|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Motor Favo v Š742 - skúsenosti
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Mám nový TP = motor tam nie je evidovaný
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.10.06, 14:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Mike.M
Příspěvky: 188 Bydliště: Třinec
|
Re: Motor Favo v Š742 - skúsenosti
- Orginal
- orginal
- 9-10l
- Motor pruzny jiz od 1000ot, vytacim nekdy do 5500-6000ot porovnane s kamaradovym 50kW je muj sviznejsi
- na poslednim stelovani rikal ze to nejde ze predstih lita +-10° vse orginal.
POcity neni problem to vytahnout az na 150-160km/h 140 pri plnem nalozeni. Kola mam 185/70R13 takze sirsi a vetsi, timpadem bych mel jezdit rychleji, ale s mensi dynamikou. Jinak motor je orginal z vyroby 135L 43kW zadne upravy. Ale ted chcu jit na stelovani a snizit dynamiku a hlavne spotrebu. Ono to cloveka nebavi jak vi ze kdyz na 3 na to slapne ze je rychlejsi nez felicia anebo jine 50kW a vice kary a nemuze je predjet (pravidla)
_________________ Skoda favorit 91 karburator
|
30.10.06, 15:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Motor Favo v Š742 - skúsenosti
Mike.M píše: - Orginal - orginal - 9-10l - Motor pruzny jiz od 1000ot, vytacim nekdy do 5500-6000ot porovnane s kamaradovym 50kW je muj sviznejsi - na poslednim stelovani rikal ze to nejde ze predstih lita +-10° vse orginal.
POcity neni problem to vytahnout az na 150-160km/h 140 pri plnem nalozeni. Kola mam 185/70R13 takze sirsi a vetsi, timpadem bych mel jezdit rychleji, ale s mensi dynamikou. Jinak motor je orginal z vyroby 135L 43kW zadne upravy. Ale ted chcu jit na stelovani a snizit dynamiku a hlavne spotrebu. Ono to cloveka nebavi jak vi ze kdyz na 3 na to slapne ze je rychlejsi nez felicia anebo jine 50kW a vice kary a nemuze je predjet (pravidla)
Teraz som celkom nepochopil: to máš Favo, či motor Favo v Š742? Ak v Š742, akú máš prevodovku a nápravu?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.10.06, 17:36 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
prevodovky 5q. tah jde znat i na 5 a s mirne nalozenym vozikem (nebo do mirneho kopce ve 4 lidech netreba podrazovat). motor prej byla strikacka, delany na karbec ( favo). spotrebu jsem nemeril ale je celkem slusna asi kolem 7/100
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
31.10.06, 22:48 |
|
|
Mike.M
Příspěvky: 188 Bydliště: Třinec
|
Re: Motor Favo v Š742 - skúsenosti
ferrari píše: Mike.M píše: - Orginal - orginal - 9-10l - Motor pruzny jiz od 1000ot, vytacim nekdy do 5500-6000ot porovnane s kamaradovym 50kW je muj sviznejsi - na poslednim stelovani rikal ze to nejde ze predstih lita +-10° vse orginal.
POcity neni problem to vytahnout az na 150-160km/h 140 pri plnem nalozeni. Kola mam 185/70R13 takze sirsi a vetsi, timpadem bych mel jezdit rychleji, ale s mensi dynamikou. Jinak motor je orginal z vyroby 135L 43kW zadne upravy. Ale ted chcu jit na stelovani a snizit dynamiku a hlavne spotrebu. Ono to cloveka nebavi jak vi ze kdyz na 3 na to slapne ze je rychlejsi nez felicia anebo jine 50kW a vice kary a nemuze je predjet (pravidla) Teraz som celkom nepochopil: to máš Favo, či motor Favo v Š742? Ak v Š742, akú máš prevodovku a nápravu?
Mam Favorita rok vyroby 91. karburator. standatr, ktery se vyrabel. Barva Apollo fialova.
_________________ Skoda favorit 91 karburator
|
4.11.06, 08:44 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|