Druhý krok:
Tak som sa rozhodol pre ďalší krok. Asice čistenie karb + sviečky + rozdelovač + a vobec všetky kontakty pre rozvod elektriky okolo motora. Vymenil som najskôr vzduchový filter. Starý bol na tom dosť zle ale výmena nemala odozvu, motor stále pri prudkom zošliapnutí plyn.pedálu začal dusiť a musel som teda trochu ubrať a isť na " neho " pomaly.
Potom so vyčistil všetky kontakty: kabeláž, uzemnenia, sviečky, hlava rozdelovača. Bohužiaľ opať žiadna pozitívna zmena v správaní motora.
Nasledoval zásah do karburátora. Jeden známy my to očistil čo sa týka hornej časti karburátora, dá sa povedať že tak z hrubej špiny. Žial výsledok je taký, že motor si hudie stále to svoje. Škoda že mi nevyčistil aj tie všetky trisky.
Čiže po použití všetkých možných priemyselných čističov, sprejov na kontakty a po strávení pár hodín v garáži sa chovanie motora nezmenilo. Ináč štartuje to po zabalení do fólie celkom slušne ale asi tam toho bude viacej na riešenie.
Zostáva mi len opäť trochu podumať čo skúsim ako ďalšie. Myslím si aj tak že čistenie kontaktov a toho všetkého nemusím ľutovať veď aj to treba sem tam urobiť.