|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ručný "sytič" Favo
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 13:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ja som to mal na fave a uplne v pohode.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
19.10.08, 17:46 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
septim píše: Ja som to mal na fave a uplne v pohode.
ja to nemam na fave a uplne v pohode
celkovo nechapem naco to tam ludia cpu, jedine ak im neide sytic a to je potom hlupost, nie vychytavka
mne sa vypne sytic kym vycuvam z garaze...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
19.10.08, 17:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja myslím že najlepšie je mať automat v poriadku, síce tým ručným " vypneš" sytič skôr, ale studený motor nechce dobre ísť, potom ho treba viac vytáčať, to nesvedčí studenému motoru, a v podstate chudobná zmes motoru tiež moc neprospieva...
je to ešte zažité s čias šetrenia...
už staré stovky mali automat sytič.... (mimochodom nemá niekto )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 18:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
michalkatka píše: ja myslím že najlepšie je mať automat v poriadku, síce tým ručným " vypneš" sytič skôr, ale studený motor nechce dobre ísť, potom ho treba viac vytáčať, to nesvedčí studenému motoru, a v podstate chudobná zmes motoru tiež moc neprospieva... je to ešte zažité s čias šetrenia... už staré stovky mali automat sytič.... (mimochodom nemá niekto )
Jen ty první série. Pak dali manuál
P.S: Jednu z prvních stovek (1970) si otec tehdy koupil novou v mototechně, automatický sytič jí tvrdě uchlastal ještě než z mototechny dojel domů
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.10.08, 18:21 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
stovky automaticky sytic v podstate nemali. mala ho iba prva seria, potom od toho upustili pre relativne velku poruchovost. automaticky sytic pocas celej vyroby mali 1000ky
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.10.08, 18:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Jen ty první série. Pak dali manuál P.S: Jednu z prvních stovek (1970) si otec tehdy koupil novou v mototechně, automatický sytič jí tvrdě uchlastal ještě než z mototechny dojel domů
no jo, tiež je to citlivé na nastavenie ako Lekr, ale zasa Lekr je prívera a všetky staršie čo poznám sú prídavný karb (ten je ešte citlivejší)... myslím že warťas mal tiež príveru... (možno sa mýlim)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 18:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Automatické sytiče 1000/100 měly tu nevýhodu že nebyly vyhřívané vodou, ale vzduchem od výfukového potrubí , LEKR to má inteligentně vodou..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.10.08, 18:30 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
michalkatka píše: Šemik píše: Jen ty první série. Pak dali manuál P.S: Jednu z prvních stovek (1970) si otec tehdy koupil novou v mototechně, automatický sytič jí tvrdě uchlastal ještě než z mototechny dojel domů no jo, tiež je to citlivé na nastavenie ako Lekr, ale zasa Lekr je prívera a všetky staršie čo poznám sú prídavný karb (ten je ešte citlivejší)... myslím že warťas mal tiež príveru... (možno sa mýlim)
no, kazde z rieseni ma svoje vyhody aj nevyhody. mam pocit, ze na automatiku v pridavnom kanali je treba vacsie ovladacie sily pre to supatko, nez na priveru, ale privera zasa robi trvalu aerodynamicku prekazku v sani. Takisto je vyhodou to, ze kanalovy sytic sa samocinne vyradi z prevadzky pri stupnuti otacok, kdezto ked privera ostane zavreta a poriadne tomu prikotlis, tak sa to snad aj uchlasce Chcelo by to nejake riesenie spajajuce vyhody oboch do jedneho.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.10.08, 18:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Automatické sytiče 1000/100 měly tu nevýhodu že nebyly vyhřívané vodou, ale vzduchem od výfukového potrubí , LEKR to má inteligentně vodou..
a nemá niekto kto by sa ho chcel/mohol zbaviť, rád by som to preskúmal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 18:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventYl píše: no, kazde z rieseni ma svoje vyhody aj nevyhody. mam pocit, ze na automatiku v pridavnom kanali je treba vacsie ovladacie sily pre to supatko, nez na priveru, ale privera zasa robi trvalu aerodynamicku prekazku v sani. Takisto je vyhodou to, ze kanalovy sytic sa samocinne vyradi z prevadzky pri stupnuti otacok, kdezto ked privera ostane zavreta a poriadne tomu prikotlis, tak sa to snad aj uchlasce Chcelo by to nejake riesenie spajajuce vyhody oboch do jedneho.
prívera je robená tak že sa prúdením vzduchu (vyžšími otáčkami) otvára, na to je na tom mechanizme toľko struniek
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.08, 18:34 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
michalkatka píše: Šemik píše: Automatické sytiče 1000/100 měly tu nevýhodu že nebyly vyhřívané vodou, ale vzduchem od výfukového potrubí , LEKR to má inteligentně vodou.. a nemá niekto kto by sa ho chcel/mohol zbaviť, rád by som to preskúmal...
Ja by som si to na Rapida aj dal, ak bolo syticove teleso na BSTcku zhodne so SEDRom, na co je vcelku dobra sanca, ze bolo a ze by sa to tam dalo namontovat. Hacknut hadice na vyhrievanie potrubia a prirobit na ne odbocku ku karbu by nebol az taky problem. Dokonca to tusim aj niekto na virte ma spravene (len mal nejaky komunikacny brain damage, tak mi nebol schopny povedat, ci ma LEKR, alebo SEDR).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.10.08, 18:34 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
lekr ma sytic dobre vyresen na rozdil od rady jednokomorovych 100/110 a i sedru a edsru...je to jen soupatko ktere prida benzin..nic vic....lekr ..nebo treba zigul..ten polski fiat...naslo by se vice kraburatoru maji klapku ktera v podstade zvysi podtlak v difuzoru a tim je strhavano vic paliva z hlavniho sytemu...vysledek je plynuly prechod...zadne cukani u studeneho motoru
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.10.08, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|