|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Problémy s mazáním poněkolikáté
Autor |
Zpráva |
pecár
|
Problémy s mazáním poněkolikáté
Mám motor 120 LS, komplet Go,ostrá vačka, stánutej setrvák, karb. Weber 32adf7, a teď k problému:
po Go jsem měnil baroskopy asi 7krát, a vždycky po určité době začne asi 3 týdny začne svítit na volnoběh, včera jsem zjistil, že pokud všechno co v autě odebírá proud zapnu, tak ta kontrolka začne blikat, a pokud zapnu ventilátor tak začne svítit, vypnu, a přestane. Je možné, že vznikne v autě ůbytek napětí, a baroskop si myslí, že není tlak. Začíná to blikat kolem 750, jak kdy, podle toho jak je motor prohřátý. Olej polosyntetika 15W40, 4000km,baroskop origo nový 3týdny starý.Co si o tom myslíte.
Předem díky za rady.
Jo ještě mě napadlo, jestli to nemůže být olejem, po Go je tam pořád, chystám se na výměnu tak po 5000, ale asi to uspíším.
A ještě mě napadlo jestli nepomůže chladič oleje, mám ho doma, ale chybí mi k němu jedna hadice se šrouby, pokud je někdo má tak beru, a přemýšlel sem tam dát něco jako termostat, který by otevčel při určité teplotě oleje, aby to zřeba v zimě nejelo dlouho studený, co si o tom myslíte.
|
14.11.06, 06:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Problémy s mazáním poněkolikáté
pecár píše: Mám motor 120 LS, komplet Go,ostrá vačka, stánutej setrvák, karb. Weber 32adf7, a teď k problému: po Go jsem měnil baroskopy asi 7krát, a vždycky po určité době začne asi 3 týdny začne svítit na volnoběh, včera jsem zjistil, že pokud všechno co v autě odebírá proud zapnu, tak ta kontrolka začne blikat, a pokud zapnu ventilátor tak začne svítit, vypnu, a přestane. Je možné, že vznikne v autě ůbytek napětí, a baroskop si myslí, že není tlak. Začíná to blikat kolem 750, jak kdy, podle toho jak je motor prohřátý. Olej polosyntetika 15W40, 4000km,baroskop origo nový 3týdny starý.Co si o tom myslíte. Předem díky za rady. Jo ještě mě napadlo, jestli to nemůže být olejem, po Go je tam pořád, chystám se na výměnu tak po 5000, ale asi to uspíším. A ještě mě napadlo jestli nepomůže chladič oleje, mám ho doma, ale chybí mi k němu jedna hadice se šrouby, pokud je někdo má tak beru, a přemýšlel sem tam dát něco jako termostat, který by otevčel při určité teplotě oleje, aby to zřeba v zimě nejelo dlouho studený, co si o tom myslíte.
Zjistis to jedine tak, ze misto baroskopu pripojis skutesny meric tlaku oleje a porovnas s normalnima hodnotama. Je mozny ze je olej moc ridkej a je taky mozny, ze ti tlak oleje nekde utika.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.11.06, 07:24 |
|
|
pecár
|
Re: Problémy s mazáním poněkolikáté
kde a za kolik se dá měřič tlaku pořídit, a jaký by měl mít rozsah, dík
|
14.11.06, 08:28 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat?
A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.11.06, 09:28 |
|
|
pecár
|
Šemik píše: Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat? A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...
jo ten drát zkusim natáhnout novej, ale nevím kde je ten redukční ventil, je to ten v bloku, já si nevzpomínám, že by tam nějakej byl, nebo myslíš ten v sacím koši ten přece zamezuje zpětný výtok oleje přes čerpadlo do vany, při vypnutí motoru.dik
|
14.11.06, 10:27 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Šemik píše: Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat? A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...
Jasne ze to tak funguje, protoze zatizenim altiku se snizi otacky, ventilator ma dost velky odber.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.11.06, 13:29 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat? A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co...
A neni náhodou ten olejový chladič obtokový?
Pak by tam termostat šel, ne?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.11.06, 18:03 |
|
|
pecár
|
Bukaj píše: Šemik píše: Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat? A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co... A neni náhodou ten olejový chladič obtokový? Pak by tam termostat šel, ne?
to se tady myslím už řešilo, záleží na tom kam se ten chladič zapojí.
|
15.11.06, 05:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
pecár píše: Šemik píše: Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat? A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co... jo ten drát zkusim natáhnout novej, ale nevím kde je ten redukční ventil, je to ten v bloku, já si nevzpomínám, že by tam nějakej byl, nebo myslíš ten v sacím koši ten přece zamezuje zpětný výtok oleje přes čerpadlo do vany, při vypnutí motoru.dik
Num záleží co máš za motor. Nějaký motory maj ten redukční ventil přímo v sacím koši a nějaký (užovky?) ho maj v bloku...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.11.06, 12:40 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: pecár píše: Šemik píše: Ten termostat je naprostá kravina - jak by to mazalo kdyby to nemohlo cirkulovat? A jak to myslíš s tim, že když pustíš ventilátor tak se ti kontrolka roužne? To vypadá spíše na nějaký zkrat v elektrice.. Pro jistotu bych natáhl nový drát od baroskopu k přístrojovce, to není taková práce Pokud to není tím, napadá mě ještě redukční ventil mazání. Ta pružina v něm může být po těch letech dost v unavená či co... jo ten drát zkusim natáhnout novej, ale nevím kde je ten redukční ventil, je to ten v bloku, já si nevzpomínám, že by tam nějakej byl, nebo myslíš ten v sacím koši ten přece zamezuje zpětný výtok oleje přes čerpadlo do vany, při vypnutí motoru.dik Num záleží co máš za motor. Nějaký motory maj ten redukční ventil přímo v sacím koši a nějaký (užovky?) ho maj v bloku...
Užovky ho snad nemaj - mají obtokový olej. filtr, tak ho nepotřebujou
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
19.11.06, 21:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|