|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Zhasinani motoru
Ja vim, ze je zde poradna spise pro Skody, ale tak myslim ze jsou zde nejchytrejsi lidi, a urcite to bude stejne i s jinymi vozy.
Mam problem se Seatem Ibizou 1.8i rok 93. Behem jizdy mi zrejme dosel benzin (nevim to jiste, rucicka byla na nule), zastavil jsem, dolil benzin. Po chvilce jsem s mensimi problemy opet nastartoval, ale po chvilce mi motor opet zhasl. Ted lze nastartovat jen s velkymi problemy a to jeste kdyz si "napumpuju" benzin otacenim klicku. Kdyz motor naskoci, tak na volnobeh motor jede celkem normalne, ale jakmile se rozjedu, tak po asi 100 metrech (nekdy vic, nekdy min) motor opet zhasne a to ikdyz drzim otacky nekde kolem 2500-3500. Proste najednou jakoby prestane reagovat plyn, ikdyz v motoru slysim, jak se smes zapaluje. Jedina vec, kterou jsem delal trochu jinak nez obvykle byla, ze jsem predtim natankoval 98 a do oleje nalil aditivum, ale to s tim nema nejspis nic spolecneho. Nevi nahodou nekdo na co bych se mohl asi tak zamerit, nebo nemel nekdo podobny problem?
|
27.6.08, 12:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Pokud ti došel benzín, mohl by být problém v zavzdušněném palivovém systému nebo v ucpaném filtru, ale jen hádám, nemám s tím zkušenosti.
|
27.6.08, 12:10 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Diky za odpoved, mrknu na ten filtr. Jen doufam ze to nebude neco vetsiho..
|
27.6.08, 12:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
dr.spark píše: Diky za odpoved, mrknu na ten filtr. Jen doufam ze to nebude neco vetsiho..
alebo máš uchpané sitko v nádrži, ak si išiel už na "výpary" tak všetok ´hrubší bordel sa mohol nachytať do sitka čo je v nádrži, filter samozrejme skonroluj tiež.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.6.08, 11:06 |
|
|
dr.spark
Příspěvky: 50 Bydliště: Teplice
|
Tak vyreseno. Bylo to palivovy cerpadlo. Vymenil jsem ho a slape to jako driv. Diky vsem za pomoc.
|
2.7.08, 16:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
palivo ho nechladilo a čerpadlo shořelo miloš
|
2.7.08, 17:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já si myslím to co Miloš. Je to vyrobené jen pro zátěž. Když jede dlouho na prázdno, tak ho nechladí palivo a není zatížené, tak shoří vinutí. Je to podobné jako např. ponorné čerpadla do studny, ostřikovače apod. ty taky když jedou na prázdno delší dobu, tak odejdou
|
2.7.08, 22:15 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak tak kazdy ponorny elektromotor musi ist so zatarou, ani motorcek na ostrekovac nemozete dlho pustit naprazdno
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.7.08, 22:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|