Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: Majlanky píše: Takze kdybych dal treba 2-3cm podlozku mezi karbec a sani tak by se to mohlo zlepsi jo? to musim zkusit... Jenom by me zajimalo co se zmeni, ze to je takovej rozdil... však ti to píšu, délka sacího potrubí, proč myslíš že se u některých aut dělalo potrubí s proměnou délkou a pak i rozvod s proměným časováním. jinak taky musíš dát dlouhý štefty a taky mám dojem že pokud podložíš čistě jen karbec o 3cm tak už se tam nejspíš nevejde filtr, když to dáš mezi sání a hlavu tak sání posuneš do boku a nahoru jen minimálně.
Ok tak diky moc... Budu s tim laborovat... A ta podlozka pod sani je jen pod sani? Jak vyresil tesneni?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
24.8.08, 21:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Majlanky píše: Kristensen píše: Majlanky píše: Takze kdybych dal treba 2-3cm podlozku mezi karbec a sani tak by se to mohlo zlepsi jo? to musim zkusit... Jenom by me zajimalo co se zmeni, ze to je takovej rozdil... však ti to píšu, délka sacího potrubí, proč myslíš že se u některých aut dělalo potrubí s proměnou délkou a pak i rozvod s proměným časováním. jinak taky musíš dát dlouhý štefty a taky mám dojem že pokud podložíš čistě jen karbec o 3cm tak už se tam nejspíš nevejde filtr, když to dáš mezi sání a hlavu tak sání posuneš do boku a nahoru jen minimálně. Ok tak diky moc... Budu s tim laborovat... A ta podlozka pod sani je jen pod sani? Jak vyresil tesneni?
Dá se použít origo favorit v jednom kuse výfuk+sání a nebo z feldy kde je vše zvlášť
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.8.08, 13:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ono je to jednoducho tak, že čím máš kratšie sanie, tým motor lepšie šlape vo vysokých otáčkach a čím dlhšie (v tomto prípade hrubšia podložka), tak motor šlape lepšie v nízkych otáčkach...
Jednoducho dĺžkou sania posúvaš max. krútiaceho momentu od nízkych otáčoch (dlhé sanie) k vysokým otáčkam (krátke sanie)...preto aj tá variabilná dĺžka nasávacieho potrubia...
Ale osobne sa mi veľmi nezdá, žeby podložka hrubšia o nejakých 5mm znamenala citeľný skok...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.8.08, 15:54 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nekdo to musi zkusit tak sup sup a ja si podle toho odliju podlozku z cementu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
25.8.08, 16:07 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
No nejdriv zkusim podlozit karbec. Az koupim delsi stefty tak tam dam cca 2,5cm silnou podlozku. To se mi tam jeste vejde... A pak poreferuju. Jinak co to teda dela? Posouva to max. kroutak do vyssich otacek nebo to zvysuje max. kroutak?
Jinak musim rict ze motor s vackou 260/260 a snizenou hlavou o 0,8mm je uplne jiny pojezdeni nez serie. Jeste ma teda odlehcenej setrvak a remenici ale to uz si myslim ze takovej rozdil nedela...
Jinak rozdim mezi 0,3cm a 0,8-1cm na podlozce pod karbecem je trosku znat hlavne na chodu motoru...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
25.8.08, 22:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak ten rozdil popis...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.8.08, 11:05 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
No pri vyssi podlozce je chod motoru takovej klidnejsi, jakoby na poslech mam pocit ze je mu lip nez z tou nizsi(nevim jak to presne popsat). Pak pri pomalym projizdeni zatackou na 2 motor nekucka ale v pohode si pobrumlava. No a nakonec mi prijde ze pri rychlim seslapnuti plynu ze nezakucka tolik a vubec akcelerace je o malinko lepsi...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
27.8.08, 12:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|