Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 04:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Zhasinani motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 50
Bydliště: Teplice
Příspěvek Zhasinani motoru
Ja vim, ze je zde poradna spise pro Skody, ale tak myslim ze jsou zde nejchytrejsi lidi, a urcite to bude stejne i s jinymi vozy.

Mam problem se Seatem Ibizou 1.8i rok 93. Behem jizdy mi zrejme dosel benzin (nevim to jiste, rucicka byla na nule), zastavil jsem, dolil benzin. Po chvilce jsem s mensimi problemy opet nastartoval, ale po chvilce mi motor opet zhasl. Ted lze nastartovat jen s velkymi problemy a to jeste kdyz si "napumpuju" benzin otacenim klicku. Kdyz motor naskoci, tak na volnobeh motor jede celkem normalne, ale jakmile se rozjedu, tak po asi 100 metrech (nekdy vic, nekdy min) motor opet zhasne a to ikdyz drzim otacky nekde kolem 2500-3500. Proste najednou jakoby prestane reagovat plyn, ikdyz v motoru slysim, jak se smes zapaluje. Jedina vec, kterou jsem delal trochu jinak nez obvykle byla, ze jsem predtim natankoval 98 a do oleje nalil aditivum, ale to s tim nema nejspis nic spolecneho. Nevi nahodou nekdo na co bych se mohl asi tak zamerit, nebo nemel nekdo podobny problem?


27.6.08, 12:08
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Pokud ti došel benzín, mohl by být problém v zavzdušněném palivovém systému nebo v ucpaném filtru, ale jen hádám, nemám s tím zkušenosti.


27.6.08, 12:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 50
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Diky za odpoved, mrknu na ten filtr. Jen doufam ze to nebude neco vetsiho..


27.6.08, 12:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
dr.spark píše:
Diky za odpoved, mrknu na ten filtr. Jen doufam ze to nebude neco vetsiho..


alebo máš uchpané sitko v nádrži, ak si išiel už na "výpary" tak všetok ´hrubší bordel sa mohol nachytať do sitka čo je v nádrži, filter samozrejme skonroluj tiež.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.6.08, 11:06
Profil

Příspěvky: 50
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Tak vyreseno. Bylo to palivovy cerpadlo. Vymenil jsem ho a slape to jako driv. Diky vsem za pomoc.


2.7.08, 16:44
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
palivo ho nechladilo a čerpadlo shořelo miloš


2.7.08, 17:12
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já si myslím to co Miloš. Je to vyrobené jen pro zátěž. Když jede dlouho na prázdno, tak ho nechladí palivo a není zatížené, tak shoří vinutí. Je to podobné jako např. ponorné čerpadla do studny, ostřikovače apod. ty taky když jedou na prázdno delší dobu, tak odejdou


2.7.08, 22:15
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
tak tak kazdy ponorny elektromotor musi ist so zatarou, ani motorcek na ostrekovac nemozete dlho pustit naprazdno

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.7.08, 22:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz