Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 06:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Valká spotřeba u Fáčka 135LS 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Dan píše:
Athlonek:Jo tak to je dobrý :)

patrik-hp: Až mu vypadaj pouzdra z ojnic a bude běhat jen pístní čep po výkovku ojnice...proč ne? Laughing Pak neuslyší skoro slova.A lágry jsou hlučný taky,tak že rádio pustit jen při vypnutym motoru >>To bylo míněný na mě,že se mi sto stane,když budu řadit tak jak jsem psal ?

roman heller:Dřív jsme měli nafotvýho Rendla a tam táta tatil často okolo 2000 otáček,tak se mi to nějak do tý hlavy asi zafiXovalo...Já mam bohužel starší Fávo,takže zelený pole tam nemám...Tak já to můžu zkusit řadit vejš,ale bojim se spotřeby,zase na druhou stranu ona už ted je docela velká jako u každýho tohohle auta,takže...A v jakých otáčkách bys mi teda radil řadit cca?Nebo i ostatní můžete napsat svůj názor,zkušenosti...Nerad bych si to nějak vylágroval...Jinak jezdim sám, a v autě mám povinnou výbavu a pár chujovin,takže jsem v podstatě nezatíženej...


Jak tu klucí říkají.Je to široký pojem jak jezdit...Ale říkají i jak teoreticky.Tak že se to tu dočteš.Musíš mít cit,hlavně v těch nízkých otáčkách co používáš,pod ty dva tisíce...Ono,když tomu otevřeš tlamu a nejednou uslyšíš dupání,menší u málo jetého velké u motoru s koncem životnosti lágrů na klice a ojnicích,tak to není vůbec dobře,podobně jako je zvuk diesela a to je takový varování,že se motor už převaluje a neotáčí plynule.A to není dobře pro další věci v motoru.A hlavně je tam obrovský tlak,který už je sotva domazáván a jak jsem řekl...za chvíli se ti vysunou okový ložiska a bude pístní čep až na ojnici ale to pouze u extrémů,jinak u podtáčečů obvykle jen vyjede a cestuje v rozmezí pístu :lol:Potom je slyšíš na volnoběh jakoby ostré klepání,podobně jako ventily s velkou vůlí.No a lágry se budou ozývat dupáním při jakýmkoliv podtočení.A u 120 tek,když to někdo podtáčel tak se dříve stávalo,že mu dokonce prasknul pístní čep :!: A v historii to byla neojedinělá závada.Tak že motor si musí broukat a né bručet :)lepe ještě vrnět a ve vysokých bzučet :wink:
Přesně tak, rači motor tročku výtáčet než ho nachat dotahovat v nízkejch otáčkách. Jo když se mi protočilo u Fichtla bronzový pouzdro, tak to byl pořádnej rámus, jako když by tem někdo bouchal kladivem.

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


13.1.07, 21:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No tak dobře :) Já to teda zkusim


13.1.07, 23:12
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
... :wink:


13.1.07, 23:37
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz