To bolo asi pred 4mi rokmi uff, neviem ale malo. S favom som sa nedostal na benzin nizsie ako 7,3 - 6,8L benalu, LPG bolo za 2 roky priemer 7,2 a V max 160, takze mechanicku v super stave a lahka noha na plyne. Robil som aj take experimenty az do extremu, ze odpojil som 2. komoru(plastovy klb z podtlakovej membrany), odpojil som obohacovac 1. stupna+ vypinanie volnobeznej trysky + mechanicky obmedzovac automat sytica a kleslo v zome z 10L na cca 8 - 8,5 (vela mesto) a leto tesne pod 7. Pri volnobeznej tryske v optimum pripade rataj MAX 0,5L pretoze favo ma uplne iny volnobezny system, ma prechodove rezimy a tam ked pridas plyn, sa odpaja volnobeh sam. Len pri brzdeni sa vysava palivo zbytocne. Teda pri plynulej jazde nesetris teoreticky nic ak ani raz neuberies plyn. Ale nechcem sa tu o tom prilis rozpisovat, lebo karburator, to je taka alchymia na dlhe state...