Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 06:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Favorit - "trhnutí" motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek Favorit - "trhnutí" motoru
Nenapadl mě lepší název tématu, snad je to alespoň trochu výstižný. Když jedu na zařazenej 4. stupeň a řadim na 3. stupeň, tak cítím a slyším takový škubnutí, trhnutí motoru, nevim jak to nejlíp popsat, to by si to musel někdo nejlépe poslechnout. Ale děje se tak jen když řadim okolo 2 000 otáček. Pokud nechám otáčky spadnout na 1 500 a méně, tak je vše v pořádku. Tenhle problém není takového rázu, že by mi znemožňoval jízdu, ale zajímá mě, zda je to normální a setkal se s tím ještě někdo další.

Co vy na to?

Díkem za rady a postřehy


26.7.08, 16:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nevíme, co myslíš, škubnutí auta při prudkém podřazení to asi nebude...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.7.08, 16:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nepér píše:
Nevíme, co myslíš, škubnutí auta při prudkém podřazení to asi nebude...


ne to určitě ne, nejsem jantar...v klidu brzdim motorem, nechávám auto dojet a v klidu právě přeřadim a škubne, trhne to...v těch určitých otáčkách.


26.7.08, 16:23
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a při zrychlování ti to při těch otáčkách neškube ? jestli jo, tipoval bych svíčky


26.7.08, 16:37
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mne to robilo ked som preradoval z 1 na 2 , tusim aj 3-4 ale to menej:
bol to krivo nasadeny fofrklacek + dotrhane silentbloky na motore; ale hlavne to bolo tym silentblokom, tusim na vodnej pumpe, guma bola tak vytahana ze to tam uz len tak viselo

je to take, ako keby motor poskocil ked zaradis kvalt (on vlastne aj poskakoval :D)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.7.08, 16:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ne při zrychlování to nedělá vůbec....jeden silentblok jsem utrhlej měl, ale ten je už vyměněnej


26.7.08, 21:48
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Zkus to přesněji popsat. Přidáváš při tom plyn? Jak rychle pouštíš spojku?


26.7.08, 22:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Dan píše:
Ne při zrychlování to nedělá vůbec....jeden silentblok jsem utrhlej měl, ale ten je už vyměněnej

este to moze byt aj telefon (spodny silentblok), ten zvykne robit vsetko mozne

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.7.08, 15:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
...třeba haló :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


27.7.08, 16:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
fatal píše:
Zkus to přesněji popsat. Přidáváš při tom plyn? Jak rychle pouštíš spojku?


ne nepřidávám vůbec...nechávám volně padat otáčky a nebo zpomaluju brzdovym pedálem, ale nikdy nepřidávám plyn....no a spojku pouštim tak nějak normálně :) rychle určite ne, ale dal jsi mi podnět, abych jí vyzkoušel pouštět rychleji a pomaleji....


27.7.08, 16:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Dneska jsem se na chvíli projel - spojku jsem pouštěl pomalu a dělá to pořád, akorát je to lehce intenzivnější a delší, tim, jak jí pouštim pomaleji....tak fakt nevim :/


10.8.08, 17:23
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a nechodí ti ramena ten silentblok co máš pod nohama? miloš


10.8.08, 20:42
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Napadá mě špatně seřízený karb, jenž se může projevovat takto: dáš tam kvalt, pouštíš spojku, vlivem nárůstu otáček roste podtlak, zároveň roste předstih, shodou těchto vlivů dojde k jiskře v nevhodný okamžik v nevhodné směsi a tím k vynechání spalování... Ale možná je to pitomost, je to fakt jen takový nápad... :roll:


10.8.08, 20:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz