Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Sytic syti moc 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Sytic syti moc
Sytic na mojom Rapide sa sprava divne. Ked ho zatiahnem coilen na polovicu, tak motor za studena grca z vyfuku benzin (ked prilozim ruku k vyfuku, tak mi to ogrca takymi ciernymi bodkami - ale hnacka to nie je) a dymi na cierno. Ked sa motor zohreje, tak sa to na sytic ma dost nepravidelny a pomaly volnobeh (aj ked by to malo byt naopak a volnobeh by mal byt vysoky).

Ked ale sytic vypnem, volnobeh sa ustali (ak motor nie je uplne studeny) a z vyfuku prestane ist cierny dym, ani negrcia benzin.

Problem bude asi v bohatej zmesi na sytic, alebo tak nejako. Otazka znie, ako znizit obohatenie zmesi na sytic nejako komplexne? Co som ten karb tak zbezne pozeral, je nejako pofiderne natryskovany, ale za beznej jazdy funguje dobre. Doteraz mi to nevadilo, pretoze som sytic pouzil max. pri starte a ked som sa hned pohol, tak som ho mohol okamzite vypnut, ale teraz prijde kosa a sytic bude must have.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


15.9.08, 10:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Černé kapky z výfuku nebudou benzín, ale voda která zkondenzovala v tlumiči a obarvila se od sazí. :wink:

Sytič na teplém motoru způsobí ulití svíček, proto ta nepravidelnost běhu. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.9.08, 11:57
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Po zahřátí motoru se motor začne dusit přechlastáním ne? Alespoň já to tak kdysy měl na 105. Při studeném motoru a zapnutém sytiči otáčky asi 2000/min a po zahřátí se začne motor dusit. Je potřeba sytiči ubrat nebo úplně vypnout.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.9.08, 15:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No čo ti poradiť...skontrolovať osadenie sýtiča...možno je tam väčšia tryska ako má byť a možno chýba to tlmítko pod trubičkou, ktorou sa nasáva palivo z plavákovej komory (resp. zásobníka sýtiča, ktorý je vedľa plavákovej komory)...a možno je vysoká hladina v karbeci...

A tie kvapky - to budú ozaj kvapky skondenzovanej vody, to je normálne...a lietajú preto, lebo motor nemá úplne pravidelný chod a na sýtič má vyššie otáčky...skús vypnúť sýtič a trocha popridávať - uvidíš, ako bude výfuk striekať...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


15.9.08, 15:15
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
jeste me napada, ze by jsi mel bohatou smes uz tak, a kdyz zapnes sytic tak tu smes vlastne jeste obohatis,coz uz motor nedava a chova se divne....

jak jede zahraty motor bez sytice? nekouri cerne?
pripadne zkus zkontrolovat zakladni nastaveni smesi na teplem motoru...jestli neni moc bohata.
pak bych totiz chapal, ze jeste kdyz k tomu das zastudena sytic, tak to prechlastavas.

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


16.9.08, 02:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
LiMaK píše:
jeste me napada, ze by jsi mel bohatou smes uz tak, a kdyz zapnes sytic tak tu smes vlastne jeste obohatis,coz uz motor nedava a chova se divne....

jak jede zahraty motor bez sytice? nekouri cerne?
pripadne zkus zkontrolovat zakladni nastaveni smesi na teplem motoru...jestli neni moc bohata.
pak bych totiz chapal, ze jeste kdyz k tomu das zastudena sytic, tak to prechlastavas.


nie, akonahle vypnem sytic, ci pri studenom, alebo teplom motore, pokial pri tom nezdochne, tak vobec nedymi.
ten kondenzat cisto teoreticky moze byt voda, ale preco ju tak intenzivne vystreluje len pri sytici? ono to za studena ma volnobeh na sytic relativne stabilny, akurat to kuri jak nejaky turbodecht pri famoznom zatahu vodspodu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


19.9.08, 08:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
když je směs moc bohatá, sníží se volnoběh a motor začne jít nepravidelně. Při chudé směsi zase motor "vyběhne" do vyšších otáček. Flusání vody na sytič má na triku studenej motor, to co by se normálně odpařilo a opustilo výfuk jako pára ho opouští ve skupenství kapalném :D ...podle mě to moc řešíš... :lol:
jinak černý výfuk máš bohatou směs, ale to na sytič přece chceš ne? Výfuk bílý-voda, modrý-olej, černý-bohatá směs...škodovky obecně studený na sytič pěkně hulej...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


19.9.08, 09:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz