Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Motor 136, upravy 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Motor 136, upravy
Mam tu dotaz ze zahranici:

Mame motor Favorit 136, hlava je snizena o 0,5mm jinak serie, k tomu je vackovka 320/300, tvrdy pruziny pod ventily a karburatory Dellorto 40.

Domnivam se ze to chce zvetsit kanaly a snizit hlavu. Otazka zni jak moc zvetsit a jak moc snizit a co jeste udelat, aby to jelo?

Abych byl presny, tak jak to ted je to vubec nejede.

Prosim o rady a nazory zde.

Diky V.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


21.7.08, 13:38
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Motor 136, upravy
Viky píše:
Mam tu dotaz ze zahranici:

Mame motor Favorit 136, hlava je snizena o 0,5mm jinak serie, k tomu je vackovka 320/300, tvrdy pruziny pod ventily a karburatory Dellorto 40.

Domnivam se ze to chce zvetsit kanaly a snizit hlavu. Otazka zni jak moc zvetsit a jak moc snizit a co jeste udelat, aby to jelo?

Abych byl presny, tak jak to ted je to vubec nejede.

Prosim o rady a nazory zde.

Diky V.


myslím že v tomto prípade je dôležité správne natryskovanie karbecov, halvu by som už neznižoval, má niečo pod 11/1 to by mohlo stačiť, ak ju ešte dá dole, tak potom jejine s viac ako 100oktánovým palivom...

ďaľšou dôležitou otázkou je rozdeľovač? min pre 136x, ale s takouto vačkou a KP by bol ideálny nejaký na zákazku a vyladiť to na brzde...

toť môj názor, ale na to sú tu aj lepší odborníci...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.7.08, 13:53
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No předstih určitě...a ta vačka mi připadá dost přehnaná pokud se nebude závodit...todle by teda už chtělo 2 dvojitý karbeci...

Zvětšování sacích výfukových kanálů a lícovačka je samozřejmost...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


21.7.08, 15:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No předstih určitě...a ta vačka mi připadá dost přehnaná pokud se nebude závodit...todle by teda už chtělo 2 dvojitý karbeci...

Zvětšování sacích výfukových kanálů a lícovačka je samozřejmost...


No ale o kolik zvetsit? Dvojity karbecy jsou.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


22.7.08, 06:06
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Viky píše:
No ale o kolik zvetsit? Dvojity karbecy jsou.


predstih sa dá zistiť skôr skúšaním, dôležitejšie je zvoliť rozdelovač v vhodným priebehom, najdôležitejšie sú tie trysky a vzdušníky, stále je to máloobjemový motor na tak veľké difúzory...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.7.08, 08:07
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: Motor 136, upravy
Viky píše:
Abych byl presny, tak jak to ted je to vubec nejede.


To znamená co? Nejde to startnout? Nedrží volnoběh? Netáhne v nízkých otáčkách? Netáhne ve vysokých?


22.7.08, 09:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
s tou vačkou to ani v nízkých táhnout nebude, to je tak od 4000 nahoru

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


22.7.08, 09:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Viky píše:
Martin 007 píše:
No předstih určitě...a ta vačka mi připadá dost přehnaná pokud se nebude závodit...todle by teda už chtělo 2 dvojitý karbeci...

Zvětšování sacích výfukových kanálů a lícovačka je samozřejmost...


No ale o kolik zvetsit? Dvojity karbecy jsou.
A Ty karbce seřizoval někdo kdo to umí? Je 1. válec bohatější? Od koho je ta vačka? Spodek je série bez zásahu? pokud byl zásah, je vše vyváženo?

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


22.7.08, 09:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz