|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Snížení hlavy Favorit
Zdárek.Mám fávo s upraveným motorem na obsah 1,4 + další úpravy.Chci se zeptat kolik se nechává tak snižovat hlava.Mám jí sníženou ale né moc protože to má teď lehce přes 100 koní a chci ještě přidat.Kolik si necháváte snížit hlavu???
ps:mám ještě problém že mi přibližně po 8000km praskají písty mezi pístními kroužkami.Nevíte proč???díky
|
9.11.06, 21:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš
|
9.11.06, 21:22 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jo to já mám 1,3 s kompresí 12:1,bez dalších úprav a odcházej mě těsnění , stále řeším, doufám,že tentokráte už naposled
hlava je +- 2mm dole, s upravenými spalováky
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.11.06, 21:38 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
slovacek.milos píše: čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš
Nechal jsem si převrtat původní vložky na 1,4.motor za studena nehoním.Jen málo kdy mu teda občas dám ale jen krátce.řekněme jednou za měsíc..Jinak je mi záhadou proč mi ty písty praskají.a potřebuju vědět o kolik můžu stáhnou hlavu.teď je zhruba o 0,5 - 0,7 mm.
|
11.11.06, 08:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na 120 je značka tak proč by nebyla u favorita
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.11.06, 17:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
roman heller píše: slovacek.milos píše: čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš Nechal jsem si převrtat původní vložky na 1,4.motor za studena nehoním.Jen málo kdy mu teda občas dám ale jen krátce.řekněme jednou za měsíc..Jinak je mi záhadou proč mi ty písty praskají.a potřebuju vědět o kolik můžu stáhnou hlavu.teď je zhruba o 0,5 - 0,7 mm.
To stiahnutie hlavy sa dá vyrátať...predpokladám, že máš piesta s rovným dnom...aké máš presne vŕtanie...? A piesty máš odkiaľ (či sa dajú kúpiť na1,4 origo?)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.11.06, 20:26 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
ferrari píše: roman heller píše: slovacek.milos píše: čím si dosáhl té kubatůry? l.4, vrtání, druhé písty, úpravu někdo vymyslel, převzals technologii, honíš to za studena? na svůj námět jsi dal velmi málo údajů čau miloš Nechal jsem si převrtat původní vložky na 1,4.motor za studena nehoním.Jen málo kdy mu teda občas dám ale jen krátce.řekněme jednou za měsíc..Jinak je mi záhadou proč mi ty písty praskají.a potřebuju vědět o kolik můžu stáhnou hlavu.teď je zhruba o 0,5 - 0,7 mm. To stiahnutie hlavy sa dá vyrátať...predpokladám, že máš piesta s rovným dnom...aké máš presne vŕtanie...? A piesty máš odkiaľ (či sa dajú kúpiť na1,4 origo?)
Písty mám s rovným dnem.vrtání mám 77mm.Písty mám od jednoho člověka co stavý závoďáky a koupil sem je jako sadu.(jenom písty,vložky sem si nechal dělat jinde).
|
12.11.06, 20:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
1. Zdvih. objem máš 1340 ccm = 1,4 je imaginárna
2. Kompresný pomer máš tak cca 10,7:1 (rátam som s hlavou zníženou o 0,6 mm)
3. Ja osobne by som viac hlavu neznižoval
Toto ti bohužiaľ nedá odpoveď na to, prečo ti praskajú piesty...ledažeby boli piesty robené v Poľsku na kolene, potom by som sa nedivil...preto som sa pýtyl na tie piesty.
A to mi ešte vysvetli, ako si dosiahol tých 100 k a ako si ten výkon zmeral, že si si tým taký istý?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.11.06, 21:12 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
ferrari píše: 1. Zdvih. objem máš 1340 ccm = 1,4 je imaginárna 2. Kompresný pomer máš tak cca 10,7:1 (rátam som s hlavou zníženou o 0,6 mm) 3. Ja osobne by som viac hlavu neznižoval
Toto ti bohužiaľ nedá odpoveď na to, prečo ti praskajú piesty...ledažeby boli piesty robené v Poľsku na kolene, potom by som sa nedivil...preto som sa pýtyl na tie piesty.
A to mi ešte vysvetli, ako si dosiahol tých 100 k a ako si ten výkon zmeral, že si si tým taký istý?
Měl sem to na brzdě,ale mám tam ještě vačku,co šlo to je odlehčený upravený rozdělovač,dva dvojtý karburátory solex,zvětšený sací + výfukový kanály a laděný výfukový svody.Bylo to na brzdě a kámoš co jezdí rally tak má fávo obsah 1,4 a měl to taky na brzdě a naměřily mu 135koní........
|
14.11.06, 16:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|