu stáhnou hlavu a co jiného musim udělat jaké máte zkušenosti atd..... Dík moc
zalezi ci to chces na denne jazdenie a kolko do toho chces vrazit
a dalej ci ti napr nebude vadit ze by si musel tankovat drahsi benzin s vyssim oktanovym cislom
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
10.6.08, 20:20 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Motor 135 (favorit) jáké se dají udělat úpravy????
Tak jak píše Nepér - GO je základ. Ideální by bylo přestavět motor na 136 (pístym příp. vačka ze 136B) a potom se vyhrát s takovýma věcma jako je leštění kanálů, slícování sacího potrubí....základem je čistý motor v dobrém stavu, nemá cenu cokoliv upravovat na potvoře která nejede a jenom pálí olej. Další věc kterou doporučuju vždy všem majitelům Favoritů staršího data dát tam kratší převodovku z Formana, příp. Favorita r.93 a 94. Tyhle úpravy sice nepřidají žádné koně ani krouťák vocpod ale auto celkově ožije, spotřeba se může snížit (v závislosti na stylu jízdy) a životnost to nijak neovlivní. Jakékoliv úpravy kde se zvyšuje výkont, tedy i namáhání jdou na úkor životnosti a bohužel i spotřeby.
|
10.6.08, 23:39 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti.
|
11.6.08, 06:34 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Vít píše: Až na tu výměnu převodovky souhlasím, já bych naopak dlouhou neměnil za nic na světě, podřadit můžu vždycky. Ale každému podle chuti.
ja by som trochu skratil 4, mozno aj 5 ale len minimalne
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 10:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.6.08, 10:15 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Šemik píše: Já bych zase převodovku prodloužil, u Pastelky 5q 4.22 mi přijde dost krátký, ideálně bych viděl třeba 6q 4.22 a tu 6ku nějak hodně dlouhou
jj to by som aj ja bral
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 10:18 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
deekay, www.speedpro.cz , pohledej, šestikvalty tam na prodej jsou
jsem ti to našel http://www.speedpro.cz/rally-bazar-prev ... 4_296.html
|
11.6.08, 10:32 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tj ale ta cena a problem je ze tie prevodove pomery su tam uplne ine ako na seriovej, to nie je len +6
s tym by si musel stale radit pac je to nakratko a kvalty su velmi blizko seba
http://www.youtube.com/watch?v=KdOGAs2fEIo
edit: Citace: 4., 5. a 6. rychlostní stupeň rovné zuby bez synchronů.
tak to ne, dik
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.6.08, 11:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Dlouhá převodovka je příprava na motory 1.4 MPI
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.6.08, 18:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|