Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Automaticky sytič u Favorita 
Autor Zpráva

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
FerdikF píše:
ale nevíte někdo proč se mi ten sytič nezapíná hned při startu, už jsem zkoušel fšechno možný, prošlápnout plyn, neprošlapovat, s plynem, bez.........co mám zkusit poštelovat


můžeš mít unavenej (nebo rozštelovanej) bimetal - sundej dekl od vzduchovýho filtru a když stojíš proti autu tak na levé straně karbecu máš takovej hliníkovej bazmek do kterýho vedou dvě silnější hadice (s chladící kapalinou) - tak na tom bazmeku máš tři šroubky kolem dokola, ty povolíš a celej ten krám pootočíš směrem k tobě (po směru hodinovejch ručiček). když to nepomůže (nebo už to bude v nejkrajnější poloze) tak ty tři šroubky odšroubuješ úplně, a z venku na tem bazmeku je šroubeček - ten povolíš a s celým tím bimetalem uvnitř ti půjde otáčet - takže ho otočíš o kousek po směru hod. ruč. a zkusíš to, mělo by to zapínat dřív.. jenom když to budeš skládat spátky tak nezapomeň ten bimetal nasadit na ovládací tyčinku co je uvnitř toho tělesa jinak by to zákonitě nefungovalo :)


7.11.06, 12:32
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Belial píše:
FerdikF píše:
ale nevíte někdo proč se mi ten sytič nezapíná hned při startu, už jsem zkoušel fšechno možný, prošlápnout plyn, neprošlapovat, s plynem, bez.........co mám zkusit poštelovat


můžeš mít unavenej (nebo rozštelovanej) bimetal - sundej dekl od vzduchovýho filtru a když stojíš proti autu tak na levé straně karbecu máš takovej hliníkovej bazmek do kterýho vedou dvě silnější hadice (s chladící kapalinou) - tak na tom bazmeku máš tři šroubky kolem dokola, ty povolíš a celej ten krám pootočíš směrem k tobě (po směru hodinovejch ručiček). když to nepomůže (nebo už to bude v nejkrajnější poloze) tak ty tři šroubky odšroubuješ úplně, a z venku na tem bazmeku je šroubeček - ten povolíš a s celým tím bimetalem uvnitř ti půjde otáčet - takže ho otočíš o kousek po směru hod. ruč. a zkusíš to, mělo by to zapínat dřív.. jenom když to budeš skládat spátky tak nezapomeň ten bimetal nasadit na ovládací tyčinku co je uvnitř toho tělesa jinak by to zákonitě nefungovalo :)


Přesně tohle jsem potřeboval........díky. Jak bude čas, tak to vyzkouším.


7.11.06, 12:37
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
FerdikF píše:
Přesně tohle jsem potřeboval........díky. Jak bude čas, tak to vyzkouším.


dyť já su vlastně hodnej kluk =)

taky se s tím onanuju už nevím jak dlouho, mě tam zlobí to že mě motor hrozně dlouho drží zvýšený otáčky (1400+-) i když už je zahřátej skoro na provozní teplotu - zkoušel sem to v půlce prázdnýho políčka na teploměru vycvaknout ten sytič ručně až na poslední polohu a volnoběžný otáčky to drželo uplně krásně.. akorát když šteluju bimetal aby vypínal při požadované teplotě tak zas nezapíná když je zima... takže nevim no.. ještě chcu zkusit poladit ten černé bazmek na podtlak, jak z něho leze taková tyčinka plastová, je na něm kolečko na otáčení tak su zvědavej co zas dneska pokazim :)


7.11.06, 12:45
Profil ICQ

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
hm tak ten černej plastovej bazmek se štelovacím kolečkem - zkoušel sem ho uplně vyšroubovat a uplně zašrorubovat, nepoznal sem změnu.. tak jediný co mě teď napadá je zkusit poštelovat šroubek dorazu stupňpvité vačky :?


10.11.06, 10:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Tak jsem pootočil sytičem a nic, pořád to samé, při startu prostě nenaskočí. Jen bych řekl, že když už se potom sytič zapne, tak mu trvá dýl, než se vypne. Přitom když šlápnu na plyn u studenýho motoru, tak se klapka uzavře.


11.11.06, 13:40
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
FerdikF píše:
Tak jsem pootočil sytičem a nic, pořád to samé, při startu prostě nenaskočí. Jen bych řekl, že když už se potom sytič zapne, tak mu trvá dýl, než se vypne. Přitom když šlápnu na plyn u studenýho motoru, tak se klapka uzavře.


když se klapka uzavře tak kde je problém? prošlápneš plyn u studenýho motoru, bez plynu(!!!) nastartuješ a sytič běži...
nebo sem nějak nepochopil co si tim myslel :?:


12.11.06, 10:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Belial píše:
FerdikF píše:
Tak jsem pootočil sytičem a nic, pořád to samé, při startu prostě nenaskočí. Jen bych řekl, že když už se potom sytič zapne, tak mu trvá dýl, než se vypne. Přitom když šlápnu na plyn u studenýho motoru, tak se klapka uzavře.


když se klapka uzavře tak kde je problém? prošlápneš plyn u studenýho motoru, bez plynu(!!!) nastartuješ a sytič běži...
nebo sem nějak nepochopil co si tim myslel :?:


já se tam koukám upsal, ale vypadá to, že se to rozchodilo.....nastříkal jsem WD na ten mechanismus co hejbe klapkou a dneska fungoval v pohodě. Uvidím zítra ráno


12.11.06, 19:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz