Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
napíchni na diagnostiku a koukej kdy se sepne ventilátor, pokud bude na PC ukazovat hodnotu 98 tak je vše v pořádku a nejspíš jen nějakým způsobem švindlujou teploměry a nebo prostě ta stupnice není stejného rozsahu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.7.08, 12:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
septim píše: Takze novinky ohladom mojho auta: Ukoncil som zabeh motora - kruzkov. Po 1500km vymena oleja, nastavenie ventilov... Po chiptuningu necitim, ziadnymarkantny rozdiel. Obmedzovac posunuty vyssie, vacsia ochota k vytácaniu. Hlavne na plny plyn to ide lepsie. Spotreba co zatial meriam asi neklesla. Inak je "rozpravkovo nizka", ako by to bolo TDI. Ale to som mal aj pred chipom. No a teraz k tomu zaujimavemu. Dal som zmerat kompresiu a na motore nezahriatom na prevadzkovu teplotu su vyrovnane tlaky 12,5 Bar. Okrem toho, mam mensi problem s vodou a nechcem otvarat dalsi topic, tak to hodim sem. Motor sa stale nezohreje na prevadzkovu teplotu, ale len na 70-73°. Menil som cidlo teploty, bolo tam modre pre 1,6 a dal som zlte pre 1.3 a ukazuje rovnako. Tak ukazovalo na 2 roznych palubovkach a na 2 roznych diagnostikach (super vag a ATAL). Myslim ze by to mohol byt asi len termostat. Inak ked vyjde rucicka ku strednej ciarke, tesne pod tak zopne ventilator na chladici. Potom nechapem, te zopina pri 98°. Kde moze byt chyba? RJ je uz vymenena a to iste.
takže čip a takhle snížená hlava a je to skoro jako serie??....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.7.08, 20:25 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
No ja to nejazdim na plny plyn. Raz som to skusil, potiahol som 2 na 80 a 3 na 120 a zrychlilo to slusne. Rychlejsie ako predtym. Len neviem ci vdaka chipu alebo mechanickej oprave motora. S tych tlakov som sklamany. Ked som pozeral rozobrany motor, vsimol som si, ze su tam C piesty. Teda zrejme to bol jeden z najshitovejsich motorov co v MB vyrobili. Pred opravou boli tlaky okolo 10-11. Cez kruzky to ale nebralo olej, takze boli asi OK, menil som ich preventivne, ked je to uz rozobrate a na vycistenie motora. Vcera som skusal maximalku, tak na priskrtenom lpg aj s vetrom bocnym 150 podla tacho.(tacho som ale preladil aby bol presnejsi) Na benal alebo bohatsiu zmes plynu by to dalo viac. Zatial rozmyslam ci mam menit ten termostat a co s tou vodou. Spotrebu tu radsej ani nepisem, lebo to budu zas hluche komentare, ze si vymyslam...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
24.7.08, 07:32 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ondras83 píše: takže čip a takhle snížená hlava a je to skoro jako serie??....
neni
zmeraj si kompresiu pri nezahriatom motore a uvidis tie cisielka = budes mat akoby motor zrely na prekruzkovanie
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
24.7.08, 08:52 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ja som mal prave merane na nezahriatom motore. on sa mi aj tak nezohreje, max na 73°, a v servise sa s tym neseru, proste zmerali, menili olej a čus...
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
24.7.08, 10:21 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|