|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii
Autor |
Zpráva |
spafel
Příspěvky: 9
|
Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii
Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu
Dik SPA
Naposledy upravil spafel dne 18.10.06, 19:13, celkově upraveno 1
|
18.10.06, 18:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Re: Zhasol motor a nejde nastartovat na facku
spafel píše: Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu Dik SPA
Jak víš, že cívka je v pořádku, když neháže jiskru?
Jeď popořadě:
Kabel č. 15 na cívku (přítomnost napětí při zaplým klíčku)
pokud jo, dej zi žárovku mezi kabel č. 15 a č. 1 na cívce, při protáčení motorem musí žárovka blikat, pokud nebliká, závada je v přerušovaču, pokud bliká, podrž tlustej kabel od cívky proti kostře a protoč, pokud jiskra nende, tak je cívka nebo kabel v hajzlu, pokud de, tak sundej kabel od libovolné svíčky, podrž proti kostře, pokud jiskra nende, tak chyba v prozdělovaču (palec, víčko), pokud de, tak je závada jinde a ne v el. Napiš, jestli to pomohlo.
|
18.10.06, 18:50 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To co napsal Drak by platilo pro auta do 130. Favorit už má elektronický zapalování. Nenapadá mě jak elektronický spínač prověřit, jedině si sehnat určitě funkční a zkusit vyměnit. Prvně zkontroluj jestli není někde poškozený kabel od cívky v rozdělovači a jestli je napětí na tom elektr. spínači. Když bude všechno dobrý, tak zkus vyměnit to elektroniku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
18.10.06, 19:04 |
|
|
spafel
Příspěvky: 9
|
no kontrola
Isiel som podla dielenskej prirucky skoda felicia a tam su hodnity na kontrolu cievky podla multimetra a tie su presne rovnake ake pozaduje servis, neskusal som este to presvietenie lebo musim nabit bateriu, odtiahli ma cez noc a svetla ju vycerpali dostatocne, zajtra sa na to pozriem
zatial dik
|
18.10.06, 19:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš
|
18.10.06, 21:37 |
|
|
spafel
Příspěvky: 9
|
BOSCH 1996
slovacek.milos píše: a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš
BOSCH 1996
|
19.10.06, 08:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
je toho moc proč ti to nejede, pojistka, čerpadlo, palec v rozdělovači, kabely VN,snímač otáček, nízké napětí, řídící jednotka, čidlo teploty, pokud nemáš přístup k VAG, tak bych vytáhl svíčky nasadil VN kabely a ukostřil svíčky, vytáhl klapku, to je jako karburátor pod filtrem na čtyřech šroubkách, pak bych zapl klíček a slyšel čerpadlo a zkusil startovat, tvůj pomocník uvidí zda jde jiskra a ze střikovače jde benzín, pokud nejde benzín ani jiskra je asi vadný snímač otáček na převodovce, i řídící jednotka může totálně zblbnout, zkus, pod si neporadíš. tak jedině napíchnout na počítač s programem VAG, mnoho štěstí a napiš miloš
|
19.10.06, 20:54 |
|
|
spafel
Příspěvky: 9
|
uz to ide
NO teda odisiel vysoko napatovy clen ale zatial to ide na novej cievka, vraj to nepredavaju samostatne, za 3 mesiace uz druha
|
20.10.06, 19:01 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
No, ono tam ze začátku nebylo, že se jedná o fel, někdo to tam doplnil.
|
21.10.06, 20:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokut tu cívku kupuješ c číny, tak ti odejde zas, pokud nemáš prachy kup si na vrakecu, nebo kde bydlíš dá se to poslat na dobírku miloš
|
21.10.06, 20:34 |
|
|
spafel
Příspěvky: 9
|
cievka
predtym bola VW cievka, ked zhorela(mala 240000km) dal som nejaku inu GERMANY padelek a teraz som dal zase VW cievku z GOLFA a hadam bude slapat ako hodinky aspon do predaja auta,
Dik za pomoc
|
22.10.06, 19:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dost prasečina dávat cívku z golfa do feldy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.10.06, 19:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ty cívky máš stejné až u MPi máš vyšší napětí, pokud pasují piny a máš to kupovat? ze začátku znám cenu 2900 kč miloš
|
22.10.06, 20:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Pokud se nepletu, MPi ma 2 civky. Mono-motronic nemá klasickou cívku, ale VF trafo....
|
18.11.06, 15:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Mpi má zapalovací lištu miloš
|
18.11.06, 17:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|