Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 20:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 chvilkové zvíšenie vykonu pridaním O2 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
kazdej typne a Sadra to vyskousi na svym letadle :) ja typuju tak 30 vterin a pak prulet pistu kolem ISS :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.10.06, 15:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to kachnis nevyzkoušim potřebuju aby eště chvilku vydrželo

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.10.06, 15:22
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
to kachnis nevyzkoušim potřebuju aby eště chvilku vydrželo


Kdybysis to rozmyslel, tak ti pucim kyslikovou bombu od autogenu :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.10.06, 15:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je moc velký :!: kam bych to c autě dal

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.10.06, 15:31
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
to je moc velký :!: kam bych to c autě dal


No sklopis sedadlo spolujezdce a das ji tam nalezato ne? Ja v tom nevidim problem, aspon ti ten kyslik jentak nedojde :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.10.06, 15:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Sadra17 píše:
to je moc velký :!: kam bych to c autě dal


No sklopis sedadlo spolujezdce a das ji tam nalezato ne? Ja v tom nevidim problem, aspon ti ten kyslik jentak nedojde :)

no kyslík je na nic to bych tam spíš narval acetylen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.10.06, 15:42
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
no kyslík je na nic to bych tam spíš narval acetylen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


To ne, ten acetylen neni zas az tak vyhrevnej (kdyz nema kyslik)
zajimavy by bylo tam cpat acetylen i kyslik zaroven :) ale to by kolem ISS (jak rika kachnis) neletel jen pist ale cely auto :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.10.06, 16:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Dyž chcete levny nitro tak si sestrojte přisavaní vody nebo vodní pary do válcu,použivalo se to už u stíhacích letadel za 2.sv.valky a u WRC se to taky tuším používalo. Pří plnym víkonu a přidani vody do spalovaní se voda rozloží na vodík a kyslík.Ale nesmíte ju tam lit proudem,stači jen přes malou trysku.Bezpečnější je ta pára ale ta je zas složitější technicky.Každopadně to za idealních podmínek funguje,slyšel sem že to někdo měl už na hundrtce.

_________________
Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40


3.10.06, 21:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ondra píše:
Dyž chcete levny nitro tak si sestrojte přisavaní vody nebo vodní pary do válcu,použivalo se to už u stíhacích letadel za 2.sv.valky a u WRC se to taky tuším používalo. Pří plnym víkonu a přidani vody do spalovaní se voda rozloží na vodík a kyslík.Ale nesmíte ju tam lit proudem,stači jen přes malou trysku.Bezpečnější je ta pára ale ta je zas složitější technicky.Každopadně to za idealních podmínek funguje,slyšel sem že to někdo měl už na hundrtce.

Taka jednoducha a super vec. Preco to este nikto nemontuje seriovo?


4.10.06, 08:01
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Taka jednoducha a super vec. Preco to este nikto nemontuje seriovo?


Protože úpravy, které podstatně zvyšují výkon, také podstatně snižují životnost motoru. Týmy, které kdysi se Š 120 jezdily rally, dokázaly motory upravit na výkony přes 80 HP, ale na každou sezonu byl potřeba nový motor (a po půlce sezony se dělala generálka).


4.10.06, 10:23
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Ondra píše:
Dyž chcete levny nitro tak si sestrojte přisavaní vody nebo vodní pary do válcu,použivalo se to už u stíhacích letadel za 2.sv.valky a u WRC se to taky tuším používalo. Pří plnym víkonu a přidani vody do spalovaní se voda rozloží na vodík a kyslík.Ale nesmíte ju tam lit proudem,stači jen přes malou trysku.Bezpečnější je ta pára ale ta je zas složitější technicky.Každopadně to za idealních podmínek funguje,slyšel sem že to někdo měl už na hundrtce.

Tohle měl kámoš na erku, udělal to jednoduše - flašku s vodou do kapsy u podběhu, z ní hadičku zakončenou injekční jehlou, tu zapíchnutou do hadičky od podtlakový regulace. Samo si to přisávalo trošku vody (už si to moc nepamatuju, ale myslim, že to zhruba vycházelo na litr vody na 100km). Výsledek byl ten, že to trochu líp jelo, ale to byl jen subjektivní pocit, nijak jsme to neměřili, podstatnější pro nás tehdy bylo, že klesla spotřeba asi o půl litru až litr.
Jinak to vstřikování vody se používá (používalo) proto, aby se vnitřek válce při nasátí směsi víc ochladil (odpařením nasáté vody), k rozkladu na kyslík a vodík tam nedochází, nebo ne v takové míře, aby to bylo významné. Naopak blbý je to, že ta voda napomáhá ke korozi uvnitř válce.
Každopádně krátkodobě si to můžete vyzkoušet, udělat to je extrémně snadný a když s tim budete jeden nebo dva měsíce jezdit, tak nic nepokazíte.


4.10.06, 10:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz