Autor |
Zpráva |
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Favorit - "trhnutí" motoru
Nenapadl mě lepší název tématu, snad je to alespoň trochu výstižný. Když jedu na zařazenej 4. stupeň a řadim na 3. stupeň, tak cítím a slyším takový škubnutí, trhnutí motoru, nevim jak to nejlíp popsat, to by si to musel někdo nejlépe poslechnout. Ale děje se tak jen když řadim okolo 2 000 otáček. Pokud nechám otáčky spadnout na 1 500 a méně, tak je vše v pořádku. Tenhle problém není takového rázu, že by mi znemožňoval jízdu, ale zajímá mě, zda je to normální a setkal se s tím ještě někdo další.
Co vy na to?
Díkem za rady a postřehy
|
26.7.08, 16:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nevíme, co myslíš, škubnutí auta při prudkém podřazení to asi nebude...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.7.08, 16:21 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Nepér píše: Nevíme, co myslíš, škubnutí auta při prudkém podřazení to asi nebude...
ne to určitě ne, nejsem jantar...v klidu brzdim motorem, nechávám auto dojet a v klidu právě přeřadim a škubne, trhne to...v těch určitých otáčkách.
|
26.7.08, 16:23 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
a při zrychlování ti to při těch otáčkách neškube ? jestli jo, tipoval bych svíčky
|
26.7.08, 16:37 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
mne to robilo ked som preradoval z 1 na 2 , tusim aj 3-4 ale to menej:
bol to krivo nasadeny fofrklacek + dotrhane silentbloky na motore; ale hlavne to bolo tym silentblokom, tusim na vodnej pumpe, guma bola tak vytahana ze to tam uz len tak viselo
je to take, ako keby motor poskocil ked zaradis kvalt (on vlastne aj poskakoval )
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
26.7.08, 16:54 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Ne při zrychlování to nedělá vůbec....jeden silentblok jsem utrhlej měl, ale ten je už vyměněnej
|
26.7.08, 21:48 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Zkus to přesněji popsat. Přidáváš při tom plyn? Jak rychle pouštíš spojku?
|
26.7.08, 22:55 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Dan píše: Ne při zrychlování to nedělá vůbec....jeden silentblok jsem utrhlej měl, ale ten je už vyměněnej
este to moze byt aj telefon (spodny silentblok), ten zvykne robit vsetko mozne
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.7.08, 15:51 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
...třeba haló
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
27.7.08, 16:36 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
fatal píše: Zkus to přesněji popsat. Přidáváš při tom plyn? Jak rychle pouštíš spojku?
ne nepřidávám vůbec...nechávám volně padat otáčky a nebo zpomaluju brzdovym pedálem, ale nikdy nepřidávám plyn....no a spojku pouštim tak nějak normálně rychle určite ne, ale dal jsi mi podnět, abych jí vyzkoušel pouštět rychleji a pomaleji....
|
27.7.08, 16:48 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Dneska jsem se na chvíli projel - spojku jsem pouštěl pomalu a dělá to pořád, akorát je to lehce intenzivnější a delší, tim, jak jí pouštim pomaleji....tak fakt nevim :/
|
10.8.08, 17:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a nechodí ti ramena ten silentblok co máš pod nohama? miloš
|
10.8.08, 20:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Napadá mě špatně seřízený karb, jenž se může projevovat takto: dáš tam kvalt, pouštíš spojku, vlivem nárůstu otáček roste podtlak, zároveň roste předstih, shodou těchto vlivů dojde k jiskře v nevhodný okamžik v nevhodné směsi a tím k vynechání spalování... Ale možná je to pitomost, je to fakt jen takový nápad...
|
10.8.08, 20:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|