Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek Zhasol motor a nejde nastartovat na felicii
Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu
Dik SPA


Naposledy upravil spafel dne 18.10.06, 19:13, celkově upraveno 1



18.10.06, 18:40
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Zhasol motor a nejde nastartovat na facku
spafel píše:
Nehadze iskru a cievka je v poriadku, neviem skontrolovat vysokonapätovy clen, prosim o radu
Dik SPA

Jak víš, že cívka je v pořádku, když neháže jiskru?
Jeď popořadě:
Kabel č. 15 na cívku (přítomnost napětí při zaplým klíčku)
pokud jo, dej zi žárovku mezi kabel č. 15 a č. 1 na cívce, při protáčení motorem musí žárovka blikat, pokud nebliká, závada je v přerušovaču, pokud bliká, podrž tlustej kabel od cívky proti kostře a protoč, pokud jiskra nende, tak je cívka nebo kabel v hajzlu, pokud de, tak sundej kabel od libovolné svíčky, podrž proti kostře, pokud jiskra nende, tak chyba v prozdělovaču (palec, víčko), pokud de, tak je závada jinde a ne v el. Napiš, jestli to pomohlo.


18.10.06, 18:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
To co napsal Drak by platilo pro auta do 130. Favorit už má elektronický zapalování. Nenapadá mě jak elektronický spínač prověřit, jedině si sehnat určitě funkční a zkusit vyměnit. Prvně zkontroluj jestli není někde poškozený kabel od cívky v rozdělovači a jestli je napětí na tom elektr. spínači. Když bude všechno dobrý, tak zkus vyměnit to elektroniku.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


18.10.06, 19:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek no kontrola
Isiel som podla dielenskej prirucky skoda felicia a tam su hodnity na kontrolu cievky podla multimetra a tie su presne rovnake ake pozaduje servis, neskusal som este to presvietenie lebo musim nabit bateriu, odtiahli ma cez noc a svetla ju vycerpali dostatocne, zajtra sa na to pozriem
zatial dik


18.10.06, 19:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš


18.10.06, 21:37
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek BOSCH 1996
slovacek.milos píše:
a co máš za feldu jednobod BOSCH nebo MPi, měl jsem zrovna jednu feldu, která točila, šlo čerpadlo, ale na jiskru a vstřik paliva nevyšlo napětí, nový aku a jelo to dál a draku co to tam píšeš o přerušovači, felicie je motronik a pokyn na cívku dá řídící jednotka miloš


BOSCH 1996


19.10.06, 08:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
je toho moc proč ti to nejede, pojistka, čerpadlo, palec v rozdělovači, kabely VN,snímač otáček, nízké napětí, řídící jednotka, čidlo teploty, pokud nemáš přístup k VAG, tak bych vytáhl svíčky nasadil VN kabely a ukostřil svíčky, vytáhl klapku, to je jako karburátor pod filtrem na čtyřech šroubkách, pak bych zapl klíček a slyšel čerpadlo a zkusil startovat, tvůj pomocník uvidí zda jde jiskra a ze střikovače jde benzín, pokud nejde benzín ani jiskra je asi vadný snímač otáček na převodovce, i řídící jednotka může totálně zblbnout, zkus, pod si neporadíš. tak jedině napíchnout na počítač s programem VAG, mnoho štěstí a napiš miloš


19.10.06, 20:54
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek uz to ide
NO teda odisiel vysoko napatovy clen ale zatial to ide na novej cievka, vraj to nepredavaju samostatne, za 3 mesiace uz druha


20.10.06, 19:01
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
No, ono tam ze začátku nebylo, že se jedná o fel, někdo to tam doplnil.


21.10.06, 20:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokut tu cívku kupuješ c číny, tak ti odejde zas, pokud nemáš prachy kup si na vrakecu, nebo kde bydlíš dá se to poslat na dobírku miloš


21.10.06, 20:34
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek cievka
predtym bola VW cievka, ked zhorela(mala 240000km) dal som nejaku inu GERMANY padelek a teraz som dal zase VW cievku z GOLFA a hadam bude slapat ako hodinky aspon do predaja auta,
Dik za pomoc


22.10.06, 19:44
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
dost prasečina dávat cívku z golfa do feldy

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


22.10.06, 19:46
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ty cívky máš stejné až u MPi máš vyšší napětí, pokud pasují piny a máš to kupovat? ze začátku znám cenu 2900 kč miloš


22.10.06, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Pokud se nepletu, MPi ma 2 civky. Mono-motronic nemá klasickou cívku, ale VF trafo....


18.11.06, 15:12
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Mpi má zapalovací lištu miloš


18.11.06, 17:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz