Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No tim nechci rejpat do velikost výdělku, ale řikám že prostě motor stojí pár tisíc no...a kor zrovna tendle...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.7.08, 20:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Martin 007 píše: No tim nechci rejpat do velikost výdělku, ale řikám že prostě motor stojí pár tisíc no...a kor zrovna tendle...
No to já vim, jenže nemohu vyhodit Pár tisíc v den kdy to udu potřebovat živim dva lidi. prostě musím ušetřit bokem.
|
15.7.08, 20:46 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Dawid130 píše: No to já vim, jenže nemohu vyhodit Pár tisíc v den kdy to udu potřebovat živim dva lidi. prostě musím ušetřit bokem.
No já to chápu...tady nehuč draku...řekni až budou prachy a ne že mi tady budeš brečet jak dlouho to vyděláváš...ju
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.7.08, 20:54 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Martin 007 píše: Dawid130 píše: No to já vim, jenže nemohu vyhodit Pár tisíc v den kdy to udu potřebovat živim dva lidi. prostě musím ušetřit bokem.
No já to chápu...tady nehuč draku...řekni až budou prachy a ne že mi tady budeš brečet jak dlouho to vyděláváš...ju
Ok pak se ozvu.
|
15.7.08, 20:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Viky píše: fatal píše: DIN: 38 kW (52 koní) pri 4650 ot/min SAE: 46 kW (62 koní) pri 5500 ot/min Kód: http://sk.wikipedia.org/wiki/Škoda_110_R_Coupé No pekny, ale SAE je hrubej vykon kdezto DIN je cistej vykon. Pokud teda pocitame cistej vykon, tak musime taky pocitat s tim, ze cca 3-3.5kW sebere vetrak, kterej ovsem Garde mit nebude zee.... takze jsme nekde na 41kW.... coz je podobny 120LS, jenomze to jde lip vytocit.... dobre nakrmit, dobre seridit... a uz jsme na tom skoro jako 130ka.... prevod 4.22 uz mame, takze cca do 140ti strcime do kapsy i seriovou 130ku, kvuli jejim blbejm prevodum..... no nechteli byste takovej motor? Ja ho jednou mel a neprestanu na nej vzpominat se slzou v oku. (120 za 3 byla radost poslouchat!)
Presne moje slová...takisto som mal Š110LS (má Rkový motor) a to bolo radosti 2ku v poho točiť do 90 km/h a trojočku s radosťou (podotýkam - s radosťou, žiadne trápenie) do 120 km/h...darmo "Cuore Sportivo"...presne tie pocity ako Viky...tiež by som sa veľmi rád zviezol..a vypadne mi slza...
...teraz som sa snažil podobnú charakteristiku dosiahnuť na mojom Favo motore (mám vačku 254/254, k.p. cca 9,8-10, zotrvák -0,8 kg), ale nedarí sa mi to..ide to super, no nechce to ísť s takou radosťou do vyšších otáčo´k...do ca 5000 ot dobre, potom slabo...asi slabé plnenie/vyplachovanie..kde je charakteristika 110R, motor krásne do 6000 ot, dokonca aj 6600 ot..
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 13:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A možno je v absolútnych hodnotách výkonnejší 120tkový motor, no pocitovo to bolo lepšie ako Žigula 1500...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 13:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ventYl píše: ja som pred vcerom pozeral na CT1 nejaku salenu show, v nej dvaja mladi typci tahali za bielou rapidkou smetnu bednu miesto privesu, ale nic neserizovali. mali tesla merkur namiesto palubneho pocitaca
SABOTÁÁÁÁŽ ...docela trefnej pořad
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.7.08, 21:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ferrari píše: ...teraz som sa snažil podobnú charakteristiku dosiahnuť na mojom Favo motore (mám vačku 254/254, k.p. cca 9,8-10, zotrvák -0,8 kg), ale nedarí sa mi to..ide to super, no nechce to ísť s takou radosťou do vyšších otáčo´k...do ca 5000 ot dobre, potom slabo...asi slabé plnenie/vyplachovanie..kde je charakteristika 110R, motor krásne do 6000 ot, dokonca aj 6600 ot..
veru slabé plnenie, rozšíriť sacie kanály, alebo sanie 136X, hlavu MPi, správne natyskovanie a pôje ako raketa...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.7.08, 22:38 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
michalkatka píše: ferrari píše: ...teraz som sa snažil podobnú charakteristiku dosiahnuť na mojom Favo motore (mám vačku 254/254, k.p. cca 9,8-10, zotrvák -0,8 kg), ale nedarí sa mi to..ide to super, no nechce to ísť s takou radosťou do vyšších otáčo´k...do ca 5000 ot dobre, potom slabo...asi slabé plnenie/vyplachovanie..kde je charakteristika 110R, motor krásne do 6000 ot, dokonca aj 6600 ot.. veru slabé plnenie, rozšíriť sacie kanály, alebo sanie 136X, hlavu MPi, správne natyskovanie a pôje ako raketa...
aky je rozdiel sanie Fa136 vs. Fa136X?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
26.7.08, 09:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventYl píše: aky je rozdiel sanie Fa136 vs. Fa136X?
Fa 136X má väčšie sacie kanály...myslím o 2mm v priemere...
tak isto aj sanie 135B a 136B
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.7.08, 09:38 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Legálně se tam dá dostat, stačí mít spoustu trpělivosti a raznice s číslama
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.7.08, 09:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kristensen píše: Legálně se tam dá dostat, stačí mít spoustu trpělivosti a raznice s číslama
ale tu pojednávame iba o sacom potrubí, tam nikto čísla kontolovať nebude....
alebo to si reagoval na niečo iné
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.7.08, 09:53 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
michalkatka píše: Kristensen píše: Legálně se tam dá dostat, stačí mít spoustu trpělivosti a raznice s číslama ale tu pojednávame iba o sacom potrubí, tam nikto čísla kontolovať nebude.... alebo to si reagoval na niečo iné
Reagoval jsem na základní téma tohoto topicu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.7.08, 09:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kristensen píše: Reagoval jsem na základní téma tohoto topicu
jj
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.7.08, 09:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|