Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Unik oleja. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 253
Příspěvek Unik oleja.
Zdravím.Chcem sa spýtať mám na ruke jeden Peugeot 405turbo diesel ale kvapká z neho olej menšia kaluž pod autom.Túto poruchu by som zdedil ak by som to auto kúpil.Zaujímalo by ma aké sú najhoršie varianty-najdrahšie čo by to mohlo sposobovať.Tesnenie Olejovej vaňe to asi nebude pretože je to zahádzane od oleja ešte vyššie nad olejovou vaňou.Prípadne kolko za opravu.Vďaka.


19.5.09, 17:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Chtělo by to fotky. A do Peugeotů se dával jen jeden dieslový motor?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.5.09, 18:41
Profil

Příspěvky: 253
Příspěvek 
Fotky nemám.Skoro celý motor zababraný od oleja.Diesle sa montovali dva hladký diesel a turbo diesel.To sú ešte tie staré predkomorkové.Hovorím o tom s turbom.


Naposledy upravil salomen dne 19.5.09, 19:34, celkově upraveno 1



19.5.09, 18:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
z toho si nic nedělej to chčije z každýho dýzla :wink: nejspíš těsnění pod ventil víkem

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.5.09, 19:22
Profil ICQ

Příspěvky: 253
Příspěvek 
Tak ved nevadi ked je motor zahadzaný trocha ale keď kvapká už aj na zem tak to mi trocha vadí už.Ono tá oprava asi nebude nákladná ale ak by bol prasknutý blok motora to by ma už asi dosť nasralo.


19.5.09, 19:34
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
A co ho nekupovat?! :wink: větší krumpl jsem neviděl...Jinak jeď tam,kde mají wapku,umej tu mastnou kouli z toho parního stroje a jezdi....za dva dny se podívej kde ten žaboser teče... :P


19.5.09, 22:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
salomen píše:
Fotky nemám.Skoro celý motor zababraný od oleja.Diesle sa montovali dva hladký diesel a turbo diesel.To sú ešte tie staré predkomorkové.Hovorím o tom s turbom.

Jo tak to je 1.8 SRDt ne?Blok určitě nepraskne to se neboj,spíše to bude nějaké těsnění-guferko..Jinak tyhle staré pežoťácké dízly jsou perfektní,ale samo záleží jak se kdo o něj staral..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


20.5.09, 07:03
Profil

Příspěvky: 253
Příspěvek 
Ano je to ten motor.Praveže ho chcem kupit pretože vyzera velmi zachovalý až na túto jednu vec.
A hriadeľové tesnenie- Gufero aký je postup výmeny približne ?


20.5.09, 08:15
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
si zajed na myčku umýt motor a pak bádej kde to teče

zatím největší záhadu jsem měl že olej tekl z řemenice na klice, přes řemen nahoru tam ho nasával altík a stříkal přímo mezi hlavu a blok

fakt to vypadolo že to teče z hlavy :shock: borec si přošel měnit těsnění pod hlavou/citroen saxo/ miloš


20.5.09, 09:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
salomen píše:
Ano je to ten motor.Praveže ho chcem kupit pretože vyzera velmi zachovalý až na túto jednu vec.
A hriadeľové tesnenie- Gufero aký je postup výmeny približne ?

Pokud to teče na straně rozvodů,tak rozvody ven a spodní řemenici taky..Pojud na straně převodovky,tak převodovku ven,setrvák ven..Celkem drbačka,tak že ve tvém případě servis..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


20.5.09, 11:23
Profil
Tydýt

Příspěvky: 185
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Příspěvek 
NOVON píše:
salomen píše:
Fotky nemám.Skoro celý motor zababraný od oleja.Diesle sa montovali dva hladký diesel a turbo diesel.To sú ešte tie staré predkomorkové.Hovorím o tom s turbom.

Jo tak to je 1.8 SRDt ne?Blok určitě nepraskne to se neboj,spíše to bude nějaké těsnění-guferko..Jinak tyhle staré pežoťácké dízly jsou perfektní,ale samo záleží jak se kdo o něj staral..
tomu ver ja mám peugeot 309 1.9 dizel a tomu motoru nikdy nič nebolo....račej ťi poradim lahny si pod auto a dobre skontroluj prednu napravu,zvisli čap a gulovi čap na tiči riadenia to musim meňiť pomali každi rok....a zadna naprava byva prasknuta presňe v tom miesťe kde sa rameno spaja z torznov ťičov....

_________________
škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko


21.5.09, 15:28
Profil

Příspěvky: 253
Příspěvek 
Sledoval som to vyzerá že na strane rozvodov netečie ani na druhej strane na prevodovke ale niekde približne vstrede motora ale až skoro hore.Od oleja je aj vzduchový filter.Ešte ma napadlo pozrieť mazanie turba či tam niekde nepušta.


23.5.09, 15:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tam ti poradí jen tvoje oči a mozek miloš


23.5.09, 17:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz