Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 23:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 k čemu to je ? 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek k čemu to je ?
Obrázek
Obrázek

máte s tim někdo zkušenosti ???

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.10.06, 14:54
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jestli se nepletu, tak by to mělo lepší smísit benzín se vzduchem nebo tak něco, ale spousta lidí to rušila, protože je to překážka v sání.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.10.06, 15:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já vim že to má rozvířit bezín a líp smícat se vzduchem taky sem o tom slyšel že to sníží spotřebu o litr ale auto je potom strašně líný tak se ptám jestli s tim nemáte někdo zkušenosti

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.10.06, 15:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Sadra17 píše:
taky sem o tom slyšel že to sníží spotřebu o litr


to se mi nezda, ale jestli to je pravda, tak to tam hned vratim...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


4.10.06, 16:52
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nevim jestli to je pravda já to tam nemam a ni bych to tam asi nedal

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.10.06, 16:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
njn, ale vis jak... studuju, autem jezdim do skoly denne (37km tam, 37 zpatky) tak se hodi kazde deci dolu... Ikdyz je pravda ze jak me to chytne tak spotrebu vubec neresim a sem rad ze auto nemam nijak priskrcene...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


4.10.06, 17:03
Profil

Příspěvky: 130
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
složí to k víření směsi a to proto aby se při studeném motoru benzín rychleji odpařil a aby se tolik nechytal na stěny sání. hlavní účinek je hlavně při nízkých otáčkách. já to měl jen na první komoře na druhé už jsem nic neměl. po zahřátí motoru si myslím že to ztrácí smysl. Pokud jezdíte na LPG jak já tak je to úplně k ničemu protože LPG vstupuje do motoru už jako plyn. Od té doby co jsem to oddělal tak se motor líp točí a startuje při nižších teplotách. Spotřeba mi klesla asi 1 až 2 deci LPG ( asi 3000 km) Na benzín bych to tam nechal pokud jezdíte krátký trasy jinak bych to dal taky pryč.


5.10.06, 05:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
ja som mal tiez nieco podobne ale len na 1 komore. Hned som to vyhodil lebo to znizuje vykon. Soudruzi chceli znizit spotrebu a zlepsit zmiesavanie ale v skutocnosti je to horsie, lebo straty pri sani su take velke, ze to skor zvysi spotrebu. Nechaj si to vo vitrine ako na vystavu. Kumst socialistickych inžinierov :roll:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


5.10.06, 06:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Ještě dodatek:
Tuto věcičku montovali pod karburátory EDSR(jen užovky); SEDRy už ji neměly, tam byl pod I. komorou jen ten tvarovaný okapový plech pod karbem...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.10.06, 09:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Dalo sa to dokupit zvlast. Efekt asi skor znizenie vykonu a tym aj spotreby, nez realne zlepsenie hospodarnosti. Vyhodit.


5.10.06, 10:54
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
taky hlasuju pro vyhozeni.... snizi spotrebu o litr??? to mi na nejakym aute ukazte :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.10.06, 18:22
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
psal sem jenom to co sem slyšel jinak já bych to do auta taky nedal a kord když to snižuje výkon :twisted:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


5.10.06, 18:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, ja som to mal na otcovom aute - Š130 (5 kvalt 3,9 st. prevod) s motorom 120 - s týmto zázrakom motor citeľne lepšie ide z níkych otáčok (keď som to z auta vyhodil, auto bolo do 2500 ot hnilé, keĎ SOM STúPIL NA PLYN, BOL TO CITEľNý ROZDIEL). Čo sa týka spotreby, na tomto aute som to nejak necheckoval.

Skúšal som to aj na mojej Š125. Tam efekt nulový - spotreba +- rovanká (mal som rozdiel tak 0,2l, ale raz v prospech tejto vtuľky a raz v neprospech, takže je to asi jedno), chovanie motora - nepostrehol som rozdiel.

Sečteno a podtrženo - na otcovom aute to mám stále namontované (bez toho je to ozaj hniliak) a na mojom nie. Možno by to efekt malo, ale musel by sa k tomu nastaviť karbec.

Ja sa o tom bližšie rozpíšem v článku, kt. pripravujem (ale po Vikyho odpovedi to ais chvíľu potrvá...http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2030)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.10.06, 20:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ferrari píše:
No, ja som to mal na otcovom aute - Š130 (5 kvalt 3,9 st. prevod) s motorom 120 - s týmto zázrakom motor citeľne lepšie ide z níkych otáčok (keď som to z auta vyhodil, auto bolo do 2500 ot hnilé, keĎ SOM STúPIL NA PLYN, BOL TO CITEľNý ROZDIEL). Čo sa týka spotreby, na tomto aute som to nejak necheckoval.

Skúšal som to aj na mojej Š125. Tam efekt nulový - spotreba +- rovanká (mal som rozdiel tak 0,2l, ale raz v prospech tejto vtuľky a raz v neprospech, takže je to asi jedno), chovanie motora - nepostrehol som rozdiel.

Sečteno a podtrženo - na otcovom aute to mám stále namontované (bez toho je to ozaj hniliak) a na mojom nie. Možno by to efekt malo, ale musel by sa k tomu nastaviť karbec.

Ja sa o tom bližšie rozpíšem v článku, kt. pripravujem (ale po Vikyho odpovedi to ais chvíľu potrvá...http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2030)


No šemík, čo napíšem viac...jednoducho to auto bez vrtuľky úplne inak reagovalo na dotyk na plyn...stačilo "ťuknúť" a cítil som reakciu motora. Keď mi jeden chlapík menil hlavu, zbadal tento plech a vyhodil ho so slovami - to je k....tina. On to vraj dal do 105 ky a po 100 km to vyhodil, lebo autoneťahalo. Zmontoval mi hlavu, karbec, všetko. Sadol som so auta, idem a zistil som, že tu nie je niečo v poriadku. Kemne som pridal plyna auto nič...hluchota...nevedel som čím to je, myslel som že druhou hlavou...potom pri nejakej príležitosti som tam ten plech vrátil, zmenu som nejak nepocítil. A zasa po nejakom čase som plech vyhodil a zasa...hluchota v nízkych otáčkach...takž jednoznačne, tieto vrtuľky mi zvýšili krútiaci moment v nízkych otáčkach. Ale ako môžeš čítať vyššie, na mojej Š125 som to nepocítil - tam to bolo podľa mňa jedno, či tam vrtuľka je, alebo nie je. Možno to preto tak pomáhalo na otcovej šáde, pretože so st. prevodom 3,9 sa stále hýbeš v nízkych ot. a tiež otcov karbec mal nastavenú hladinu 26 mm od víka (to som zistil terza pred týždňom)...vyskúšaj to, čo ti poradím.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.10.06, 13:22
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zkusim. Díky moc ferrari

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.10.06, 13:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz