Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: felda 1,3MPi
axo píše: kwiko píše: axo píše: Jestli to je teda lambadou tak když ji otpojíš tak to musí fungovat protože bez lambdy to jede skoro normálně Tak jak vravis, len nakoniec mozes menit so sondou aj katalyzator :d Lambada s katalizatorem nema nic společnýho teda u f 1.3 mpi
no kdyby tam ta lambáda nebyla tak by ten kat asi taky dlouho nevydržel, tak nějaká souvislost tam asi bude miloš
|
18.7.08, 10:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Sadra17 píše: vyndej svíčky a sleduj jestli hážou jiskru a jestli je cítit benzín Rozmyslam ci sa da skusat iskra aj na Mpi, ked modul k svickam nepritlacu tie imbusy.
Inak na sviecky potrebuje predlzeny imbusovy kluc 4(mozno5) (alebo nadstavec) a kvalitny maly svieckovy kluc s racnou, najlepsie aj s klbom.
Toto nieje v naradi povinnej vybavy felicie
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
18.7.08, 10:09 |
|
|
axo
Příspěvky: 53 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Re: felda 1,3MPi
slovacek.milos píše: axo píše: kwiko píše: axo píše: Jestli to je teda lambadou tak když ji otpojíš tak to musí fungovat protože bez lambdy to jede skoro normálně Tak jak vravis, len nakoniec mozes menit so sondou aj katalyzator :d Lambada s katalizatorem nema nic společnýho teda u f 1.3 mpi no kdyby tam ta lambáda nebyla tak by ten kat asi taky dlouho nevydržel, tak nějaká souvislost tam asi bude miloš To nevydržel protože tam pude nespálená směs proto to bez ni vic zere
|
18.7.08, 11:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a co se stane v řídící jednotce když lambádu odpojíš nepojede lépe? miloš
|
18.7.08, 12:30 |
|
|
axo
Příspěvky: 53 Bydliště: Mladá Boleslav
|
slovacek.milos píše: a co se stane v řídící jednotce když lambádu odpojíš nepojede lépe? miloš Jede hůř a vřídící jednotce to zepíše chybu že byla odpojena
|
18.7.08, 12:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a když ti pujde do výfuku hodně kyslíku tak je směs bohatá nebo chudá miloš
|
18.7.08, 13:15 |
|
|
axo
Příspěvky: 53 Bydliště: Mladá Boleslav
|
slovacek.milos píše: a když ti pujde do výfuku hodně kyslíku tak je směs bohatá nebo chudá miloš Tak je chudá ne
|
18.7.08, 14:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
at víš o co jde já, hledám vysvětlení na které mi nedali odpověd velcí odborníci, pokud máš MPi tak na vag v měřených hodnotách ti lambáda běhá kolem 1 třeba 0,97-1,03, nad 1 je směs chudá a pod jedna bohatá ,
pokud odpojíš jeden vstřik válcem proběhne vzduch a lambáda reaguje na kyslíkový šok, a kyslíková sonda zobrazí 000 pokud je směs chudá s přebytkem kyslíku proč se nezobrazí 1,32 nebo jiná hodnota nad jedn
j ako vysvětlení jsem obdržel ofocenou knížku o činnosti lambády, nebo vyjádření že je to zoufalý neprofesionální úkon k ničemu nevedoucí že jsem pomatený, milý miloši musíš se ještě hodně učit, a podobně,
já tu reakci na kyslíkový šok dělám vždy vidím že lambáda fachá, pokud to neumí není neco v pořádku v lambádě nebo v řídící jednotce,
jediným vysvětlení kyslíkového šoku a hodnotě lambády 000 je to že prostě přestaně měřit a pak je to i všechno napopak můžeš mít díru ve výfuku kyslíková sonda bude hlásit hodně kyslíku, řídící jednotka prodlouží vstřikovaný čas a z výfuku se ti bude hulit jak z tatry černý kouř a chudá směs miloš
|
18.7.08, 17:06 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Ta 000 může být prostě jen údaj, který jednotka hlásí, když má na vstupu něco mimo "rozumnou mez". Možná to znamená, že neběží dle lambdy, ale z paměti. Ono při odpojeném jednom vstřiku asi lambda nic moc rozumného nenaměří, ne? Střídá se přesycená směs s chudou...
Zkoušels třeba co jednotka vypíše když lambdu odpojíš, dáš jí do obvodu odpor nebo nějak podobně "zprasíš" signál z lambdy? O lambdě vím kulové, ale co se týče programu jednotky, tam stačí jedna malá podmínka a máš z "1.5" pěkné nuly "000".
|
18.7.08, 17:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
fatal píše: Ta 000 může být prostě jen údaj, který jednotka hlásí, když má na vstupu něco mimo "rozumnou mez". Možná to znamená, že neběží dle lambdy, ale z paměti. Ono při odpojeném jednom vstřiku asi lambda nic moc rozumného nenaměří, ne? Střídá se přesycená směs s chudou... Zkoušels třeba co jednotka vypíše když lambdu odpojíš, dáš jí do obvodu odpor nebo nějak podobně "zprasíš" signál z lambdy? O lambdě vím kulové, ale co se týče programu jednotky, tam stačí jedna malá podmínka a máš z "1.5" pěkné nuly "000".
pokud kyslíkovou sondu odpojíš tak si řídící jednotka zařadí 1.00 trvale a v paměti závad se objeví lambda obvod přerušen skrat na kostru,
řící třeba že po odpojení lambády to pojede hůře není tak jednoznačné naopak to může šlapat jak raketa,
já si jen myslím že pokud je nadbytek kyslíku kyslíková sonda přestane měřit a to je ten projev 000, zapneš a hned naskočí, třeba nedávno jsem psal lambáda 0.68 velmi bohatá směs řj ubrala paliva a mohls točit i dvě minuty starter se nějak neohříval a motor nehcytl, tak jsem se ptal borce co dělá jen diagnostiku a elektriku tak jsem debil, při startu je na lambádě smyčka a start neovlivnuje,
že se sonda ohřívá a příhlásí za nějakou dobu a takové to knížkové pindání taky nevidím, po startu tam vidím lambádu hned a má přímou souvislost se startem, ale hovoříme o MPi miloš
|
18.7.08, 18:30 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
slovacek.milos píše: at víš o co jde já, hledám vysvětlení na které mi nedali odpověd velcí odborníci, pokud máš MPi tak na vag v měřených hodnotách ti lambáda běhá kolem 1 třeba 0,97-1,03, nad 1 je směs chudá a pod jedna bohatá , pokud odpojíš jeden vstřik válcem proběhne vzduch a lambáda reaguje na kyslíkový šok, a kyslíková sonda zobrazí 000 pokud je směs chudá s přebytkem kyslíku proč se nezobrazí 1,32 nebo jiná hodnota nad jedn j ako vysvětlení jsem obdržel ofocenou knížku o činnosti lambády, nebo vyjádření že je to zoufalý neprofesionální úkon k ničemu nevedoucí že jsem pomatený, milý miloši musíš se ještě hodně učit, a podobně, já tu reakci na kyslíkový šok dělám vždy vidím že lambáda fachá, pokud to neumí není neco v pořádku v lambádě nebo v řídící jednotce, jediným vysvětlení kyslíkového šoku a hodnotě lambády 000 je to že prostě přestaně měřit a pak je to i všechno napopak můžeš mít díru ve výfuku kyslíková sonda bude hlásit hodně kyslíku, řídící jednotka prodlouží vstřikovaný čas a z výfuku se ti bude hulit jak z tatry černý kouř a chudá směs miloš
velice jednoduche, vo felde je uzkopasmova lambda - narrow band , ktora ma skokovu charakteristiku a nevie urcit presny stav, iba bohata-chudobna........
sirokopasmove lambdy - Wideband - dokazu urcit presne cislo pomeru lambda..... ale tam je cena niekde inde....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
20.7.08, 22:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|