Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 03:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 motor netahne do 2700ot/m 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek motor netahne do 2700ot/m
Zdravim Skodovaky
Mam Fabii 1,4 MPI 50kw z najetymi 45 000km. Na to ze je to 8 ventil vubec netahne z nizkych otacek. Zacne vyrazne tahnout az nad 2700ot/m, coz vubec nesouhlasi s charakteristikou motoru ( nejvysi toc. moment 120 Nm, je tusim ve 2500ot/m). V nichzsich otackach s ni neni rec. Vadimi mi predevsim rozjezdy, kdy se nelze prakticky normalne rozjed. Kdyz se snazim kultivovane rozjed, tak se tak tak odlepim z krizovatky a nebo to musim hnat nad 3000ot/m. Jelikos se snazim udrzovat motor mezi 2000-3000 v ustalene jizde, kvuli spotrebe, kde motor (muj motor) nema silu, je s nim jizda doslova nepohdlna a spotreba kolisa mezi 7 - 10 l. Coz je na muj vkus opravdu hodne.
Pred pul rokem jsem to mel napichle na VAGu a nenaslo to nic... Nevim cim to muze byt

Dale: Plynovy pedal ma asi 0,5s prodlevu na seslapnuti, byl to jen problem v prvnich letech vyroby a pak to Skodovaci odstranili. Da se to dodatecne odstranit? Davam rad meziplyny plyny, kdyz chytim sportovni slinu a s tou prodlevou se to neda :)

Uvazoval jsem, ze bych to zkusil precipovat. Mozna by to vyresilo oba problemy jednou ranou...

Diky


26.11.06, 00:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Zeby tie problemy boli vysledok blbeho precipovania?


26.11.06, 07:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Mojím príspevkom ti nijako nepomôžem a asi ťa ani nijako nepoteším.

Podľa mňa je 1.4 MPi najshitovejší motor, aký škoda vyprodukovala a to hlavne vďaka el. škrtiacej klapke. Veľa žerie, nič neťahá, charakteristika adko diesel...a tá prestávka medzi pridaním plynu a skutočným ťahom....stracha ahrôza...to aby si začal pridávať 2 sekundy pred predbiehaním...stlačíš plyn, dáš smerovke, že ideš obiehať, auto nezrýchľuje, tak už sa zmieriš s tým, že nepredbiehaš, dáš nohu dole z plynu, vtedy začne ísť....

...trocha som sem zamiešal city (alebo rovno nenávisť)...sorry za to...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.11.06, 17:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a to máš lenochoda od výroby?, nebo postupem doby, já bych zkusil do rána odpojit řídící jednotku a pak první poloha 30 vteřin a start, pak bych vyměnil palivový filtr, je v něm integrován regulátor tlaku a stříká ti to při konstantním tlaku a proměnlivém čase, taky bych jel po svíčkách jednokontaktní platinové PYC ceny 600-900 kč a pak řídící jednotka autosport cimbu snad osmička, ale jde se k tomu dopracovat i levněji, já jsem měl nedávno feldu lenochod, dal jsem druhou ŘJ a začalo to lítat, původní jsem nasadil do druhé feldy a valí tam taky tak postupně to řeš miloš


27.11.06, 17:52
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz