Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 04:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Problémy s mazáním poněkolikáté 
Autor Zpráva
Příspěvek Problémy s mazáním poněkolikáté
Mám motor 120 LS, komplet Go,ostrá vačka, stánutej setrvák, karb. Weber 32adf7, a teď k problému:
po Go jsem měnil baroskopy asi 7krát, a vždycky po určité době začne asi 3 týdny začne svítit na volnoběh, včera jsem zjistil, že pokud všechno co v autě odebírá proud zapnu, tak ta kontrolka začne blikat, a pokud zapnu ventilátor tak začne svítit, vypnu, a přestane. Je možné, že vznikne v autě ůbytek napětí, a baroskop si myslí, že není tlak. Začíná to blikat kolem 750, jak kdy, podle toho jak je motor prohřátý. Olej polosyntetika 15W40, 4000km,baroskop origo nový 3týdny starý.Co si o tom myslíte.
Předem díky za rady.
Jo ještě mě napadlo, jestli to nemůže být olejem, po Go je tam pořád, chystám se na výměnu tak po 5000, ale asi to uspíším.
A ještě mě napadlo jestli nepomůže chladič oleje, mám ho doma, ale chybí mi k němu jedna hadice se šrouby, pokud je někdo má tak beru, a přemýšlel sem tam dát něco jako termostat, který by otevčel při určité teplotě oleje, aby to zřeba v zimě nejelo dlouho studený, co si o tom myslíte.


14.11.06, 06:08
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Problémy s mazáním poněkolikáté
pecár píše:
Mám motor 120 LS, komplet Go,ostrá vačka, stánutej setrvák, karb. Weber 32adf7, a teď k problému:
po Go jsem měnil baroskopy asi 7krát, a vždycky po určité době začne asi 3 týdny začne svítit na volnoběh, včera jsem zjistil, že pokud všechno co v autě odebírá proud zapnu, tak ta kontrolka začne blikat, a pokud zapnu ventilátor tak začne svítit, vypnu, a přestane. Je možné, že vznikne v autě ůbytek napětí, a baroskop si myslí, že není tlak. Začíná to blikat kolem 750, jak kdy, podle toho jak je motor prohřátý. Olej polosyntetika 15W40, 4000km,baroskop origo nový 3týdny starý.Co si o tom myslíte.
Předem díky za rady.
Jo ještě mě napadlo, jestli to nemůže být olejem, po Go je tam pořád, chystám se na výměnu tak po 5000, ale asi to uspíším.
A ještě mě napadlo jestli nepomůže chladič oleje, mám ho doma, ale chybí mi k němu jedna hadice se šrouby, pokud je někdo má tak beru, a přemýšlel sem tam dát něco jako termostat, který by otevčel při určité teplotě oleje, aby to zřeba v zimě nejelo dlouho studený, co si o tom myslíte.

Zjistis to jedine tak, ze misto baroskopu pripojis skutesny meric tlaku oleje a porovnas s normalnima hodnotama. Je mozny ze je olej moc ridkej a je taky mozny, ze ti tlak oleje nekde utika.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.11.06, 07:24
Profil ICQ YIM
Příspěvek Re: Problémy s mazáním poněkolikáté
kde a za kolik se dá měřič tlaku pořídit, a jaký by měl mít rozsah, dík


14.11.06, 08:28

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


14.11.06, 09:28
Profil
Příspěvek 
Šemik píše:
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...


jo ten drát zkusim natáhnout novej, ale nevím kde je ten redukční ventil, je to ten v bloku, já si nevzpomínám, že by tam nějakej byl, nebo myslíš ten v sacím koši ten přece zamezuje zpětný výtok oleje přes čerpadlo do vany, při vypnutí motoru.dik


14.11.06, 10:27
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Šemik píše:
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...

Jasne ze to tak funguje, protoze zatizenim altiku se snizi otacky, ventilator ma dost velky odber. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.11.06, 13:29
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...


A neni náhodou ten olejový chladič obtokový?
Pak by tam termostat šel, ne?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.11.06, 18:03
Profil ICQ
Příspěvek 
Bukaj píše:
Šemik píše:
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...


A neni náhodou ten olejový chladič obtokový?
Pak by tam termostat šel, ne?


to se tady myslím už řešilo, záleží na tom kam se ten chladič zapojí. :idea:


15.11.06, 05:52

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
pecár píše:
Šemik píše:
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...


jo ten drát zkusim natáhnout novej, ale nevím kde je ten redukční ventil, je to ten v bloku, já si nevzpomínám, že by tam nějakej byl, nebo myslíš ten v sacím koši ten přece zamezuje zpětný výtok oleje přes čerpadlo do vany, při vypnutí motoru.dik


Num záleží co máš za motor. Nějaký motory maj ten redukční ventil přímo v sacím koši a nějaký (užovky?) ho maj v bloku...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.11.06, 12:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
pecár píše:
Šemik píše:
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce :wink: Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...


jo ten drát zkusim natáhnout novej, ale nevím kde je ten redukční ventil, je to ten v bloku, já si nevzpomínám, že by tam nějakej byl, nebo myslíš ten v sacím koši ten přece zamezuje zpětný výtok oleje přes čerpadlo do vany, při vypnutí motoru.dik


Num záleží co máš za motor. Nějaký motory maj ten redukční ventil přímo v sacím koši a nějaký (užovky?) ho maj v bloku...


Užovky ho snad nemaj - mají obtokový olej. filtr, tak ho nepotřebujou :?:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


19.11.06, 21:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz