|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
nedrzia otacky zo syticom
Autor |
Zpráva |
koki
Příspěvky: 3
|
nedrzia otacky zo syticom
Prosim Vas poradte. Mam skodu 105 a ked nastartujem so syticom vyjdem z garaze vobec nedrzia otacky po chvili ako idem zavriet garazove dvere zdochne prosim poradte kde moze byt chyba sviecky som vycistil. potom uz pocas jazdy otacky drzia aj so syticom. dakujem koki
|
26.11.06, 12:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Tak tie sviečky skús vymeniť. Ďalej skús nastaviť bohatosť zmesi. Robí sa to dvoma skrutkami na karburátore. Nech to niekto pls popíše, bo ja osobne som to nerobil. Aký benzín tankuješ? Olej bol kedy naposledy menený aj s olejovým filtrom? Vzduchový filter je v akom stave?
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
26.11.06, 12:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ten karburátor, nastavení směsi:
Nastavuje se to dvěma mosaznými šroubky, malý a větší
Pro karburátor EDSR (užovky, 1.model "M") - Ten velký šroub najdeš na levé straně karburátoru (myšleno při pohledu do motoru od zadního čela). Zašroubuješ ho, aby dosedl na doraz, a pak ho vyšroubuješ o 2 otáčky. ten menší najdeš na druhé straně karbecu, pozor, není vidět, je tam jakoby "utopený" a je k němu velmi špatný přístup. Ten taky zcela zašroubuješ a pak jej povolíš o 2.5 otáčky.
Pro karburátor SEDR (model 85 a novější) tyto dba šroubky jsou umístěny nad sebou a vidíš je při pohledu do motoru na čelní straně karburátoru. Nastavení je stejné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.06, 15:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
2 Elegant: pokiaľ sú problémy so sýtičom, môžeš nastavovať bohatosť a príd. vzduch koľko chceš, nepomôže to
2 Semik: dobre, len keď tie skrutky doľahuješ nadoraz, tak veľmi jemne, aby si neotlačil dosadacie plochy!
Ja si myslím, že pokiaľ sú problémy so sýtičom tak sú možné príčiny:
- niekde sa prisáva falošný vzduch ( a to dosť výrazne) - to by ale nedržal otáčky ani na voľnobeh bez sýtiča
- je zle nastavená hladina v karburátore
- extrémne krivé (prehnuté) víko karbuarátora
- zapchatá tryska sýtiča (málo pravdepodobné, ale možné)
Ono je otázne, ako sa to presne správa: chytí ihneď a hneď vyletí do vysokých otáčok? Alebo chytá dlho a otáčky sú malé? Začalo to robiť znenazdajky, či to robí odjakživa?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
27.11.06, 16:56 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|