Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 FUCK BMM>zpět ke karbci 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kdybych to přestrojil na karbec, nemůžu použít BRCčko co? :roll:
musel bych tam dát LOVATO?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.10.08, 22:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
kdybych to přestrojil na karbec, nemůžu použít BRCčko co? :roll:
musel bych tam dát LOVATO?


to je jedno, na karbec je vhodný podtlakový reduktor, ale videl som už aj elektricky spínaný....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.10.08, 11:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
kdybych to přestrojil na karbec, nemůžu použít BRCčko co? :roll:
musel bych tam dát LOVATO?


to je jedno, na karbec je vhodný podtlakový reduktor, ale videl som už aj elektricky spínaný....

takže když vyměnim přírubu co je v tom vstřikování a dám to na karb, tak tam můžu nechat BRC co mám teď na bmm??

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.10.08, 21:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
takže když vyměnim přírubu co je v tom vstřikování a dám to na karb, tak tam můžu nechat BRC co mám teď na bmm??


vôbec nezáleží na značke, ale na type...

na karbec sa používajú tzv podtlakové (vákuové) reduktory, ktoré sa vlastne uvedú do činnosti podtlakom zo sania, tie musia mať vždy hadičku zo sania do reduktoru.

na vstrekovania sa používajú elektricky spínané reduktory, kde sú na tele reduktora vlastne dva elektromagnety, jeden je "sytič" a druhý je spínač, ten nahrádza ten podtlakový obvod.

podtlakový je na karbec vhodnejší nakoľko je citlivejší pri nízkych dodávkach LPG čo je potrebné hlavne pre voľnobeh, ale aj pre celé spektrum zátaže, ten druhý typ taký citlivý byť nemusí nakoľko tam voľnobeh aj celú reguláciú zabezpečuje RJ s lambdou...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.10.08, 07:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
Ondras83 píše:
takže když vyměnim přírubu co je v tom vstřikování a dám to na karb, tak tam můžu nechat BRC co mám teď na bmm??


vôbec nezáleží na značke, ale na type...

na karbec sa používajú tzv podtlakové (vákuové) reduktory, ktoré sa vlastne uvedú do činnosti podtlakom zo sania, tie musia mať vždy hadičku zo sania do reduktoru.

na vstrekovania sa používajú elektricky spínané reduktory, kde sú na tele reduktora vlastne dva elektromagnety, jeden je "sytič" a druhý je spínač, ten nahrádza ten podtlakový obvod.

podtlakový je na karbec vhodnejší nakoľko je citlivejší pri nízkych dodávkach LPG čo je potrebné hlavne pre voľnobeh, ale aj pre celé spektrum zátaže, ten druhý typ taký citlivý byť nemusí nakoľko tam voľnobeh aj celú reguláciú zabezpečuje RJ s lambdou...

takže je to vlastně nepoužitelný to co mám teď na favo karb :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.10.08, 14:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
takže je to vlastně nepoužitelný to co mám teď na favo karb :roll:


ťažko povedať, myslím že by to išlo, už som písal že som videl na karbe aj reduktor pre vstrekovanie, a bežne vídam aj napr. na BMM-ku reduktor bez regulácie, nemá lambdacomputer a namiesto toho elektrického škrtiča májú obyč...

ale ak by si dal aj karb, ja by som lambdu zachoval, len si myslím že pre LPG by to bolo pohoršenie, tam je výhodnejšie mať 1klapku väčšiu, odpadá rozprašovanie benzínu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.10.08, 14:29
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz