Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 02:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 prohlé víko na SEDRu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek prohlé víko na SEDRu
Dobrý den.
Nedávno jsem zde psal o problému s nastavením volnoběhu na schade 120 s karbem SEDR. Zjistil jsem, že příčinou je prohlé víko karburátoru. Závadu jsem prozatímně spravil tím, že jsem zdvojil těsnění uprostřed víka. Volnoběh šel ihned mnohem líp nastavit. Sice to funguje, ale raději bych víko srovnal. Proto se ptám, jak mám víko narovnat. Nové se mi příliš nechce shánět.
Díky za rady
Hans


14.10.06, 19:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: prohlé víko na SEDRu
Hans22 píše:
Dobrý den.
Nedávno jsem zde psal o problému s nastavením volnoběhu na schade 120 s karbem SEDR. Zjistil jsem, že příčinou je prohlé víko karburátoru. Závadu jsem prozatímně spravil tím, že jsem zdvojil těsnění uprostřed víka. Volnoběh šel ihned mnohem líp nastavit. Sice to funguje, ale raději bych víko srovnal. Proto se ptám, jak mám víko narovnat. Nové se mi příliš nechce shánět.
Díky za rady
Hans


Jde to ve svěráku, ale dost blbě a výsledek je nejistý, můžeš ho i zničit.
Raději mít ještě jedno v zásobě... :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


15.10.06, 22:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
musíš mít přesnej svěrák, a přesný hranůlky, a strojírenský vlasový pravítko. hranůlky dáš na kraje víka, přičemž přes šroub, kterej má držet filtr tlačíš svěrákem. já jsem prohlý víko tímto zákrokem celkem dobře srovnal, ale přes značný zlepšení to pořád nebylo to ono, tak jsem víko zakoupil nový za 500kč, dál si vlasoým pravítkem ještě zkontrolu, jestli nejsou ohnutý i nálitky se závity, za který víko drží, může se stát, že budou, pak bys je musel opatrně srovnat

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


15.10.06, 23:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, ja som jedno víko rovnal vo zveráku...nešlo to ale bohvieako, ozaj potrebuješ presné hranolčeky....

A teraz ma niekto asi zožerie, ale ja som jedno víko rovnal a aj narovnal kladivom (lepšie povedané tromi kladivami)....dvomi kladivami som víko podložil na krajoch zospodu a zvrchu som klepal na stred...pomohlo to...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.10.06, 19:51
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vem si malou rovnou desku, pertinax, trojku plech, cokoliv rovného o rozměrech min 10x 15 cm a více, přilep na to smirkový papír(třeba chemoprénem) kolem zrnitosti 100 a pak to víko přebrus krouživým pohybem do roviny, rovinu si měř třeba posuvkou, nebo jakýmkoliv rovným pravítkem proti světlu a máš to miloš


16.10.06, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
slováček.miloš: broušení by mělo význam jen při velmi malém prohnutí, nebo jako dokončovací operace po rovnání.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


17.10.06, 00:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Broušení přichází v úvahu až po rovnání, protože prohnutí je cca 1,5 mm.


17.10.06, 11:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Hans22 píše:
Broušení přichází v úvahu až po rovnání, protože prohnutí je cca 1,5 mm.


Na rozumnú mieru to vrátiš aj vo zveráku, alebo mojim kladivo tuningom. Len opatrne. Pri zverákovom spôsobe pozor čím víko podložiš . v podstate musí byť podložené zospodu na krajoch a tlačí zvrchu na stred

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.10.06, 19:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz