Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 startovanie 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek startovanie
Zdravim, ako som uz spomenul, mam problem so startovanim a to tak, ze ak sadnem do auta po dlhsom case (cca 2-3 dni a viac), musim najprv otvorit kufor, nacukat rucne do AC pumpy a az potom mozem startovat. Asi mi sada benzin, alebo co. Mam skodu 120L. Prosim poradte co s tym ak ma niekto skusenost...


26.8.08, 13:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: startovanie
proc otvaras kufor ked lezes do motoru, to nechapem....

jinak padani benzinu delaj spatny ventilky v AC pumpe.. bud vymen horni viko AC pumpy s membranou anebo se pokus vymenit jen ventilky uvnitr..pak to bude dobry..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.08, 13:54
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kufr otvirat? :) No a taky vysycha plovakovka pres to dementni odvetrani ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.8.08, 13:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ale to by pak musela delat kazda skodovka :sick:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.08, 14:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ja to ucpal a trosku lepci... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.8.08, 14:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
N8hodou já mám v kufru taky AC pumpu.


26.8.08, 14:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: startovanie
Kachnis píše:
proc otvaras kufor ked lezes do motoru, to nechapem....

jinak padani benzinu delaj spatny ventilky v AC pumpe.. bud vymen horni viko AC pumpy s membranou anebo se pokus vymenit jen ventilky uvnitr..pak to bude dobry..


pochopíš snado vepředu má batožinový priestor a v kufri motor, a v tom kufri musí vyměnit dekl a AC pumpu :D miloš


26.8.08, 14:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nic bych neměnil, co je na tom tak hrozného párkrát zapumpovat?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.8.08, 21:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Tak tak, když vyměníš pumpu, nebo ventilky, tak to vydrží tak půl roku :(
Je to konstrukční nedokonalost, kdy čerpadlo maká skoro furt naplno, i když není zapotřebí velký průtok benzínu, takže ty ventilky odcházejí...
...u novějších vozů (Favorit apod) je to řešeno vratnou hadicí do nádrže, kdy čerpadlo jede stejně, ale nepřekonává velký odpor jehlového ventilu v karburátoru a přebytečný benzín, který si karbec nevezme, teče zpět do nádrže...
Takto to má například vyřešeno i Maluch :) a startuje napoprvé i po dlouhé době, navzdory tomu, že má benzínovou pumpu na úrovni pumpy z MBčka...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.9.08, 22:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
To nie je konštrukčná nedokonalosť čerpadla, ale karburátora...Š1000MB, Š100 a aj Š110LS (=motor Š110R = 2 komorový karbec DDSR) štartovali bez napumpovania aj po 2 týždňoch...

Výmena ventilkov podľa mojich skúseností nijak nepomôže, ak, tak na veľmi krátku dobu...skôr je dôležité mať nastavenú presnú hladinu paliva v plavákovej komore, potom to nie je tak problém...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.9.08, 07:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz